Speirs schreef:Oooh wat een rijkdom :wow: <3 stuk voor stuk prachtig! En wat mooi dat ze in de kudde geboren worden!
Dennis schreef:Wat een rijkdom, en wat heb je gave pony's staan.
Ik heb grote maatse, maar voor Cranberry had ik graag een uitzondering gemaakt, ben sinds veulen af aan groot fan van die merrie!
Monique1963 schreef:Dat baardje van dat bonte veulentje! Heerlijk. Ben gek op shetjes. Zeker als ze klein/mini zijn en veulentjes natuurlijk. Plaats je hier ook foto's van als ze alle 6 met elkaar spelen?
frensje schreef:Wat een ontzettende lieve veulens met hun knappe moeders. Daar kan je de hele dag naar kijken. Wat mij betreft plaats je meeeeer foto’s *\o/*
Hopelijk volgen de andere 2 veulens snel en komen ze gezond ter wereld.
Riel schreef:Wat een plezier om naar te kijken! Wat zijn ze mooi <3
Ik duim er voor dat alles heel vlotjes gaat bij de komende twee geboortes en dat er twee prachtige veulentjes bijkomen! Ik ben benieuwd :-)
Tancreda4 schreef:Och, wat een prachtig grut <3 stuk voor stuk prachtige veulentjes <3
lissisanne schreef:Wat lief <3 Heerlijk als ze zo in de kudde lopen.
Je zegt ook 2x slecht nieuws.. hebben die veulentjes het niet gehaald?
xYaartje schreef:Wat een lieverds <3 .
Ben zelf een echte Shetlander liefhebber. Heb er zelf een en mijn ruin staat in een kudde met hengst, 3 merries en een veulen van een maand oud (de hengst staat er sinds vandaag bij en heeft eerst een maand apart gestaan om te wennen). En het is elke keer weer genieten om in de kudde te lopen.
Heel benieuwd naar de laatste 2 veulens! Wanneer verwacht je die?
Rivendell schreef:Is Sjimmie een perlino bonte?
Winged schreef:Ah gossie :D Shetveulens zijn altijd zo leuk. Mooi koppel heb je zo lopen. Wat ga je ermee doen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers