Mijn seizoen met Lucky in 2015

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Mijn seizoen met Lucky in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-15 09:03

2015 was voor mij een seizoen van afmeldingen en desondanks heb ik een top seizoen gehad.

Na een blessure in de winter had ik de sgw fotomeeting staan als eerste (en enige) training voor het wedstrijdseizoen. Ze liep hier super enthousiast rond. Alleen eindigden we helaas met een salto met paard. Paard had niks en ik kwam er genadig vanaf met een flinke hersenschudding

Afbeelding

[SGW-ITP] Sgw fotomeeting met Lucky

Daarna is Lucky doorgereden door mijn moeder en voor het springen mijn springinstructeur. Zij wilde nog net zo graag over het hout als altijd. Na een volgens de artsen korte tijd (ik vond het lang duren) ben ik zelf weer gaan rijden. Na de eerste springlessen alles bij elkaar gepiept te hebben want ik vond alles maar eng (arme springinstructeur ), toch beslist dat ik 1 crossles wilde proberen of ik het nog aan zou durven. Goed nagedacht over bij wie ik dat zou willen doen en zo gezegd zo gedaan. 1 week voordat ik castenray zou starten sprong ik mijn eerste crosshindernis weer

Het ging goed genoeg om castenray te starten. Ik kreeg alleen een duidelijke opdracht mee. Controle is alles. Nou dat was niet aan Lucky besteed. Die was zo gek als een deur toen ze eindelijk weer op wedstrijd was. Na lang nadenken zonder zweep en sporen gestart. En we gingen rond in een handgalopje of als ze het dreigde over te nemen in draf. Logisch met een onvoldoende voor stijl maar wel weer een foutloze cross

Afbeelding

Daarna ging het afmelden weer verder. Door een wondje kon ik markelo niet starten

In maarsbergen bleek dat de gekte van castenray nog mild was. Ik kon niet losspringen, niet stappen en alleen maar keihard draven. Ik was van plan om haar gewoon weer in de trailer te zetten maar ze kalmeerde 1 minuut voor we de springring in moesten. Toen foutloos rond gesprongen en in de cross 1 langsloper omdat ze zich dood schrok boven het a element van b

Afbeelding

Afbeelding

Daarna meldde sgw Ermelo zich bij mij af en had ik opeens een gat waarin ik lekker crosstrainingen ben blijven rijden

In augustus reden we mee in de derby op het heideconcours in Ede. Wat hebben we een lol gehad. Er stond een fantastisch parcours met 24 hindernissen

Afbeelding

Afbeelding

Daarna gingen we naar gorssel. Lucky stond er geweldig aan en dat betaalde zich uit in een 2de prijs

Afbeelding

De volgende stop was Ysselsteyn en hier was ze minstens net zo scherp te rijden en dit keer was dat goed voor de 1e prijs

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna volgde weer een afmelding, omdat ik de bodem niet goed genoeg vond

Dus de volgende stop werd Barchem, de gelderse kampioenschappen. Ook hier liet Lucky zien wat ze waard is en dat leverde een 5de plek op


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En we eindigden het seizoen in stijl weer met een afmelding omdat ik vond dat Barchem zo geweldig ging dat ze niet nog een cross hoefde te lopen.

Ik heb genoten van mijn seizoen en kijk al uit naar 2016!

Alle fotografen bedankt voor de mooie foto's

Vincy

Berichten: 1109
Geregistreerd: 14-01-05
Woonplaats: Zelhem

Re: Mijn seizoen met Lucky in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 09:54

Mooi overzicht! Naar van jullie val en hersenschudding in het begin zeg! Maar wat ging het daarna geweldig goed met jullie!! Echt fijn dat het allemaal zo goed gaat voelen, alsof alles past en dan dik in de prijzen rijden, super zeg!! Heel gaaf!! +:)+ *\o/*
Groot gelijk dat je zo lekker wilt afsluiten na Barchem, doe ik ook, ook de laatste afgemeld.
Ga je in de winter nog dressuur en of spring wedstrijden meepakken?

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: Mijn seizoen met Lucky in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-15 11:57

In dw winter ga ik lekker springwedstrijden rijden met af en toe voor de afwisseling een indoorcross en zo heel af en toe ook een dressuurwedstrijd.Ik zou eigenlijk wat vaker moeten dressuren maar er zijn zoveel leuke springwedstrijden en dan is de keuze makkelijk gemaakt :o

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 13:43

Uiteindelijk toch een goed seizoen al met al :D het is ook volgens mij echt een paard waarbij de fine tuning zo belangrijk is. Zo te zien heb je nu de juiste knopjes gevonden!

muts_marijke

Berichten: 4384
Geregistreerd: 10-01-10

Re: Mijn seizoen met Lucky in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 15:38

Wat een mooi overzicht barbara.Jullie hebben het top gedaan!

ElineThera

Berichten: 2286
Geregistreerd: 19-07-05

Re: Mijn seizoen met Lucky in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 00:33

Mooi overzicht Barbara. Daar mag je best heel trots op zijn en zeker de afsluiters van het seizoen. Op naar volgend seizoen :)

AvanKol

Berichten: 958
Geregistreerd: 05-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 01:48

Uitgelicht!!! :D leuk topic! Jaar met ups en downs maar toch ook mooie resultaten!

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: Mijn seizoen met Lucky in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-15 09:04

Bedankt voor alle leuke reacties

Susan klopt dat de finetuning goed moet zijn, maar dan doet ze er ook alles aan om goed te presteren

Liedrie
Berichten: 17
Geregistreerd: 01-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 09:42

Wat een gave foto's *\o/* ik vind cross pics altijd heel leuk en mooi _/-\o_

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 10:34

Ze wil gewoon heel graag tenminste, dat is mijn idee als ik haar zie. Ik vind het echt top dat je je zo herpakt hebt, en het seizoen zo mooi hebt af kunnen sluiten.

Altos

Berichten: 1510
Geregistreerd: 15-06-05

Re: Mijn seizoen met Lucky in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 10:54

Mooi seizoen Joki!

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Re: Mijn seizoen met Lucky in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 13:44

Wat een toffe fotos zeg!
Ik vind jullie een hele leuke combinatie!

Ga vooral zo door

nienkehelia

Berichten: 55
Geregistreerd: 25-10-15

Re: Mijn seizoen met Lucky in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 17:49

leuk mooie foto's

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re: Mijn seizoen met Lucky in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 19:29

Wauw wat een heerlijke foto's! Top zeg dat je na je val zo door bent gegaan +:)+
Veel succes en plezier in 2016!

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: Mijn seizoen met Lucky in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-15 19:46

Dank jullie voor alle leuke en lieve reacties

Susan klopt hoor ze wil gewoon het allerliefste crossen en springen

Sunneva

Berichten: 2383
Geregistreerd: 08-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 22:51

Heel mooi resultaat geboekt! Super +:)+

Mister T

Berichten: 802
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 10:36

Mooi overzicht! jullie zijn een leuk team samen! :D