De Udith fan ochtend

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zebrastreep
Berichten: 9690
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

De Udith fan ochtend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-19 20:07

Hey medebokkers!

Vandaag nog even een verslagje zoals beloofd over de Udith fan ochtend :D

Helaas begon de dag met slecht weer en alleen maar regen dus Udith was doorweekt toen ik haar uit de wei kwam halen. Maar snel nog even een dekentje om gedaan om het ergste te laten drogen. Daarna snel door naar de plek waar we hadden afgesproken. Het meisje was eerst wat verlegen maar kwam al snel los. Ze wou Udith direct vasthouden (stiekem had ik Udith ook nog vast , voor het geval ze zich bedacht en gras zou gaan eten). Udith veranderde in een lief mak schaapje en liet even het echte Fjordenpaard in zich zien. Bij mij kan ze nog wel eens de merrie uithangen maar nu was daar niks van te merken.

Eerst maar eens lekker knuffelen en poetsen. Ook al viel er niet veel te poetsen omdat Udith natuurlijk nat was van de regen. Daarna een zadel erop , hoofdstel in cap op en gaan!

Eenmaal erop was Udith de beste pony die ik mij kon wensen. Zo braaf heerlijk rustig en de blik in haar ogen was ook zo lief en betrouwbaar. Dan ben je toch wel erg trots van binnen. Het meisje had al een klein beetje rijervaring maar was op het moment zelf wat verlegen dat ze het vergeten was. Geeft niks Udith weet precies hoe het allemaal werkt. Eerst maar een paar rondjes vast aan het halstertouw , maar die ook na een tijdje los gemaakt. Udith loopt als een hondje achter mij aan en vindt het allemaal wel prima! Ook nog een stukje gedraafd wat ze geweldig vond. Daarna nog even heerlijk geknuffeld en Udith lekker verwend met appels en wortels.

Ze mag natuurlijk vaker lang komen voor een ritje. Het meisje wil zo graag een eigen paardje en was daar wel eens verdrietig om (waren we vast allemaal wel eens als klein Penny meisje) Nu heeft ze toch stiekem een klein beetje een eigen paardje of in ieder geval een soort van verzorgpaardje.


Wat een heerlijk dier is het ook en nadat ze weg waren bij mij weer lekker verwend doen en om eten vragen. Oké Udith vooruit het mag deze keer :j


Ik krijg foto's op de een of andere manier niet toegevoegd (weet ook niet goed hoe dat moet) mocht iemand dat weten hoor ik dat graag :j

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush


xChanelx
Berichten: 1918
Geregistreerd: 05-04-13

Re: De Udith fan ochtend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 20:28

Wat ontzettend leuk en wat lief van je dat ze vaker langs mag komen!

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize it were the big things.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 2 bezoekers