Lijst met beginnetje-artikelen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Stephanie
Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 17:14

Ik heb meer info toegevoegd aan de Achetta. Tevens kwam ik erachter dat dit geen goede benaming is van het ras. Ik heb nu een doorverwijspagina gemaakt van Achetta naar Giara-paard (huidige benaming van het ras). Ik weet alleen niet hoe relevant deze doorverwijzing is aangezien het inheemse volk van Sardinië de naam Achetta aan ieder willekeurig kleine maat paard(merrie) geeft.

Aangezien ik niet kon achterhalen hoe de registratie van het ras verloopt en het onderdeel gebruik misschien nog wat karig is heb ik de mist_info tag laten staan. Bovendien kon ik de officiële website niet achterhalen.

In dit topic is het in elk geval handig dat de Achetta weg gehaald wordt en het Giara-paard toegevoegd.

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube


Stephanie
Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Re: Lijst met beginnetje-artikelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 11:51

Ik Camarillo White Horse wat verder uitgewerkt. Ik heb er een intro aan toegevoegd, exterieur (kan misschien nog verder uitgewerkt worden) en een begin aan het gebruik gemaakt. Ik heb daarom het de tag beginnetje veranderd in mist_info.

De officiële website is niet meer geüpdate sinds 2010. Echter vond ik een actieve Facebook pagina met veel foto's van één van de fokkers (staat ook onder bronvermelding). Als iemand tijd heeft is het misschien de moeite waard om daar een berichtje heen te sturen voor meer foto's en info over het karakter. Want die informatie is moeilijk te vinden.

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Stephanie
Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Re: Lijst met beginnetje-artikelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 15:54

Aangezien ik mijn bericht niet meer kan aanpassen moet het maar even zo. Kan de Giarab aan de lijst toegevoegd worden. Ik heb er een begin aan gemaakt, maar het mist nog meer info over geschiedenis, gebruik en karakter, de officiële site en foto's.

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers