Wiki onderwerp, veilig mennen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Amable
Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Wiki onderwerp, veilig mennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-19 09:30

Ik ben op zoek naar informatie over veilig mennen en gebruik van snelsluiting en. Ik had verwacht hier op de wiki wel iets over te vinden, maar tot mijn verbazing niets. Dus ik gooi bij deze een balletje op of er een menner is met veel verstand van veiligheid die hier misschien een artikel over wil maken :D

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram


JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 25863
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 14:28

Eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat de Wiki op Bokt sowieso een ondergeschoven kindje is. Lijkt weinig activiteit daar, zelfs de "foto van de week" en de "focus op" lijken al heel lang hetzelfde.

Wiki heeft ook maar 1 modje en als je daar iets wilt typen of aanpassen moet je apart inloggen. Alsof het geen onderdeel van het geheel "Bokt" is zeg maar. Zou makkelijker zijn als je met 1x inloggen op "gewone" Bokt ook daar gewoon ingelogd bent, net als op de Markt bijvoorbeeld.

En wellicht kan een teammie er in de BoktBeheerBulletins er nog een keer wat aandacht aan besteden hoe dat werkt en hoe iedereen zelf de artikelen kan schrijven en aanpassen. Gewoon even weer wat meer en vaker onder de aandacht brengen!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Wiki onderwerp, veilig mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:55

@ JPitty: je hebt gelijk wat betreft de voorpagina van de Wiki. Die is al een hele tijd niet aangepast. Het was ooit de bedoeling dat de hele voorpagina op korte termijn opnieuw ingericht zou worden. Uiteindelijk is dat niet meer gebeurd doordat andere dingen prioriteit hadden. Op dit moment is het zo dat er andere keuzes gemaakt zijn om grote stappen te kunnen maken met het forum en de community.

Een beetje aandacht besteden aan de Wiki in het BBB kunnen we zeker wel doen. Aan wat voor informatie zouden jullie behoefte hebben?

Een Wiki-artikel over veiligheid in het mennen zou inderdaad een goede aanvulling zijn voor de Wiki, dus menners, wie kan er een voorzetje geven?

Iemand maakt het paard vet

JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 25863
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Wiki onderwerp, veilig mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 23:07

Algemene aandacht (in de trant van: als je info zoekt, kijk ook eens in de Bokt wiki) is sowieso nooit verkeerd, denk ik. En wellicht de informatie dat mensen zelf artikelen kunnen schrijven en wijzigen. Wellicht als dat duidelijk is, wordt er weer wat meer aan de wiki gewerkt/ de wiki gebruikt wordt.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers