I Miss You. The start of something new

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
itsmi
Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

I Miss You. The start of something new

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-19 18:29

I Miss You a little, a little too Much, a little too Often and a whole lot more each day <3
[ img ]
Foto gemaakt door Betty Lou Luijken fotografie, toen ze nog in het asiel was.

Augustus 2018 heb ik mijn allerliefste vriendinnetje Senna heel plotseling moeten laten gaan. Mijn zwarte vriendinnetje kwam uit het asiel, had daar al heel lang gezeten en had een hoop trauma’s en angsten. Bij mij was ze weer een redelijk normale huiskat geworden en we waren dol op elkaar. Waar ik was, was zij ook.
Het verdriet en gemis is intens en ik zat echt even met mezelf in de knoop.

In 2018 heb ik ook besloten om weer opnieuw een kat uit het asiel te halen om het gat van Senna iets op te vullen. Toen kwamen deze katten op mijn pad. Deze jonge katers zijn samen opgegroeid en mochten niet los van elkaar geadopteerd worden, dus toen maar besloten ze samen te nemen.

Heel lang heb ik deze katten naar mijn mening geen eerlijke kans gegeven. Ik wilde het wel, maar kon het niet.
Ik zorgde wel goed voor ze, ze kregen eten, drinken, aaitjes en aandacht.
Maar er was geen gevoel bij, hoezeer de mannen ook hun best deden.

Heel lang heb ik me ontzettend schuldig gevoeld naar Senna toe.

Nog steeds voel ik me erg schuldig naar Senna. Maar inmiddels kan ik het wel iets beter relativeren.

Vandaag overspoelde me ineens een intens gevoel van geluk toen ik eens goed om me heen keek. Ollie lag op schoot te soezen, Bram lag achter me op de rugleuning van de bank in mijn nek te slapen.

Ondanks dat ik er de afgelopen tijd niet helemaal voor ze was, waren zij er wel al die tijd voor mij. Ze geven liefde en warmte, dat wat ik bij Senna zocht,vond en uiteindelijk weer kwijt was.

Al die tijd heb ik mijn ogen en hart niet geopend en niet gezien hoeveel geluk en liefde er weer in huis is. Hoeveel deze dieren om míj geven, ondanks dat ik hun niet alle liefde terug kon geven.

Ze hebben mij dan eindelijk de ogen geopend en ik voel hun liefde nu. Ik ben ontzettend blij met ze en ze gaan nooit meer weg. Ze krijgen alles wat ze nodig hebben en een hoop liefde terug voor al hun geduld met mij.

Heb ik te vroeg nieuwe katten in huis gehaald? Ja dat denk ik wel.

Heb ik spijt van de keuze die ik gemaakt heb om deze katten te adopteren? Nee, ik zou ze voor geen goud meer willen missen.

Senna zit voor altijd in mijn hart en het verdriet wordt niet minder, maar zal op den duur slijten.

Het wordt nu tijd om verder te gaan. Verder met deze twee kanjers altijd bij me ...

Bedankt lieve Bram en Ollie, voor al jullie geduld, liefde en warmte ❤️


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]



itsmi
Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Re: I Miss You. The start of something new

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-19 18:31

Bedankt voor alle lieve Berichtjes!

@aschaa, ik heb dat nu nog steeds wel hoor, als ik Senna tetug kon krijgen door deze in te ruilen zou ik het zo gedaan hebben. Ze betekende echt heel veel voor me.
Nu zie ik wel in dat deze mannen net zo geweldig kunnen zijn als dat Senna was maar dan op een andere manier.
Iedere kat is uniek inderdaad en niet met elkaar te vergelijken. Gelukkig....

@goof, zonder dieren gaat ook niet he. Het is zo stil dan.. 11 jaar lang met je maatje is wel heel lang!

@ jolien, Thanks. Het schuldgevoel is nog wel aanwezig maar ik kan het inderdaad wel beter relativeren..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers