Lys_PPA schreef:Heel leuke foto's om elk jaar weer voorbij te zien komen :D
Dojebo schreef:Fantastisch hoe je de veulens met zoveel liefde, zo’n fijne start geeft en ze voorbereidt om stabiel om te gaan met nieuwe ervaringen. En de hele reis neem je me mee en hou je me geïllustreerd op de hoogte van alle ontwikkelingen. Ik ben erg happy met en supertrots op Yke <3
Dojebo schreef:Fantastisch hoe je de veulens met zoveel liefde, zo’n fijne start geeft en ze voorbereidt om stabiel om te gaan met nieuwe ervaringen. En de hele reis neem je me mee en hou je me geïllustreerd op de hoogte van alle ontwikkelingen. Ik ben erg happy met en supertrots op Yke <3
Gelbrich schreef:Ik kijk altijd uit naar je topics. Zoveel liefde en passie voor je dieren en dan jou mooie nuchterheid……..heerlijk.
Als ik nog een paard had zou ik deze blind aan je toevertrouwen. Geniet nog maar even van deze mooie man voor hij naar zijn nieuwe eigenaresse verhuisd.
Getty_Maan schreef:Geweldig leuke foto's en yke is ontzettend knap. Erg leuk dat we hem via bokt kunnen blijven volgen, ben benieuwd hoe hij uitgroeit.
Gitana schreef:Wat heerlijk dat je dit gewoon met ze kunt doen <3 mooie foto's!!
Suzanne F. schreef:Superleuk om je elk jaar weer te zien met Zilver en de veulens bij het water. Ik geniet altijd van je foto’s. Zo leuk om te zien hoe je ze overal naar toe meeneemt en ze zo mak worden.
Finesse schreef:Prachtige fotoserie weer Kabayo, mooi hoe je elk veulen weer weet vast te leggen. En super idee om naar de spartelvijver te gaan, worden ze inderdaad alleen maak mak van.
Jorex schreef:Zo leuk! Wij waren afgelopen zaterdag nog bij de spartelvijver met ons menclub! Yke is echt een prachtig mannetje hoor <3
De spartelvijver ligt in het Drents Friese Wold, dus niet dichtbij Callantsoog.
girlyggirl schreef:Superleuk♡ waar is deze spartelvijver? Aangezien je maar callantsoog gaat moeten we in dezelfde regio zitten
lizzy1 schreef:Wauw, wat gaaf zeg en knap dat je zo alleen met halster om dat doet. Geeft wel aan hoe goed je ze kent.
chanicha schreef:Wat een leuke en mooie foto’s en dat hoofd op foto 9, geweldig <3
Yke mag er ook zijn hoor, wauw!
silvia58 schreef:Wat super leuk weer om te zien !
Prachtig veulen <3 <3 <3
Dreamboy schreef:Geweldige foto's. Straalt zoveel liefde en vertrouwen vanaf.
hannelot schreef:Echt super leuk!!
Gebruikers op dit forum: Apple, Exorcizamus, Selina en 8 bezoekers