pensionstalling langeveen overijssel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
1huifkar
Berichten: 5
Geregistreerd: 07-08-15

pensionstalling langeveen overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-15 14:45

hallo allemaal

ik wil graag een pensionstalling beginnen in langeveen overijssel

ik wou is rondvragen of daar intresse is

zo ja laat het mij weten
hoe meer jaaaaaaaaaaaaaaaaa hoe meer kans dat het er komt

in afwachting van

groetjes Natasja van der Pluijm


_Annemiek
Berichten: 1247
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: Huissen

Re: pensionstalling langeveen overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 14:48

wat wil je voor een stal beginnen?
doe het zelf of all in??

Erg profesioneel kom je nu niet over, het lijkt nu net een oplvieger van goh ik ga een stal beginnen.

#Ladytrucker #Proud

1huifkar
Berichten: 5
Geregistreerd: 07-08-15

Re: pensionstalling langeveen overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-15 17:05

Paardenbloem is een pensionstalling voor paarden, waarbij het welzijn van het paard op nummer 1
staat. De pensionstalling is voor paardeneigenaren die zelf geen ruimte hebben om hun paard te
stallen en op zoek zijn naar een stal waar persoonlijke aandacht voor de ruiter, het paard en hun
onderlinge relatie van groot belang zijn. Daarnaast heeft Paardenbloem een breed aanbod aan
faciliteiten, zoals een buitenbak, binnenbak voorzien van stapmolen, weidegang,
solarium, toevoer van warm en koud water, paardendekens en dekjes wasserette, zadelherstel
service, uitmesten van de stal en buiten zetten van het paard. Dit aanbod van Paardenbloem is uniek
in haar omgeving. Naast pensionstalling zal Paardenbloem wedstrijden organiseren voor ruiters in de
omgeving en verhuurt zij kuifkarren voor toeristen en omwonenden.
Paardenbloem biedt zo de service en faciliteiten van een exclusieve stal, voor een marktconforme
prijs. Met als missie “een veilige plek en persoonlijke aandacht bieden voor ruiter en paard, waar het
welzijn van het paard op nummer 1 staat”, biedt zij paardeneigenaren de kans om deel uit te maken
van de nieuwe generatie paardensporters. Hiermee speelt zij in op de wensen van de huidige
hippische consument en is zij een geduchte concurrent voor stallen in haar directe omgeving.

JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 26210
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: pensionstalling langeveen overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 20:10

Leuk dat je een pensionstalling wilt beginnen en daar dus klanten voor zoekt! Alleen is Wikizaken nou niet bepaald de juiste plek om dit te doen. Dit forumdeel is bedoeld om je problemen op de Bokt Wiki te melden of te helpen schrijven aan de Wiki.

Voor vragen over je pensionstalling en het zoeken van mensen die daar willen stallen, kun je beter terecht op [VSW] Verzorging, Stalling en Weide. Ik heb al een moderator gevraagd om dit topic daar even heen te verplaatsen.

Heel veel succes met je stal en het vinden van mensen!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Meloen
Berichten: 4188
Geregistreerd: 02-05-07
Woonplaats: Hoogeveen

Re: pensionstalling langeveen overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:01

Commerciële topics horen thuis op Bokt Markt. Daarom plaats ik hier een slotje.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers