Leesbaarheid artikel Seabiscuit

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Leesbaarheid artikel Seabiscuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-20 14:40

Hopelijk staat dit goed hier.

Doordat het artikel over Seabiscuit vandaag op de voorpagina staat valt het mij op dat dit artikel matig is opgesteld qua leesbaarheid. Bij sommige delen lijkt het haast door een automatisch vertaalprogramma gegaan te zijn.
Paar voorbeelden:
Citaat:
Deze vorm werd overgebracht aan de Eerlijke(?) Handicap van de Wereld (de meest prestigieuze Stakesrace van Meadow Bay) met Seabiscuit helemaal aan kop.

Citaat:
Gestoten(?) bij het begin van de wedstrijd en daarna naar buiten geduwd komt hij als vijfde binnen en wordt de race gewonnen door de hoog aangeschreven Rosemont.

Is er iemand die het artikel aan kan passen of kan ik er zelf iets mee?

Bowo
Berichten: 2814
Geregistreerd: 11-04-18

Re: Leesbaarheid artikel Seabiscuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 14:42


Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Re: Leesbaarheid artikel Seabiscuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-20 14:44

Ah, top! Moet bekennen dat ik eigenlijk nooit op het wiki-deel van Bokt kom, dus voel me echt een beginneling.

Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Leesbaarheid artikel Seabiscuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 15:01

@ Astorga: je kunt eigenlijk niets verkeerd doen, dus pas gerust de delen aan die niet lekker lopen op dit moment. Mocht je ergens vragen over hebben, of hulp nodig hebben dan kun je hier in dit topic terecht of je mag mij een pb sturen.
Als je het lastig vindt om de aanpassingen rechtstreeks op de Wiki te doen mag je de tekst ook aanpassen in een tekstverwerker op je computer en hem dan hier plakken. Dan zal ik zorgen dat jouw tekst op de Bokt Wiki terecht komt.