Tara, door de lens van boktfotografen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Tara, door de lens van boktfotografen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-19 20:45

Mijn allerknapste vriendinnetje Tara mocht de afgelopen maanden weer eens model staan voor andere fotografen dan baasie zelf.
Tara is mijn inmiddels 3 jarige Spaanse vuilnisbakkie, die ik sinds dat ze 10 maanden oud is in mijn bezit heb. Tara en ik doen veel aan tricktraining, wat ze geweldig vindt. Ook staat ze regelmatig voor de camera bij mij of andere fotografen, iets wat ze meestal ook met plezier doet.
Afgelopen fotomeeting was één die perfect voor Tara was, namelijk actie! Tara kan prima model staan, maar door haar korte spanningsboog is het op een gegeven moment wel klaar en dan wil ze liever rennen en apporteren :')

In januari kroop ze lekker onder de dekentjes met haar beste vriendje Jarvis (van Tigress, die tevens ook deze foto's heeft gemaakt) om samen op te warme tijdens deze koude winter middag.
Afbeelding
Afbeelding

Het dekentje bleek niet warm genoeg, dus werd het tijd om samen te gaan rennen en springen
Afbeelding

Ook werd Ducky, de eendenknuffel, vriendelijk gedeeld samen
Afbeelding

En als afsluiter van de dag, paws up for your best friend *\o/*
Afbeelding


Een aantal weken later was het weer tijd voor een speel date met Jarvis, waar Tigress een prachtige stand foto van mijn "puppy" heeft gemaakt. Wat ben ik toch trots op hoe knap en mooi Tara is <3
Afbeelding


En dan zijn we aangekomen bij de fotomeeting van een paar weken geleden, waar zowel Tara als ik weer veel plezier hebben gehad. De spanningsboog was wederom erg kort, maar desondanks zijn er weer prachtige foto's gemaakt!

Deze foto is typisch Tara, vliegtuigoren en een halve meter tong uit haar bek :') (© DrawnHorse)
Afbeelding

En dan wat ze het liefste doet, apporteren en zwemmen. (© DrawnHorse)
Afbeelding

Tara haar knappe kop en lieve oogjes, door Magda_90. <3
Afbeelding

En van al die fotografen wordt ze soms wel een beetje verlegen :')
Afbeelding

En dan de foto's gemaakt door Tigress
Even zwaaien naar baasie, die ook wel eens een korte spanningsbook heeft
Afbeelding

En als baasie dan eindelijk de focus weer heeft en die bal gooit, is het tijd om te rennen!
Afbeelding

En als je de bal dan hebt gevangen (bijna), wordt hij netjes terug gebracht zodat baasie nog een keer kan gooien en jij weer mag rennen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dan zitten we alweer op 15 foto's en is het tijd om dit topic af te sluiten. Zowel Tara als ik hebben genoten de afgelopen maanden van de shoots, het is zo fijn om te zien hoe mooi andere fotografen mijn knappe vriendinnetje op de gevoelige plaat kunnen leggen en toch haar laten zien zoals ze is. <3

Ik hoop dat jullie net zo genieten van de prachtige foto's van mijn lieve Tara als ik zelf ook elke keer weer doe!

Anoniem

Re: Tara, door de lens van boktfotografen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 20:49

Ik heb zo hard gelachen om die foto dat zij in de lucht naar links hapt en de bal aan de andere kant op de foto staat. _O-

Leuke hond!

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-19 20:52

Anoniem schreef:
Ik heb zo hard gelachen om die foto dat zij in de lucht naar links hapt en de bal aan de andere kant op de foto staat. _O-

Leuke hond!


Dankjewel!

Jaa het vangen gaat wel eens mis haha, meestal volgt dan een uitgebreide zoektocht omdat de bal heel ergens anders ligt dan zij verwacht. Heel hilarisch om te zien _O-

senna21

Berichten: 11849
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Tara, door de lens van boktfotografen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 20:57

Prachtige actiefoto's.
Een plezier om naar te kijken.

Mowgli4

Berichten: 1378
Geregistreerd: 14-07-15

Re: Tara, door de lens van boktfotografen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 20:59

knappe Tara! de foto's zijn prachtig <3

Dieuwke_
Berichten: 4543
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Tara, door de lens van boktfotografen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 12:14

<3