Wiki veranderd 2x per dag?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fohadie
Berichten: 4262
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Wiki veranderd 2x per dag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-17 22:31

Sinds deze week heb ik 2 verschillende wiki foto,s per dag. Normaal verspringt rond middernacht de wiki maar nu heb ik s,avonds een andere foto dan s,ochtends en s,middags. Ik ben er nog niet achter hoelaat de 2e foto verspringt.

Als voorbeeld: vanochtend en begin vd middag had ik het plaatje van een schimmel welsh. Nu vanavond heb ik een plaatje van een combinatiebit.

Is dit nieuw? Of toch een klein foutje?


fohadie
Berichten: 4262
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-17 22:39

LilChar schreef:
Ik heb hetzelfde als jij nu op noemt!
Trouwens, best vaak heb ik ook iets wat ik die week al heb gezien. Sommige dingen echt al vier of vijf keer voorbij zien komen. Hoort dat ook?



Dat laatste heb ik niet meer. Al best een tijd niet meer want dat had Bart toen verholpen. Ik krijg nu juist heel vaak eentje die ik nog niet gehad heb en nu dus 2x per dag. Vind het niet erg hoor, dacht eerst dat het aan mij lag en mijn geheugen me id steek liet, maar het hoort volgens mij niet. :+

fohadie
Berichten: 4262
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-17 16:44

Nou, vanaf deze week ben ik me er bewust van, maar het kan ook best al vanaf de wintertijd zijn hoor! Ben er nu pas op gaan letten. Vandaag is de foto nog niet veranderd, er staat al sinds twaalf uur vannacht een foto van een hulpteugel. Ik ben wel de tijd in de gaten aan het houden wanneer het veranderd.

fohadie
Berichten: 4262
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-17 17:10

4leggedmates schreef:
fohadie schreef:
Nou, vanaf deze week ben ik me er bewust van, maar het kan ook best al vanaf de wintertijd zijn hoor! Ben er nu pas op gaan letten. Vandaag is de foto nog niet veranderd, er staat al sinds twaalf uur vannacht een foto van een hulpteugel. Ik ben wel de tijd in de gaten aan het houden wanneer het veranderd.

Bij mij was het een uur geleden een combinatiebit, en nu van een hulpteugel, dus is dan ook pas veranderd bij mij. :=


Combinatiebit had ik gisteravond tot middernacht. Het veranderd volgens mij na 5en dus ben nu iedere keer aanhet kijken maar tot nu toe veranderd het nog niet vandaag..

fohadie
Berichten: 4262
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-17 22:10

En juist vandaag slechts 1 foto zoals het "hoort"


fohadie
Berichten: 4262
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-18 16:20

Owjee, na een tijdje steeds weer dezelfde foto,s te krijgen (maar dat kon nog toeval zijn) vandaag weer twee foto,s in de wiki op de voorpagina: s,morgens een foto van een bruine andalusier met twee mensen in klederdracht en nu een foto van een fellpony met een kind erop.

Is het "probleempje" weer terug of is er iets anders aan de hand?

fohadie
Berichten: 4262
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-18 23:20

Vandaag idd wel. Misschien was het eenmalig. Ik ga het weer in de gaten houden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker