World Equestrian Games Tryon

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

World Equestrian Games Tryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-18 13:59

Van 11 t/m 23 september 2018 worden de World Equestrian Games gehouden in Tryon (North Carolina, USA). Een groot evenement als de WEG zorgen altijd voor een enorme piek in de bezoekersaantallen op de Bokt Wiki. We willen daarom graag goed voorbereid zijn en alle relevante artikelen zoveel mogelijk up-to-date hebben en houden tijdens de WEG.
Om dat te kunnen doen hebben we de hulp nodig van Wiki-schrijvers en fotografen! Lijkt je het leuk om mee te schrijven aan de Bokt Wiki, maar weet je niet goed hoe over waarover? Dan is dit je kans!
Wil je ervoor zorgen dat jouw idool een keurig verzorgde pagina op de Bokt Wiki heeft? Of vind je het leuk om je te verdiepen in 1 van de kanshebbers voor de verschillende titels? Meld je dan nu aan en join de club!

Binnenkort zal ik een lijst plaatsen van alle artikelen die nog geschreven of gecontroleerd moeten worden.

Voor alle vragen of opmerkingen over het WEG project kun je terecht in dit topic of bij Wiki-mod Aurora3.

Iemand maakt het paard vet


Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-18 19:08

Hieronder alvast wat lijsten van artikelen die geupdate of geschreven moeten worden. Laat hier in het topic even weten waar je mee bezig bent, dan wordt er geen dubbel werk gedaan.
Ik ben me ervan bewust dat de lijsten niet volledig zijn, dus mocht je het artikel van een andere ruiter of amazone willen aanpakken dan is dat ook prima. Laat dat ook zeker even weten.

Dressuur

Potentiële Nederlandse deelnemers (A-kader):

Potentiële Nederlandse paarden (A-kader):

Dressuur internationale kanshebbers

Top 20 FEI ranglijst:
Springen

Potentiële Nederlandse deelnemers (Olympisch kader):

Potentiële Nederlandse paarden (Olympisch kader):

Springen internationale kanshebbers

Top 20 FEI ranglijst:

Iemand maakt het paard vet

Strawberry2
Berichten: 614
Geregistreerd: 06-06-16
Woonplaats: Drenthe

Re: World Equestrian Games Tryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:26

Ik zou wel de wiki van Maikel van der Vleuten willen updaten, kan ik het gewoon in word typen en dan naar Aurora3 sturen? Of liever een andere manier?

~Don't let idiots ruin your day~]
[o]

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: World Equestrian Games Tryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-18 12:58

We hebben inmiddels contact gehad per pb, maar hier om nog even het antwoord voor het geval dat er nog meer mensen zijn met dezelfde vraag.
Je kunt op de Wiki inloggen door aan de linkerkant van je scherm op aanmelden te klikken. De inloggegevens zijn hetzelfde als op de rest van Bokt. Nadat je ingelogd bent kun je zelf de artikelen op de Wiki bewerken. Ik krijg daarvan een melding en zal alle bewerkingen nalezen. De ervaring leert dat veel Bokkers het spannend vinden om iets te wijzigen, maar dat hoeft helemaal niet. Ik kijk altijd nog even na wat er gedaan is, dus mocht je bijvoorbeeld de bron vergeten zijn of er is iets niet helemaal goed gegaan met de opmaak dan pas ik dan aan of stuur even een pb naar de schrijver. Zelfs als er iets helemaal mis gaat en het hele artikel is weg dan kan ik dat met 1 druk op de knop terughalen dus maak je daar vooral geen zorgen om.

Iemand maakt het paard vet

Lightmare
Berichten: 351
Geregistreerd: 25-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 10:57

ik zou wel de wiki over dream boy willen maken.
Nog een vraagje:
Hoe zit het met foto's? Ik neem aan dat die niet zomaar van internet mogen worden gehaald?!

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-18 18:53

Danique01 schreef:
ik zou wel de wiki over dream boy willen maken.
Nog een vraagje:
Hoe zit het met foto's? Ik neem aan dat die niet zomaar van internet mogen worden gehaald?!


Klopt inderdaad dat de foto's niet van internet gehaald kunnen worden. Er zijn verschillende manieren om aan foto's van Dreamboy te komen. Misschien zijn er bokkers die ooit al eens foto's van hem gemaakt hebben die ze ter beschikking willen stellen aan de Bokt Wiki. We kunnen ook de eigenaar of de ruiter benaderen en vragen of zij foto's hebben die we op de Wiki bij het artikel mogen plaatsen. We kunnen ook op internet op zoek gaan naar foto's en dan om toestemming vragen aan de maker van de foto's.

Een Wiki-artikel over Dreamboy is in elk geval zeer welkom.

Iemand maakt het paard vet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker