Onze indian Dogs

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sassy4barrel
Berichten: 1921
Geregistreerd: 23-10-07
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-19 18:39

Gaat mij ook niet om normale vragen .. maar om roddels en aanvallen vanaf een anoniem nieuw account.

Dit zijn onze honden , de dieren waarvan ik houd.. waarvoor dan negatief commentaar ? Dat hoort niet in een foto topic

Ik ben namelijk trots op mijn honden

Maar ik durf bijna geen foto (spam) meer van ze te plaatsen op deze manier

Dat zal toch niet de bedoeling zijn van in the picture?

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 18:42

Kaus schreef:
Zo gaat het al jaren bij dit 'ras '. Je krijgt nergens duidelijke antwoorden op, foto's van testen, antwoorden waar de honden precies vandaan komen. En zodra er een tipje van de sluier wordt gelicht van oplichting wordt er volgespamd met foto's en leuke verhaaltjes.



Hallo Kaus,
Ja ik merk het, dat is bedoeld om mijn vragen/opmerkingen zo min mogelijk op te laten vallen.
Jammer dat er zo met je wordt om gegaan. Bij heel veel mensen zo te horen en te lezen.

ben jij bekend verder met hun? Heb jij zelf een indian dog?

Sassy4barrel
Berichten: 1921
Geregistreerd: 23-10-07
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-19 18:48

[quote="MeggiieTommy]
Het is een vrij onbekend 'speciaal'ras, dan is het toch normaal dat mensen van alles willen weten uit nieuwsgierigheid?

Wel ontzettend gave honden om te zien![/quote]
Bedankt voor je compliment

Dit is een leuke video om te zien
En een sport die ze graag doen

Nieuwsgierige en oprechte interesse is niets mis mee daar heb je gelijk in


Schuur_

Berichten: 4878
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Onze indian Dogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 19:00

Er heeft toch niemand iets negatiefs over je honden gezegt?

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Onze indian Dogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 19:06

Ik zou verwachten dat een enthousiaste fokker/liefhebber van het ras juist blij is met vragen. Zeker van zo'n zeldzaam ras. Maar ik en velen met mij krijgen juist het gevoel dat vragen stellen uit den boze is.

Er werd laatst op een wolfhonden pagina ook een kritische vragen gesteld over de AID en daarbij werd je letterlijk uitgescholden door een 'liefhebber ' en volgespamd met foto's :n

Gerjonie, nee ik heb gelukkig geen AID. Wij zijn afgehaakt op het communiceren van de fokker, rare berichten en vreemde verhalen.

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 19:06

Sassy4barrel schreef:
Beestenboel in the picture ;
Vooral met een dubbele account waar pas 30 reacties mee zijn gemaakt



Dus ik mag niet reageren van je omdat ik een account heb met 30 reacties.
Waar ben jij begonnen? Had jij direct al 1800 op je teller staan? Ik neem aan dat geen Sassy4barrel heet en persoonlijke info heb je zelf ook niet openbaar staan. Je hebt zelf een anoniem oud account.


Als ik direct had gereageerd ik wil zo'n hond dan had jij ook wel anders gereageerd.
Ik stel gewoon een vraag of er ervaringen zijn met deze honden en fokker.

Vraag:
Het is dus bij deze topic de bedoeling dat jij alleen de foto's en berichten mag plaatsen over de rassen en jullie website.

Heb ik een dubbele account daar ben ik mij niet van bewust. Geef de account linkjes maar door en zal er naar kijken.

Sassy4barrel
Berichten: 1921
Geregistreerd: 23-10-07
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-19 19:13

Ik plaats deze foto’s niet als fokker maar als liefhebber van het ras en vooral trots baasje van mijn honden.

Negatieve reacties over mijn honden of de fokker van mijn honden vind ik niet echt aardig vooral omdat dit de plek er niet voor is en dit veelal roddels zijn die steeds opnieuw herhaald worden door dezelfde persoon ; met fake account hier op bokt

Dit is geen discussie topic maar wel een foto topic

En dan wel mijn foto topic van mijn honden
Ik vraag me af wat iemand er mee wil bereiken om negatief over mijn honden en het ras te schrijven in dit topic .. als je dat wil doen open je toch zelf een topic maar laat mij lekker genieten van mijn foto’s

Nu reageren jullie dat ik foto’s spam in mijn eigen foto topic ?

Sassy4barrel
Berichten: 1921
Geregistreerd: 23-10-07
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-19 19:20

gerjonie schreef:
Je hebt zelf een anoniem oud account.


.


Weer zo een ongegronde leugen

Als je in mijn berichten had gekeken had je gezien dat ik vorige week nog een topic heb geopend met vragen over een zadel ...

Als je ras vragen of opmerkingen hebt
Open dan een topic

Ik ben trots op mijn honden en blij met hen
Dit is een foto topic
Maar jij maakt er een discussie van
In the picture is om foto’s te delen
Niet om mensen of dieren te beledigen

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 19:22

Sassy4barrel schreef:
Ik plaats deze foto’s niet als fokker maar als liefhebber van het ras en vooral trots baasje van mijn honden.

Negatieve reacties over mijn honden of de fokker van mijn honden vind ik niet echt aardig vooral omdat dit de plek er niet voor is en dit veelal roddels zijn die steeds opnieuw herhaald worden door dezelfde persoon ; met fake account hier op bokt

Dit is geen discussie topic maar wel een foto topic

En dan wel mijn foto topic van mijn honden
Ik vraag me af wat iemand er mee wil bereiken om negatief over mijn honden en het ras te schrijven in dit topic .. als je dat wil doen open je toch zelf een topic maar laat mij lekker genieten van mijn foto’s

Nu reageren jullie dat ik foto’s spam in mijn eigen foto topic ?


richtlijnen Beestenboel In The Picture
maximaal 15 afbeeldingen per topic geplaatst worden
niet vaker dan één keer per week foto's op dit forum te zetten

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 19:40

Sassy4barrel schreef:
gerjonie schreef:
Je hebt zelf een anoniem oud account.


.


Weer zo een ongegronde leugen

Als je in mijn berichten had gekeken had je gezien dat ik vorige week nog een topic heb geopend met vragen over een zadel ...




Dus is moet ik gaan zoeken naar een topic met vragen over een zadel om te kijken hoe anoniem jij bent.

Dit heeft een heleboel te maken met je foto topic....

Sassy4barrel
Berichten: 1921
Geregistreerd: 23-10-07
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-19 19:51

gerjonie schreef:
Je hebt zelf een anoniem oud account.


.


Weer zo een ongegronde leugen

Als je in mijn berichten had gekeken had je gezien dat ik vorige week nog een topic heb geopend met vragen over een zadel ...




Dus is moet ik gaan zoeken naar een topic met vragen over een zadel om te kijken hoe anoniem jij bent.

Dit heeft een heleboel te maken met je foto topic....

Hoe kan iemand een oud account hebben als degene een week daarvoor nog een topic heeft geopend ?

Dit bedoel ik dus
Nog meer onzin
Allemaal niets met mijn mooie foto’s van mijn mooie honden te maken..

Heel jammer dat jij mijn foto topic wilt verpesten met je discussies

Als je het niet erg vind plaats ik liever nog een paar mooie foto’s van mijn mooie doggies


Afbeelding

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 20:41

Mijn interesse is behoorlijk afgezakt door de communicatie hierboven door sassy4barrel.

Vragen stellen wordt niet gewaardeerd. Het negatieve wordt ook niet ontkracht door haar.
Haar reactie is een pagina vol foto's met honden en berichten met verwijzingen naar mij te plaatsen.

Ik snap dat dit een foto topic is, maar zoals Kaus aangaf

Dat je zou verwachten dat een enthousiaste fokker/liefhebber van het ras juist blij is met vragen. Zeker van zo'n zeldzaam en bijzondere ras.

Sassy4barrel
Berichten: 1921
Geregistreerd: 23-10-07
Woonplaats: Nijmegen

Re: Onze indian Dogs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-19 20:53

Ik beantwoord normale vragen ..
Over karakter en eigenschappen van het ras bijv. Maar persoonlijke aanvallen op mijn honds fokker of rare commentaren op mijn honden of ras passen niet in dit topic


En ja het is mijn foto topic dus je kunt mij niet verbieden foto’s van mijn honden te plaatsen

Ik ben nu eenmaal trots op ze

En dat ze een speciaal ras zijn weet ik
Wij hebben ze zelf 25 jaar geleden uit de USA geïmporteerd :)
Als eerste indian dogs in Europa en waren destijds ook de eerste fokker hier in Europa

Ik kan er vanalles over vertellen
Maar dat doe ik liever persoonlijk
Bijv op de Country Fair in Aalten
Waar wij meedoen met een historische
Parade

Tegen die tijd zal ik wel weer VEEL foto’s plaatsen
Hopelijk met normale vragen zonder
Hele lange discussies

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Onze indian Dogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 21:04

Heb je namen van de fokkers in Amerika?

Sassy4barrel
Berichten: 1921
Geregistreerd: 23-10-07
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-19 21:14

Kaus schreef:
Heb je namen van de fokkers in Amerika?

Van welke fokkers bedoel je ?
Van 25 jaar geleden ?
Mijn honden van nu ( in dit topic ) komen uit Duitsland en uit Canada. Ik heb geen honden uit Amerika maar ken daar wel fokkers.
Als je op zoek bent naar kelpie type indian dog is la flamme Farms een goede.
Wolftype kan ik Night eyes aanraden
Coyote type zijn moeilijker te vinden
En werktype zou ik aanraden naar Alaska af te reizen naar de Native American mushers :)

Succes :) importeren is niet makkelijk en wel duur maar ook een mooi avontuur :)

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:44

Sassy4barrel schreef:
Gribaldi ; deze indian is van een vriendin van mij
Ben ik ook helemaal verliefd op
[ [url=m/a9Re1D.jpg]Afbeelding[/url] ]



Prachtig <3

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Onze indian Dogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:51

Er is nog iemand op bokt die zo'n hond heeft, althans een nestje gefokt heeft met een AID.
Een witte herder x AID. Hele leuke pups :D

Sassy4barrel
Berichten: 1921
Geregistreerd: 23-10-07
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-19 09:06

gribaldi schreef:
Er is nog iemand op bokt die zo'n hond heeft, althans een nestje gefokt heeft met een AID.
Een witte herder x AID. Hele leuke pups :D

Klopt :) de vader is een broertje van mijn hond. Zijn hele mooie pups <3

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Onze indian Dogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 09:08

Wat grappig zeg! Heb daar ook nog op de lijst gestaan :)

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 14:26

Moderatoropmerking:
Bij deze de vraag om de discussie over het ras en dergelijke vragen in het ander topic voor te zetten. Dit topic staat op ITP en hoeft niet in te gaan op het ras, gezondheid etc.
Graag ook de richtlijnen voor ITP volgen:
Moderators schreef:
Welkom op [BB-ITP] Beestenboel In The Picture!

Motivatie en toelichting op het forum
BB-ITP is bedoeld voor alle leuke, mooie, lieve en wilde foto's van je beestenboel. Op dit fotoforum krijg je alle ruimte om je dieren te laten zien aan de hand van foto's en filmpjes, terwijl je op [BB] Beestenboel terecht kunt voor alle serieuze vragen en discussies rondom dieren.

Vaste regels
  • Op foto's zit altijd copyright. Plaats dus geen foto's die je van internet gehaald hebt en/of die niet door jou gemaakt zijn, tenzij je hier toestemming voor hebt.
  • Hoe je foto's kunt plaatsen is hier te lezen.
  • Net zoals op alle fotofora mogen maximaal 15 afbeeldingen per topic geplaatst worden. Zorg dat deze zichtbaar zijn: alleen een link naar een fotoalbum elders is niet toegestaan. Als je meer dan 15 foto's wilt laten zien, kun je die wel als link erbij plaatsen.

Richtlijnen
  • We willen dat iedereen de mogelijkheid heeft om z'n foto's met de rest van Bokt te delen. Daarom vragen we je om als richtlijn aan te houden niet vaker dan één keer per week foto's op dit forum te zetten. Eventueel kan je je topic updaten met foto's, maar zorg dat je niet meer dan 15 foto's per pagina plaatst.
  • Vraag voordat je foto's plaatst van dieren die niet van jou zijn toestemming aan de eigenaar van de dieren. Houd er rekening mee dat de eigenaar hier misschien bezwaar tegen heeft.
  • Mocht je ergens negatief commentaar op willen geven, probeer het dan zo vriendelijk mogelijk te verwoorden. Ook het herhalen van commentaar wordt niet op prijs gesteld. Meer daarover kun je hier lezen.
  • In tegenstelling tot andere subfora op Bokt mogen op BB-ITP wel oneliners geplaatst worden.

Bedankt voor het lezen van dit topic. Meer informatie is te vinden in de Help. Wil je contact opnemen met een moderator van dit forum dan kun je terecht bij:
- Essie73
- Firelight
- Muiz
- NadjaNadja
- Maureen95