[Dülmener] Wat aanvullingen

(Naar Wiki artikel)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nessinator
Berichten: 1782
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

[Dülmener] Wat aanvullingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-19 08:34

Ik wilde graag doorgeven dat de gegevens op de Dulmer-wiki niet meer actueel zijn.
- De kudde is inmiddels zo groot gegroeid dat er verschillende sattelietkuddes zijn ontstaan in de omgeving. Echter alleen de veulens geboren in het Merfelder Bruch worden bestempeld als echte Dulmers.
- Kleur Isabel? Meer wildkleur zowel grijs (de mijne was "muiskleurig" volgens de DA) als valk en ook bruin/zwart komt voor
- Stokmaat 1.25 tot 1.35 is inmiddels ook toegenomen. De meeste gevangen Dulmers groeien tot D-maat. Een enkeling blijft C (maar ook niet onder 1.35) en heel soms groeit er een uit de kluiten tot 1.50.



JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 25863
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: [Dülmener] Wat aanvullingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 12:57

Je kunt dit zelf ook aanpassen. Als je naar het artikel gaat, rechtsboven op inloggen klikt en met je Bokt naam en wachtwoord inlogt, kun je zelf het artikel aanpassen.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers