Gezocht: Foto's voor de Wiki

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 04-11-13*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 12:50

@ Hopke89: Jouw foto staat bij het artikel over de brokkelhoef.
@ xRiiannex: De twee foto's van jouw draver aan het werk zou ik graag willen gebruiken op de Bokt Wiki, maar ze zijn te klein. Heb je deze foto's ook in groter formaat liefst met het copyright ergens in de hoek en zonder rand eromheen?

Iemand maakt het paard vet


Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 19:06

We hebben sowieso toestemming van de fotograaf nodig om de foto's te kunnen gebruiken op de Bokt Wiki. Als de fotograaf akkoord is kunnen de originele foto's opnieuw bewerkt worden. Een copyright mag er best op, maar liever niet dwars over de foto. In de omschrijving kunnen we wel ook de website van de fotograaf vermelden als hij/zij dat wil.

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 04-11-13*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 00:31

@ set_elkol: dat is zeker interessant om op de Wiki te zetten. Ik ben op dit moment in Denemarken, maar als er nog niet naar gekeken is als ik terug ben in Nederland dan ga ik dat zeker doen.

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:55

@ Natasja: Hele oude foto's komen uiteindelijk terecht in het public domain en mogen dan vrij gebruikt worden. Bovendien zijn er van oude beroemde paarden soms tekeningen, beelden, schilderijen die we in de Wiki kunnen opnemen om toch een beeld te krijgen van het paard in kwestie.
Maar ik ben het met je eens dat het niet makkelijk is om aan beeldmateriaal van zulke paarden te komen.

@Nayomie: ik stuur je even een pb.

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 18:36

Dit topic gaat echt heel goed op dit moment. Iedereen bedankt voor de vele mooie foto's :D Ik ga er even een aantal plaatsen omdat Stephanie het op het moment een beetje druk heeft.

@ AnoukLizzy: Jouw foto's zijn geplaatst bij het artikel over het melanoom.
@ Gem: Jouw foto's zijn helaas net te klein voor op de Bokt Wiki. Vooral de foto van Bram Chardon zou ik graag willen gebruiken. Heb je die ook op 400*600 pixels of groter? Als dat voor jou handiger is mag je ook mailen naar Aurora3@bokt.nl
@ Marjoow: Jouw foto's zijn geplaatst bij de artikelen over Rieky Young, Damon Hill, Helen Langehanenberg en Flexibel Springen.
@ Tristan: Jouw foto is geplaatst bij het artikel over het oor.

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 12:53

Marjoow schreef:
Leuk! Alleen zie ik bij Flexibel Springen niks staan? Ook geen tekst meer :)


Sorry, verkeerde link naar het artikel :o Het is gefixt, nu zie je wel gewoon het artikel en de foto als je op de link klikt.

@ _Lucy: Jouw foto van het bonte paard heb ik geplaatst bij het artikel over bonte paarden. De andere foto heb ik niet gebruikt omdat we al veel foto's hebben van paarden met wildkleur.

@ xxsalinaxx: Ik zou de foto's van jouw paard heel graag gebruiken, maar ik begrijp dat ze niet door jou zelf gemaakt zijn? In dat geval hebben we toestemming nodig van de fotograaf om ze op de Bokt Wiki te kunnen plaatsen. Of zijn de twee foto's van waar geen naam op staat wel door jou gemaakt?

@ palousa_boy: Die foto's van die hooiruif zijn zeker welkom. Laat maar zien.

@ hiphorse: Jouw foto's zijn toegevoegd bij het artikel over het gebit.

@ Cchanny: Van een aantal kleuren zijn al foto's dus jouw foto's zullen misschien niet allemaal geplaatst kunnen worden. Maar laat maar zien wat je hebt, dan kunnen we waarschijnlijk een aantal van de oude foto's vervangen door mooiere of we proberen een andere geschikte plaats te zoeken voor jouw foto's.

@ darwin: 2 van jouw foto's zijn toegevoegd aan het artikel over hoefbevangenheid. De rontgenfoto wil ik wellicht ook nog gebruiken, maar daar zou ik graag eerst wat lijnen op tekenen om duidelijk te maken waar men precies naar moet kijken. Deze foto komt dus later nog ;)

@ lifaya: Prachtige foto's van de Norikers, die ga ik zo meteen plaatsen. Foto's van western dingen zijn zeker welkom, liefst met een omschrijving erbij ;)

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 14:23

@ KellyDV: Jouw foto is geplaatst bij het artikel over de creme kleur.

@ ardo_iggy: Foto's van alle bekende rijders zijn zeer welkom. Er is nog niet voor iedereen een artikel, maar dat geeft niets, dat schrijven we er dan gewoon bij.

@ palousa_boy: Jouw foto is geplaatst bij scheren en hoe paard scheren.

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:32


Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 00:13

@ DendroFleur: jouw foto's kunnen we zeker gebruiken en de foto's uit de fotoshoot ook als daar toestemming voor is :j
Je mag ze hier plaatsen of mailen naar Aurora3@bokt.nl

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:05

Dat is zeker gewenst Mariett. Je foto's worden zo snel mogelijk op de Wiki geplaatst. Heel erg bedankt voor je bijdrage.

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 12:15

De lijst zoals hij er nu staat is nogal een draak om bij te houden en zeker ook niet ideaal voor jullie. Het is niet erg overzichtelijk. Daarom gaat hij verdwijnen en komt er een nieuw systeem voor. Daar zijn we al een eind mee op weg, maar is nog niet helemaal zoals we willen. Dat is dus de reden dat deze lijst niet meer geüpdatet is. Ik zal de link naar de nieuwe lijst even opzoeken en hier delen. Jullie mogen hem zeker al gebruiken in de huidige vorm, maar het plan is om de huidige lijst pas weg te halen als we tevreden zijn over de nieuwe. Dan zullen we er ook wat meer publiciteit aan geven ;)

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 12:21


Iemand maakt het paard vet


Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 13:29

Thnx Marjoow, we kunnen jouw foto's zeker gebruiken. Ik zal ze later even uploaden als ik thuis ben ;)

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 21:03

@ Zacharyhill: die kunnen we zeker gebruiken! Je mag ze hier neerzetten of direct op de Wiki uploaden, dan zal ik ze bij het artikel plaatsen waar we ze kunnen gebruiken.

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 18:42

@ Daihyo: Thnx voor je foto's! Ik ga ze op de Wiki plaatsen. En heel veel plezier met je veulen gewenst!

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 14:37

Alle foto's uit dit topic staan online op de Wiki. Ik zal ze binnenkort toevoegen aan de passende Wiki-artikelen.

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 12:34

@zacharyhill: Dat is zeker interessant, maar we hebben er nog geen artikel over op de Bokt Wiki. Zelf heb ik hier ook niet genoeg kennis van om er iets over te schrijven dus ik moet even op zoek naar iemand die hier meer van weet.

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 00:39

Als je dat wil doen, heel graag zacharyhill. Lijkt me heel interessant voor op de Wiki!

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 10:18

Super, laat het maar weten als je antwoord hebt. Mag ook via pb hoor, want hier is het wat offtopic ;)

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 11:37

Met enige regelmaat kom ik Wiki-artikelen tegen waarin de foto's ontbreken of waar een simpele foto echt een toevoeging zou zijn. Wellicht zijn er hier op Bokt wel fotografen die zo'n foto kunnen maken. Op dit moment zou ik bijvoorbeeld enkele scherpe foto's van verschillende paardenpaspoorten goed kunnen gebruiken. Een stapeltje paspoorten mag ook. En een foto van de pagina in het paspoort waar een aantal entingen in staan zou ook nuttig zijn. Zowel de pagina waar boven staat Paardeninfluenza als de pagina voor andere entingen zijn welkom.
En als je dan toch bezig bent, de Medicijnverklaring zou ik ook graag een foto van willen.

Is er iemand die zulke foto's zou kunnen maken?

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 13:14

@ zacharyhill: bedankt voor je pb en je foto's. Ik heb ze toegevoegd aan het artikel over het paardenpaspoort.

@ Daihyo: ik ga vanavond of morgen even bekijken welke van jouw foto's ik nog aan welk artikel kan toevoegen. Bedankt voor het delen alvast!

@ Cinnepin: Bedoel je de Glue Shoes? Daar kunnen we zeker foto's van gebruiken. Laat maar zien wat je hebt en misschien kun je ook foto's maken van het bevestigen van de Glue Shoes de volgende keer dat jouw paard ze krijgt.

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 09:01

Femke_Tweety schreef:
In hoeverre is de oorspronkelijke 'vraaglijst' nog actueel?

Maagzweer heb ik wel foto's van, 2 typen en goed herkenbaar.


De lijst in de OP wordt af en toe bijgewerkt en is dus redelijk actueel. Foto's van maagzweren zijn dus zeker welkom.

@ Cinnepin: thnx voor je foto's, ik ga er zsm mee aan de slag.

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 15:33

Thnx dames. Ik ga hier vanavond thuis even voor zitten om een aantal foto's toe te voegen aan de Wiki.

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 22:06

@Bellatrix: ja er is zeker behoefte aan goede foto's van zulke dingen. Ik zal binnenkort weer wat van die simpele onderwerpen noemen waar we nog foto's van zoeken.

Iemand maakt het paard vet

Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 23:56

Jouw foto's zijn zeker bruikbaar Bellatrix. Dat je niet precies weet wat er te zien is is geen probleem. Ik zal morgen even bekijken waar we je foto's het beste kunnen plaatsen.

Iemand maakt het paard vet


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers