Gimli - Little Elf friend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Selina
Berichten: 14266
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Gimli - Little Elf friend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 16:30

Prachtig beest <3
Mag ik die close-up opslaan om na te tekenen?

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl


AbleToDream
Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-19 16:40

Dankje en ja hoor Selina, geen probleem, leef je ermee uit zou ik zeggen ;)

josewoos
Berichten: 4809
Geregistreerd: 30-01-08

Re: Gimli - Little Elf friend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 16:43

<3 Wat een dropje!
Geweldige foto's ook!

nouklime
Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Gimli - Little Elf friend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 16:49

Wat een mooie foto's heb je allemaal van hem! Hier ook 2 raggies 1 blue bicolor poes en 1 blue point mitted kater. Heerlijk ras <3 <3 <3

Ben jaloers op alle leuke foto's die je van hem hebt ik moet het doen met de foto's die ik met mijn telefoon maak haha.

Wodka Lime: He´s my own little fairy tale - Z1+9 geblesseerd & fulltime levensgenieter
Jaqguard-D: #Babyjack M1+3

Wodka Lime, Mijn fulltime levensgenieter + 1 jaar samen met #Babyjack

AbleToDream
Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-19 17:02

josewoos schreef:
<3 Wat een dropje!
Geweldige foto's ook!


Dankje Josewoos, Ik moet wel zeggen, een paard fotograferen is stukken makkelijker dan een kat, die luisteren langs geen kanten :')


nouklime schreef:
Wat een mooie foto's heb je allemaal van hem! Hier ook 2 raggies 1 blue bicolor poes en 1 blue point mitted kater. Heerlijk ras <3 <3 <3

Ben jaloers op alle leuke foto's die je van hem hebt ik moet het doen met de foto's die ik met mijn telefoon maak haha.


Dankje, ja het is echt een fantastisch ras, ooit wil ik er nog eentje bij als ik alleen woon, maar nu bij mijn vader thuis gaat ie het niet zo leuk vindena ls er twee onruststokers rondcrossen vrees ik :D

Gimli is zeker een perfect model om mijn katfotografie skills met bij te schaven, puppies en paarden zijn zelfs makkelijker om te fotograferen :P


AbleToDream
Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-19 16:30

Hoi allemaal,

ondertussen zijn we weer wat avonturen verder met Gimli, en er zitten toch wel enkele leuke tussen die ik als overzicht hier even wou zetten.

De kleine pluizenbal is ondertussen al bijn 6 maand en mag van mij wel al stoppen met groeien nu :p Hij is nog steeds de liefste aanhangkelijke kitten die ik ken, maar dat brengt hem ook wel eens in de problemen, hij plakt zo graag aan iedereen in huis dat hij letterlijk voor je voeten loopt elke seconde en zo het baasje wel al een paar keer heeft doen struikelen :')

En nu we sinds twee weken onze rugzak hebben om op wandleingen te gaan is het helemaal compleet, hij kan perfect veilig naar buiten kijken, en in de auto mee zonder dat hij opgesloten hoeft te zitten maar toch kan hij er niet uit, wat een uitvinding is me dat <3

[ img ]

[ img ]

En afgelopen weekend zijn we lekker naar zee geweeest, de nederlandse kust is zo veel rustiger dus dan kon hij gerust mee gaan alhoewel hij niet uit zijn rugzak is willen komen. We hebben dan maar lekker een dutje gedaan in de zon en wat zitten genieten het weer.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Sinds enkele weken zijn we nu ook eindelijk klaar met Sir Purr zijn grote natuurlijke krabpaal, maar het bovenste verdiep word nog niet zo vaak gebruikt nu, de eerste twee wel al. Juist nog eens sisal rond enkele stukken draaien en dan kan hij daar ook letter aan krabben.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

And if He Fits, He Sits, and that's our goodbye for today *\o/*


[ img ]

[ img ]

AbleToDream
Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-19 14:28

Ondertussen zijn we weer wat avonturen rijker,
de afgelopen maanden is de pluizenbol Gimli ook nog een beetje gegroeid, nu zit ie op een leuke 3.4kg en is hij gecastreerd ook.

En met de rugzak vertrekken we nu zo steeds op pad:
(mijn vader gaat af en toe ook mee wandelen)

[ img ]

Soms wilt hij wel zelf wandelen, natuurlijk op zijn 'kats' dus elke 5 meter wil hij wel ergens aan snuffelen of gaan zitten, daar werken we nog aan met zo vaak mogelijk te gaan wandelen zodat hij meer zelfvrterouwen krijgt om te stappen.
[ img ]

En nieuwe plaatsen zijn altijd wel interessant.
[ img ]

En een maand geleden was er een lief meisje op instagram die een van onze foto's geschilderd had, ik heb daarna heel lief gevraagd of ze het wou verkopen en nu zijn we eigenaar van dit mooie kunstwerk voor op te hangen thuis:

[ img ]

Het is ook nog steeds een speelvogel, karton zakken zijn een favoriet geworden om in de rollebollen en met te spelen, van tijd tot tijd gooi ik er dan eens wat brokjes is zodat hij mag gaan 'jagen' achter zijn eten, wat hem mentaal ook wat bezig houd.

[ img ]

En vorige maand zijn we op onze eerste grote wandeling geweest naar de kalthoutse heide, een dikke 5km gestapt met hem op de rugzak en af en toe een pauze genomen waar hij wat kon onderzoeken en in de bomen kon gaan klimmen.

[ img ]

[ img ]

Maar hij zal toch altijd mijn kleine kitten blijven, hoe groot hij ook word

[ img ]

[ img ]

En vorige week was ik zijn krabpaal nog aan het afwerken, dan zie je pas hoe jong hij nog is want op foto's lijkt hij al snel volwassen met zijn uiterlijk.


Smee__
Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: Gimli - Little Elf friend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 14:32

Oooh echt fantastisch wat je allemaal met hem doet! Hij lijkt het ook allemaal wel best te vinden :D

[o]

AbleToDream
Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-19 16:10

Ja hij maakt niet van veel dingen een probleem, soms steekt hij wel eens iets uit zoals op het aanrecht en de tafel springen, dat is iets waar we hem van in het begin al op berispen en dan gaat hij in onschuld modus op de vloer liggen. :')

Hopelijk kan hij binnenkort nog wat mee naar stal ook, de paarden tolereert hij maar ze blijven nog wat groot en eng voor hem.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers