Gezocht: Foto's voor de Wiki

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Stephanie
Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 14:35

Kabayo schreef:
Welke fotos van het hele lijstje worden nog gezocht?

Je kunt deze pagina ook als richtlijn gebruiken voor foto's die nog nodig zijn: http://www.bokt.nl/wiki/Categorie:Mist_foto .

Verder als je zelf het idee hebt dat er een foto mist op een pagina kan je die ook toevoegen :j .

Zamba schreef:
ik heb een paarfoto's van samber maar kan ze neit plaatsen...?

Waar kun je ze niet plaatsen? In dit topic of in de Wiki?

Om foto's te kunnen plaatsen in de Wiki moet je jezelf even inloggen op de Wiki. Dit kan je in het linker menu onderaan vinden. Vervolgens kan je na het inloggen de optie 'uploaden' in het linkermenu gebruiken.

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube


Stephanie
Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 13:31

AnoukLizzy, je laatste foto van de hechtingen doet het niet. Heb je die misschien nog in een andere upload? Mailen mag eventueel ook stephanie@bokt.nl .

Aurora3 schreef:
@ Natasja: Hele oude foto's komen uiteindelijk terecht in het public domain en mogen dan vrij gebruikt worden. Bovendien zijn er van oude beroemde paarden soms tekeningen, beelden, schilderijen die we in de Wiki kunnen opnemen om toch een beeld te krijgen van het paard in kwestie.
Maar ik ben het met je eens dat het niet makkelijk is om aan beeldmateriaal van zulke paarden te komen.

Misschien een aardige toevoeging. Na 50 jaar is een foto public domain. Zo heb ik laatst bijvoorbeeld een foto toegevoegd van Count fleet: Bestand:Countfleetwin.jpg .


Ah ik zie een heleboel mooie toevoegingen! Ik ga daar vanmiddag even mee bezig.


Gem heb je die foto's ook in een groter formaat? Je mag ze eventueel ook wel mailen naar stephanie@bokt.nl ?

xxsalinaxx dat zou een hele mooie aanvulling zijn. Detail foto's zijn ook erg welkom!

Irissje, interessant, laat maar zien :j .

Xfjord, ben benieuwd :j !


Mando, heb je dat filmpje misschien ook nog in een bestand, zodat we het kunnen uploaden op het youtube account van de bokt wiki (dit in verband met verwijdering van het filmpje). Als dit mogelijk is mag je het eventueel mailen (stephanie@bokt.nl), mocht je een groot bestand hebben gebruik dan: https://www.wetransfer.com/ .

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Stephanie
Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 02:08

Cchanny schreef:
Dat kan ook ja :j :) Verkleurd door de zon


Ik heb eventueel ook meerdere ijslander kleuren voor je? Mocht dat nodig zijn

Ik heb je foto's in dit artikel geplaatst: Zwart .

Om welke kleuren gaat het?

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Stephanie
Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:42

Bedankt voor alle foto's. Ik ga ze zo snel mogelijk proberen te plaatsen, maar ik kom daar vandaag en morgen eerst nog niet aan toe. Dan weten jullie in elk geval dat ik er mee bezig ben +:)+ .

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Stephanie
Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 12:14

dems75 schreef:
Ik heb heel veel foto's van mijn leemvos (oftewel wildkleurvos) ook in actie in telgang. En daarnaast heb ik nog een mooie wildkleurzwarte.... u roept maar

Laat maar zien, misschien kunnen we het gebruiken :) .


xxsalinaxx schreef:
Mijn foto's van Rabicano kleur staan er nog niet op? Of zijn jullie hier druk mee bezig?
Als de foto's niet goed zijn kan ik nog andere maken :)

Je hebt gelijk dat is er bij ingeschoten.

Ga ik vandaag regelen :j .






@Cchanny: Daar zitten hele mooie foto's tussen. Daar zou ik zeker wel een aantal van kunnen gebruiken. Alleen de formaten die je nu hebt gepost zijn te klein. Heb je ze ook in groter formaat?

Je mag het eventueel mailen naar stephanie@bokt.nl mocht dat makkelijker voor je zijn :j .



@Set_elkol: leuk om het verschil te laten zien, over wat voor periode is dit pigment verlies? Zit nog even te denken hoe dat het beste op de Wiki geplaatst kan worden hoor :j .

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube


Stephanie
Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 12:23

xxsalinaxx ik heb je foto's nog een keer bekeken. Heb je deze twee misschien ook met het copyright embleem boven of onderaan de foto? Zodat het niet door het paard heen gaat? Anders kunnen we de foto niet gebruiken.

Het gaat dan om deze twee:
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=5yrg ... HWo28njz0c
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=feop ... HWo28njz0c

Ik heb er in elk geval al twee toegevoegd: Kleurmutatie#Rabicano_.28coon-tailed_ticking.29


set_elkol schreef:
de bovenste foto was heel kort in de herfst dat mijn merrie ineens wat pigmentverlies had, toen was ze 12. Duurde een paar weken en werd niet erger. De onderste foto is een ruin van nu 32 en die heeft al jarenlang pigmentverlies, het ene seizoen erger dan de andere. Bij hem is het in de zomer het ergst zichtbaar omdat hij dan weinig vacht heeft.
Misschien plaatsen in de context van. huid met pigment en huid zonder pigment duidelijk zichtbaar wanneer pigmentverlies optreed in de regionen zonder vacht.

Ah, ik heb het dan duidelijk verkeerd begrepen. Ik dacht dat het om een voor en na foto ging. Valt het in de winter dan minder op? Of hoe werkt dat pigment verlies?
Laatst bijgewerkt door Stephanie op 26-11-14 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Stephanie
Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 12:35

Yes, nu begrijp ik het. Voor de duidelijkheid lijkt het mij dan wel handig om een soort van voor-na gallery aan te maken. Zodat een leek (als ik) begrijpt wat pigment verlies is aan de hand van plaatjes :j . Winter = dikke vacht en dus minder pigment verlies. Zomer = dunne vacht waardoor er meer pigment verlies zichtbaar is.

Ik denk dat het stukje dan het beste in dit artikel past Pigment. Onder een nieuw kopje pigment verlies.

Je voelt 'm al aankomen. Heb je ook een foto waarop duidelijk zichtbaar is dat er geen pigment verlies is?

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Stephanie
Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 12:44

Ja die heeft wel echt duidelijk pigment verlies, ik zal haar eens een PB sturen. Even in afwachting daarvan laat ik deze foto's nog even staan.

@Palousa_boy , bedankt, hij staat er op.
Bestand:Hooiruif.jpg

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers