Autumnn schreef:Tranen in mijn ogen, wat huilt mijn hart om dit te zien. Gelukkig zijn er mensen zoals jij <3
Ik wilde ook net vragen naar het hondje helemaal in de hoek maar ik lees dat die ook is gered. Geweldig! Waar komen deze hondjes vandaan? Zo te zien hebben ze geen fijn leven gehad.,
Dikke knuffel voor jou en een virtuele knuffel voor Dushi :knuffel:
Uit Roemenie, daar is een heel groot hondenoverschot en ze worden of gevangen door hondenvangers, of door eigenaren afgegeven, en geloof mij, je zou alle honden wel willen redden, maar de honden kunnen alleen gered worden door fosters, die zorgen dat ze na redding financieel geholpen worden, in opvangen zitten ze bomvol en al die honden moeten wel gevoerd en verzorgd worden, vandaar dat ze alleen de honden eruit halen die gesponsord gaan worden.
Dat hondje in de hoek werd al snel gezien en kreeg een 'Paten' , deze is dus veilig en zit in een andere opvang als Dushi.
En ik zal de knuffel aan Dushi geven als ze hier is en zover is om knuffels te ontvangen <3
tones schreef:Wat zal ze opknappen bij jullie en de andere honden. <3
Ik ga het zo hopen... Dat ze zo haar plekje hier gaat vinden, op haar eigen manier...
Hier is nog een lief filmpje van haar, ik vind haar zó leuk!
[ img ]