Pony "haat" mij

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JoyCiej007

Berichten: 17415
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 00:32


Precyll

Berichten: 576
Geregistreerd: 02-03-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-18 00:42

Zidore schreef:
hahaha serieus die frikadellenreacties hier, ik ga stuk


mams, dit paardenbeest RUIKT dat jij onzeker bent, en daar maakt die mooi gebruik van.

ik zou er niet meer op gaan zitten totdat je dit oplost, dwz rijd veel andere paarden/ponys totdat je je hier 100% zeker over voelt, dan na een tijdje ga je op jullie eigen-huis-tuin-en-keuken-frikadel zitten en dan rijd je gewoon vol zelfvertrouwen weg

ponys zijn draken btw..succes ;)



Hij ruikt waarschijnlijk de frikandellen van eerdere vriendjes :j


Op een andere noot..Ik was ook echt niet van plan om er weer op te gaan...arabierenponys zijn levensgevaarlijk. Ik ga voor de koelbloedige PAARDEN


Afbeelding

Precyll

Berichten: 576
Geregistreerd: 02-03-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-18 00:44

JoyCiej007 schreef:
:j Gewoon de door mij geplaatste afbeelding bewerken met foto van betreffende pony, en die duidelijk voor haar zichtbaar, op stal hangen :D
:j :')

https://boktimg.nl/img/m/gB9YFr.jpg



_/-\o_

Absolem

Berichten: 2765
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 00:45

Mwa denk niet dat ze je haat.

Die Fries die ik rij trekt ook een kop alsof hij gemarteld wordt als de eigenaar zelf op zijn rug gaat zitten.
Loopt als een lama, grote ogen en is alles behalve relaxed dan, alles is eng. Maar vent is nog niet half zo streng als ik dat ben voor dat paard! maar bij mij is hij 9/10 keer een mak lammetje. :roll:

Eigenaar durft ook niet zo goed meer sinds hij heeft gezien wat voor capriolen dat paard uitgehaald heeft afgelopen jaar. 8)7

Laatste keer dat die man er op zat is drie maanden geleden. En ik betwijfel of hij er ooit nog weer op gaat _O-

Soms zijn bepaalde mensen en paarden gewoon geen match. :)

Zidore

Berichten: 5802
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 00:58

Precyll schreef:
Zidore schreef:
hahaha serieus die frikadellenreacties hier, ik ga stuk


mams, dit paardenbeest RUIKT dat jij onzeker bent, en daar maakt die mooi gebruik van.

ik zou er niet meer op gaan zitten totdat je dit oplost, dwz rijd veel andere paarden/ponys totdat je je hier 100% zeker over voelt, dan na een tijdje ga je op jullie eigen-huis-tuin-en-keuken-frikadel zitten en dan rijd je gewoon vol zelfvertrouwen weg

ponys zijn draken btw..succes ;)



Hij ruikt waarschijnlijk de frikandellen van eerdere vriendjes :j


Op een andere noot..Ik was ook echt niet van plan om er weer op te gaan...arabierenponys zijn levensgevaarlijk. Ik ga voor de koelbloedige PAARDEN


[ [url=m/jmcZqX.jpg]Afbeelding[/url] ]


:') :') :') :') :') :') :')

ik ga echt helemaal stuk hier!!!!


nee voorlopig niet op pony van kindlief stappen (is ook van je kind dussss :P )
maar ik zou misschien het rijden voor jezelf wel weer oppakken... misschien kriebelt er iets.. paardrijden is ook echt zoooo leuk... lekker op een koelbloedig lief dier, krijg je iig veel plezier van! (niet van die arabieren-merrie-devil }:) }:) }:) }:) ;) _

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 00:59

Volgende keer als hij weer steigert gewoon een frikandel met flink veel ketchup op z'n kop tussen de oren slaan, dan denkt hij dat hij zijn hoofd kapot heeft gestoten en doet hij het nooit weer :+

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 01:34

Dit topic :')
Hierbij een virtuele hug voor TS!

Ik heb dan geen pony die zo is, maar wel een poes.
Heb haar gered van een vrouw die haar geregeld sloeg, schopte enz.
Ze zag er slecht uit, mager, ongesteriliseerd en zat opgesloten in een hele kleine kamer volgestouwd met kasten in slechte omstandigheden.
Door omstandigheden wist ik waar ze was, hoe ze werd behandeld en heb ik haar mee kunnen nemen.
De poes was zodanig getraumatiseerd dat we haar met 3 man en met 5 jassen over elkaar ivm haar nagels hebben moeten vangen in een kamer waar slechts beweegruimte was van 2 bij 0,5m. Gewoon rustig benaderen en aanraken was werkelijk onmogelijk. Zo angstig dat ze urine en poep liet lopen en ik heb haar werkelijk aan de gordijnen zien hangen en aan het plafond (!!!) in haar wanhoop om weg te komen.
Echt heel triest..
Ik heb haar tijd gegeven om bij te komen en te wennen, mooie spulletjes gehaald voor haar, goed voedsel, uiteindelijk gesteriliseerd, vlooien druppeltjes gegeven, ontwormd, gechipt, mooie krabpalen uitgezocht, lekkers, speelgoed enz enz.
En wat denk je? We zijn 3 jaar verder en mij moet ze nogsteeds niet.
Ze is helemaal weg van mijn vriend waar ze uren bij op schoot ligt, bovenop ligt als mijn vriend ligt te slapen en ze is echt zijn schaduw.
Ze komt wel bij mij langs om mij een krab uit te delen, als ze naar buiten wilt, als ze wilt eten, en een enkele keer als er niemand thuis is en ik kom thuis: Dan komt ze blij aangerent, geeft 1 kopje tegen mijn been en lijkt ze vervolgens eigenlijk teleurgesteld weg te lopen als ze ziet dat het niet mijn vriend is die thuiskomt :roll:
Wel is er 1 soortvan lief moment geweest;
1 keer was ze van balkon gevallen (oude huis) en zat ze buiten heel angstig verstopt.
Ik ben haar midden in de nacht met snoepjes en tranen in de ogen aan het zoeken geweest, toen rende ze wel keihard miauwend op me af en sprong letterlijk in mijn armen.
Snel gekeken of ze niets had (gelukkig niet) en gauw naar binnen.
Jammer genoeg wist ze binnen niet hoe snel ze weer uit mijn armen moest springen om weer bovenop mijn vriend te gaan liggen die inmiddels al lag te slapen. :')
Oke, nu na 3 jaar durft ze soms op mijn voet einde te liggen in bed en zeer sporadisch mag ik haar aaien.
Ze heeft overigens ook niks met andere vrouwen die over de vloer komen, soms tot aan blazen en brullen toe als iemand gewoon stil op de bank zit..
Dus eigenlijk is het gewoon sneu en denk ik dat ze toch gewoon echt getraumatiseerd is en vrouwen linkt aan wat ze heeft meegemaakt.
Of ze is een kat met duidelijke voorkeuren, van binnen hoop ik dat eigenlijk wel.

Precyll

Berichten: 576
Geregistreerd: 02-03-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-18 07:52

Gowlan schreef:
Dit topic :')
Hierbij een virtuele hug voor TS!

Ik heb dan geen pony die zo is, maar wel een poes.
Heb haar gered van een vrouw die haar geregeld sloeg, schopte enz.
Ze zag er slecht uit, mager, ongesteriliseerd en zat opgesloten in een hele kleine kamer volgestouwd met kasten in slechte omstandigheden.
Door omstandigheden wist ik waar ze was, hoe ze werd behandeld en heb ik haar mee kunnen nemen.
De poes was zodanig getraumatiseerd dat we haar met 3 man en met 5 jassen over elkaar ivm haar nagels hebben moeten vangen in een kamer waar slechts beweegruimte was van 2 bij 0,5m. Gewoon rustig benaderen en aanraken was werkelijk onmogelijk. Zo angstig dat ze urine en poep liet lopen en ik heb haar werkelijk aan de gordijnen zien hangen en aan het plafond (!!!) in haar wanhoop om weg te komen.
Echt heel triest..
Ik heb haar tijd gegeven om bij te komen en te wennen, mooie spulletjes gehaald voor haar, goed voedsel, uiteindelijk gesteriliseerd, vlooien druppeltjes gegeven, ontwormd, gechipt, mooie krabpalen uitgezocht, lekkers, speelgoed enz enz.
En wat denk je? We zijn 3 jaar verder en mij moet ze nogsteeds niet.
Ze is helemaal weg van mijn vriend waar ze uren bij op schoot ligt, bovenop ligt als mijn vriend ligt te slapen en ze is echt zijn schaduw.
Ze komt wel bij mij langs om mij een krab uit te delen, als ze naar buiten wilt, als ze wilt eten, en een enkele keer als er niemand thuis is en ik kom thuis: Dan komt ze blij aangerent, geeft 1 kopje tegen mijn been en lijkt ze vervolgens eigenlijk teleurgesteld weg te lopen als ze ziet dat het niet mijn vriend is die thuiskomt :roll:
Wel is er 1 soortvan lief moment geweest;
1 keer was ze van balkon gevallen (oude huis) en zat ze buiten heel angstig verstopt.
Ik ben haar midden in de nacht met snoepjes en tranen in de ogen aan het zoeken geweest, toen rende ze wel keihard miauwend op me af en sprong letterlijk in mijn armen.
Snel gekeken of ze niets had (gelukkig niet) en gauw naar binnen.
Jammer genoeg wist ze binnen niet hoe snel ze weer uit mijn armen moest springen om weer bovenop mijn vriend te gaan liggen die inmiddels al lag te slapen. :')
Oke, nu na 3 jaar durft ze soms op mijn voet einde te liggen in bed en zeer sporadisch mag ik haar aaien.
Ze heeft overigens ook niks met andere vrouwen die over de vloer komen, soms tot aan blazen en brullen toe als iemand gewoon stil op de bank zit..
Dus eigenlijk is het gewoon sneu en denk ik dat ze toch gewoon echt getraumatiseerd is en vrouwen linkt aan wat ze heeft meegemaakt.
Of ze is een kat met duidelijke voorkeuren, van binnen hoop ik dat eigenlijk wel.



Wow wat een verhaal (ondankbare kat) heel gauw aan de lokale Chinees meegeven (maar zonder gekheid, super van je! Ik had hetzelfde gedaan. Het zou best kunnen hoor dat ze vrouwen associeert met pijn. Ze heeft igg een goed tehuis nu)

Hevonen

Berichten: 5613
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 20:38

Gowlan schreef:
Dit topic :')
Hierbij een virtuele hug voor TS!

Ik heb dan geen pony die zo is, maar wel een poes.
Heb haar gered van een vrouw die haar geregeld sloeg, schopte enz.
Ze zag er slecht uit, mager, ongesteriliseerd en zat opgesloten in een hele kleine kamer volgestouwd met kasten in slechte omstandigheden.
Door omstandigheden wist ik waar ze was, hoe ze werd behandeld en heb ik haar mee kunnen nemen.
De poes was zodanig getraumatiseerd dat we haar met 3 man en met 5 jassen over elkaar ivm haar nagels hebben moeten vangen in een kamer waar slechts beweegruimte was van 2 bij 0,5m. Gewoon rustig benaderen en aanraken was werkelijk onmogelijk. Zo angstig dat ze urine en poep liet lopen en ik heb haar werkelijk aan de gordijnen zien hangen en aan het plafond (!!!) in haar wanhoop om weg te komen.
Echt heel triest..
Ik heb haar tijd gegeven om bij te komen en te wennen, mooie spulletjes gehaald voor haar, goed voedsel, uiteindelijk gesteriliseerd, vlooien druppeltjes gegeven, ontwormd, gechipt, mooie krabpalen uitgezocht, lekkers, speelgoed enz enz.
En wat denk je? We zijn 3 jaar verder en mij moet ze nogsteeds niet.
Ze is helemaal weg van mijn vriend waar ze uren bij op schoot ligt, bovenop ligt als mijn vriend ligt te slapen en ze is echt zijn schaduw.
Ze komt wel bij mij langs om mij een krab uit te delen, als ze naar buiten wilt, als ze wilt eten, en een enkele keer als er niemand thuis is en ik kom thuis: Dan komt ze blij aangerent, geeft 1 kopje tegen mijn been en lijkt ze vervolgens eigenlijk teleurgesteld weg te lopen als ze ziet dat het niet mijn vriend is die thuiskomt :roll:
Wel is er 1 soortvan lief moment geweest;
1 keer was ze van balkon gevallen (oude huis) en zat ze buiten heel angstig verstopt.
Ik ben haar midden in de nacht met snoepjes en tranen in de ogen aan het zoeken geweest, toen rende ze wel keihard miauwend op me af en sprong letterlijk in mijn armen.
Snel gekeken of ze niets had (gelukkig niet) en gauw naar binnen.
Jammer genoeg wist ze binnen niet hoe snel ze weer uit mijn armen moest springen om weer bovenop mijn vriend te gaan liggen die inmiddels al lag te slapen. :')
Oke, nu na 3 jaar durft ze soms op mijn voet einde te liggen in bed en zeer sporadisch mag ik haar aaien.
Ze heeft overigens ook niks met andere vrouwen die over de vloer komen, soms tot aan blazen en brullen toe als iemand gewoon stil op de bank zit..
Dus eigenlijk is het gewoon sneu en denk ik dat ze toch gewoon echt getraumatiseerd is en vrouwen linkt aan wat ze heeft meegemaakt.
Of ze is een kat met duidelijke voorkeuren, van binnen hoop ik dat eigenlijk wel.



Wat ben jij lief! Ik zou die kat ook hebben opgevangen en heel geduldig zijn geweest (heb talloze zielige katten opgevangen), maar toch blijft het jammer dat ze bang voor je blijft. Van de kat dan misschien geen thumbs up, maar absoluut van mij!

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Re: Pony "haat" mij

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 09:04

Dankjewel beiden, al zou het normaal moeten zijn..
Ik zou soms willen weten wat ze denkt. Zeker op momenten dat ze me aankijkt en lijkt te denken 'blijf uit mijn buurt you bi*ch' :')