Veel gestelde vragen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Murthul
Berichten: 17063
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-15 12:12

Veelgestelde vragen

Er staat een artikel in de Bokt Wiki wat ik wil aanpassen, mag dat?
Ja, dat mag. Als jij extra informatie hebt over een onderwerp waar een Bokt Wiki artikel over geschreven is of een fout wilt herstellen: graag! Iedereen kan op 'bewerken' drukken en het artikel aanpassen.

Ik wil een artikel schrijven over ... is dat goed?
Controleer eerst even of er nog geen artikel over is door in de Bokt Wiki te zoeken. Is er nog niets over geschreven? Dan mag je een artikel schrijven, graag zelfs!

Waar moet een artikel aan voldoen?
Het belangrijkste is dat een artikel objectief geschreven is. Voor meer informatie over schrijfstijl, bronvermelding en algemene tips kun je in dit artikel kijken. Let bij het plaatsen van tekst en foto's op het auteursrecht (copyright). Het is niet toegestaan om teksten of foto's van anderen te plaatsen, tenzij je hier uitdrukkelijk toestemming voor hebt van de makers. Lees ook de licentie even door.

Ik wil een artikel/afbeelding toevoegen in de Bokt Wiki, maar snap iets niet!
Alle informatie over hoe de Bokt Wiki werkt staat in principe in dit artikel. In de inleiding bovenaan staat een aantal links naar andere help-pagina's. Kom je er toch niet uit kun je in dit centrale topic je vraag stellen. Of je probeert eerst het één en ander uit in de Zandbak waar je naar hartelust aanpassingen kan doen om te kijken of je het snapt.

Er gaat iets fout in de Wiki, wat kan ik doen?
Als je een inhoudelijke fout spot in de Wiki (spelfout, feitje wat niet klopt) kun je dat zelf aanpassen door op de knop 'bewerken' boven het artikel te drukken. Klopt een artikel inhoudelijk niet, worden je wijzigingen steeds teruggedraaid of is er sprake van een conflict over een Wiki-artikel, neem dan contact op met één van de Wikimoderators.

De Turtle.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers