Harmonie in chaos vinden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Anoniem

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 19:24

Fijn, zeg. Ook dat ze al lekker languit durven te liggen!


Ayasha
Blogger
Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-21 19:32

:j de vos die ook aan die zak staat te prullen doet het iets minder goed. Die was het rustigst toen ze af gespeend werden maar momenteel wil hij geen brokjes eten. Zelfs niet uit de hand. :(:) Hij oogt ook een beetje down.. Weet niet goed hoe het te beschrijven. Hij oogt niet ziek, gewoon... Niet blij. Maar we zijn met een aardige groep en op één of andere manier komen we allemaal elke dag en meestal op verschillende tijdstippen. En iedereen maakt wel even een foto of een filmpje van de bende en zet die in de appgroep.

Dat maakt dus dat we eigenlijk de hele dag door op de hoogte gehouden worden door elkaar. :)) Vandaag was ik tegelijk daar met de eigenaar van de grootste vos en de zwarte en die zeiden ook allebei al dat hij zo treurig oogde en dat we hem toch maar wat in de gate moesten houden. :(:) Moest hij dat niet eten gaan vol houden dan zal het aan de eigenaar zijn wat ze er mee doet maar hopelijk eet hij morgen weer gewoon.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 19:59

Ach wat zielig.
Die zal misschien toch iets teveel stress hebben van de nieuwe situatie zo zonder zijn vertrouwde moeder.

Hopelijk gaat het morgen beter met die vos.

Wel fijn zo'n app groep.

Leef en laat leven.

Ayasha
Blogger
Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-21 21:18

Zo, het zijn vreselijk drukke dagen geweest! :)
De vos heb ik gisteren gevoerd door de bak omhoog te houden voor hem en na wat kroelen en hem mee laten eten met Joy terwijl mijn moeder de andere twee bezig hield (hij is erg onzeker en gaat lopen zodra één van de andere twee bij hem in de buurt komen). begon hij ineens goed te eten. :j Hij leek zelfs te snappen dat hij gewoon recht heeft op zijn bak want hij ging op het laatst niet meer lopen en at gewoon verder terwijl de 2e vos zijn neus bij hem in de bak stak. (ja ze hebben genoeg bakken maar eten het liefst met 2 of 3 uit een bak. We hebben dus altijd wat meer in die bakken zitten dan ze "nodig" hebben om dat op te vangen. :)) ) Ik heb er nu wel soort van per ongeluk een nieuw veulen bij. :') Niet echt natuurlijk, hij is niet van mij. Maar als ik nu aan kom dan komen zowel Joy als het vosje hinnikend naar me toe. :') En het vosje doet Joy na dus ik heb nu aan één kant Joy zijn hoofd op mijn schouder en aan de andere kant het vosje. :') Ik houd helemaal niet van vossen maar tis een leuk dier ook overigens.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Vosje snapt nog niet goed dat hij met zijn kont in de regen moet gaan staan. _O- Hij staat consequent als enige met zijn snuit in de richting van de regen en dan met zijn oren plat en een geërgerde blik in zijn ogen. _O-

Joy doet het erg goed daar. :j Hij is een beetje de stabiliserende/steunende factor in de groep. Dat viel mij al op maar ook de anderen appen regelmatig dat ze allemaal dicht bij Joy willen staan als er iets gebeurt dat ze niet snappen of eng vinden. :)) Joy heeft al bij al ook al veel gezien natuurlijk, hij ging altijd over de straat mee naar de weide en hier thuis zijn we heel veel met hem bezig geweest dus die is niet meer zo snel van zijn stuk.

Hij komt nog steeds hinnikend aan als hij me de weide in ziet komen. Sinds gisteren loopt het vosje veelal kort achter hem ook te hinniken. _O-

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 21:54

Wat fijn dat de vos het toch weer goed doet en zoveel vertrouwen heeft in jou en Joy.

Leuk dat Joy de steunende factor is. Zou hij ook de leidende zijn dan in de groep?

Leef en laat leven.

Ayasha
Blogger
Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-21 22:28

Vind het moeilijk in te schatten. Hij laat zich iig door geen enkele rondsturen. Hij jaagt zelf alleen de zwarte weg als die het bange vosje komt etteren. Daarvoor hoeft hij dan ook alleen maar zijn oren plat te leggen. Ik denk dat de meesten zouden zeggen dat de grootste vos (die lichtste vos) de leider is omdat die nogal veel praatjes heeft maar ik denk eerlijk gezegd dat Joy idd de leider is momenteel... Omdat hij simpelweg voor geen van de drie aan de kant gaat. En hij voelt de "nood" niet om zichzelf te verdedigen heb ik het idé. Als hij zijn oren eens plat legt schuiven ze dus er is geen nood voor grootdoenerij. Het zou ook verklaren waarom dat bange vosje zich zo kort bij hem houdt.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Hannanas
Berichten: 12994
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 22:30

Klinkt idd als de baas, een goede leider is rustig en zie je eigenlijk nooit opstootjes hebben want 1 rustig oortje draaien is genoeg.

Niet banketstaaf maar poetsen.

Ayasha
Blogger
Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-21 22:36

Hij mag ook bij allemaal mee eten in de bak en ze mogen allemaal mee eten bij hem ténzij ze hem proberen weg te jagen. Die zwarte heeft één keer geprobeerd om hem weg te jagen en dat heeft hij opgelost op zijn joy's door de bak leeg te schudden en 'm vervolgens naar 'm toe te gooien. :+ Sinds laat die hem ook mee eten als hij wil mee eten. :))
Dat maakt het dus moeilijk, het kán ook zijn dat ze hem gewoon allemaal laten doen omdat Joy nogal ehm. Passief agressief is en ietwat creatief is in zijn oplossingen. _O-

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Ayasha
Blogger
Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-21 20:46

Joy is aan het ontdekken dat volwassen worden stom is! _O-
Kreeg een appje dat één van de eigenaren wortels gegeven had en hij zei dat Joy de smaak te pakken begint te krijgen. Dus ik app terug dat Joy normaal wortels kent. Dus hij stuurde dat Joy altijd maar een beetje onzeker wortel aan pakte...

Joy is gewoon gemakkelijk gevallen. _O- Thuis brak ik de wortel voor hem in kleinere stukjes. _O- _O-

Vandaag zat ik met mijn man in de auto op de terug rit en we hadden het over Rocky, het vosje. En ineens zei mijn man "eigenlijk deed hij me vanaf het eerste moment aan Galant denken." en toen moest ik even slikken. Want dat had ik ook meteen toen ik hem zag. Zijn hele manier van doen, zijn bouw (dat ranke) zijn oogopslag... Maar ik dacht "als ik dat zeg dan zegtie straks dat ik in elke vos galant zie." maar nee... Hij had dat dus ook meteen. Ik sprak net met de eigenaresse en ik vertelde haar dat hij me deed denken aan één van de liefste paarden die ik ooit in mijn bezit gehad heb. En toen glimlachte ze en zei ze "Dat verklaart die connectie die ik meteen bij jullie twee zag."

Ik hoop dat ze hem koestert en waardeert want mán wat was mijn Rooie een fantastisch uniek paard. Zulke karakters zijn zeldzaam. :)

Ze vond dat Joy op mij leek van karakter. _O- Ik weet nog steeds niet of dat een compliment is of niet. :))

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

DuoPenotti
Berichten: 28824
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 21:00

Dit topic helemaal gemist.
Wat is hij toch gaaf! <3

Life is what happens to you while you’re busy making other plans

Maflinger_S
Berichten: 12138
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 21:32

Joytje is lekker aan het opgroeien. Heel goed dat ie onder moeders vleugels uit gaat.

Mooi is dat hè, zo'n onverwachte connectie c.q. stukje herkenning met een ander paard. Is gewoon een kadootje dat je moet koesteren.

Altijd tricky als er wordt gezegd dat je paard op je lijkt ...
vooral als er volgens achteraan volgt dat ze net zo eigenwijs is als jij (dat gebeurt mij dus regelmatig).

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Ayasha
Blogger
Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-21 21:46

Ja ik moet eerlijk zeggen dat, hoe onredelijk het ook mag klinken, het vooral "oneerlijk" voelt. :) begrijp me niet verkeerd, ik zou Joy voor geen goud van de wereld willen ruilen want Joy is gewoon... Joy <3 Maar tóch voelt het oneerlijk dat ik een dier dat zo op de rooie lijkt op deze manier terug moet tegen komen. :)

Over het algemeen zijn ze erg positief over Joy zijn karakter. :D Joy is in de meeste dingen beter dan ik. _O- Hij is stabieler, socialer, vrolijker. :)) Ik mis hem ook wel hier op stal.

Maar ik denk dat ik me niet zo populair aan het maken ben onder de eigenaren. :o Heb al voor de 2e keer gezegd dat ik niet wil meebetalen aan iets dat zij willen. Eigenlijk willen ze de hengsten een afgemeten portie voer geven en dan vitalbix gaan geven. Da's een heel goed plan enzo.. Maar ik ga dus echt niet tussen vijf hengsten staan in mijn eentje en die allemaal aan hun bakje houden. Nee dankje. Heb die fout één keer gemaakt met een hengst die zeer goed op gevoed was (niet door mij dus ben geen veren in mijn eigen reet aan het steken.) en heb de "kuilen" nog steeds in mijn rug staan. Dus ik ga níet tussen vijf jonge hengsten staan op die manier die nog opgevoed moeten worden. :+

En nu willen ze rubberen vloeren in de schuilstallen leggen want de vloer is "te glad". Het is gewoon houten vloer met stro bedekking. :+ Het zijn veulens, als je ze nu al gaat pamperen kunnen ze over een paar jaar helemaal nergens meer tegen. Bovendien ga ik ook gewoon niet investeren in andermans accommodatie. :+ Zou wel gek zijn, heb hier mijn eigen accommodatie waar ik dat geld beter en liever in steek. Maar ik denk dat ze me dus niet zo heel leuk vinden momenteel. :=

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Maflinger_S
Berichten: 12138
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 21:58

Da's vooral de schrik denk ik, dat je onverwacht geconfronteerd wordt met dat wat er blijkbaar nog steeds in je hart leeft. Het mooie van zo'n mensenhart is dat er veel rek in zit. Er past altijd nog wel iets bij ...

Joy is nu al een kanjer. Hij heeft een mooie start gemaakt en dat al de helft van de winst.

Bij jezelf blijven als het over beslissingen maken gaat en ergens niet aan mee willen doen is een prima besluit. Op elke vraag die je gesteld wordt is de kans dat je "nee" zegt 50%.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Ayasha
Blogger
Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-21 22:08

sowieso kwa investeren in de stallen, nee, gewoon niet. De stallen zijn veilig en ruim. Dus het is geen noodzaak.
Kwa voeren... Daar gaan ongelukken mee gebeuren met wat zij willen. :) Plus ze gaan een stabiele kudde destabiliseren.

En goh, ik weet wel dat het verdriet over Rooie nog steeds diep zit hoor. Ik begin nog steeds te huilen als ik te veel over hem moet praten/denken. Het voelt nog even vers als de dag dat ik hem heb laten gaan. Dus ik vind het wel moeilijk om zoveel van hem terug te zien in iemand anders haar paard maar Joy is mijn kerel. :+: Mijn eigen "jongetje". Het énige mankementje dat Joy heeft is zijn swiebertje. :)) Als ik hem kon laten omtoveren tot merrie deed ik het. _O-

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Maflinger_S
Berichten: 12138
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 22:13

Koesteren wat er is. Er is vast een reden voor, ook al heb je als mens geen idee wat dat zou kunnen zijn. Vaak kom je daar pas later achter en waardeer je dat wat er is/was des te meer.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Ayasha
Blogger
Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-21 22:15

We hebben hem trouwens toen hij daar stond gezegd dat als ie niet braaf bleef dat we z'n mannelijkheid zouden weg snijden en toen kwam er goed getimed een ietwat beledigd murmeltje. _O-
Dus misschien als ik hem dat vaak genoeg blijf zeggen dat ie braaf blijft. :))

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Maflinger_S
Berichten: 12138
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 22:20

Goed plan. Dan heb ik er ook nog wat aan _O-

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 05:39

Nou niet investeren in andermans stallen als je zelf een accommodatie hebt, daar ga ik volledig in mee.
Zijn het paardenmensen of mensen met paarden? (er is een verschil daartussen).

Ik snap wel dat ze het veilig willen, maar de meeste ongevallen gebeuren nu juist in de weide zelf ipv in de stallen. Hoe die ene bijvoorbeeld uitschoof de dag van brengen... Die had dat moment net zo goed iets kunnen kwetsen. En zo'n uitschuiver zullen vast nog vaker gebeuren. In de stallen lijkt me dat minder snel te gebeuren. (of zeg ik nu iets vreemd?)

En dat voeren... Groot gelijk. Ik zou ook niet tussen zo'n groep jonge hengsten willen staan.

Heb hier soms al moeite met 3 paarden apart te houden om te voeren.

Leef en laat leven.

Ayasha
Blogger
Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-21 18:59

Gisteren wat foto’s gemaakt met Joy. Hij blijft mijn knuffel <3
[ img ]
Vandaag weer op Rêve gezeten. Wat een geweldig paard is het ook. <3
Mijn man nam haar even aan de longe voor de zekerheid. Ze was nl doorgereden maar niet bevestigd toen ik haar stil zette. Drafje, galopje... Ze had wat spanning, mijn man zei ineens ‘zitten blijven eh want ze maakt zich rond.’ En ik heel rustig ‘dat is precies waarom ik ga staan. Deze zit je echt niet uit door te gaan zitten.’ Waarop hij ‘ohja.. juist...’
Hij is bezorgd en vergeet dan af en toe dat ik welliswaar een dressuurruiter ben maar dat dat mijn ‘tweede ruitercarriere’ is. :+ we hebben allebei gecorrigeerd en hij vergeet soms dat ik ga ‘staan’ in mijn beugels om ze onder me door te laten bokken en niet omdat ik bang ben. :+
Maar je zit haar op geen enkele andere manier uit en ze geeft je echt whiplash als je het toch probeert. :+

Maar ze bokte niet. Galopje ging goed dus los. En eenmaal los ontspande ze en voelde ze alsof ik haar nooit stil gezet had. :+:
Heerlijk dier is ze. :+:
Ook los een galopje gedaan omdat ze een hekel lijkt te hebben aan de longe als ik er op zit en los gaf ze me wel een ontspannen galop. :+:

Maar mán wat heeft dat paard veel kracht en souplesse in haar lijf van nature :+:

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Ayasha
Blogger
Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-21 13:32

Kon vandaag de verleiding niet weerstaan om nog een keer bij hem te gaan zitten zoals we thuis ook altijd deden. :+:
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En toen werden we gephotobombed door Rocky:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

De grasjes die hij niet "mocht" waren trouwens die onder mij. _O- Hij was van mening dat ik precies op de lekkere grasjes zat. :')



Het is zo'n heerlijk paard... Hij trekt zich er echt geen ruk van aan dat de kudde er loopt, zodra hij mij ziet is hij met mij bezig. :+:

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 13:46

Aah zalig zeg. <3

Leef en laat leven.

Ayasha
Blogger
Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-21 20:37

Ivm de wolf komen de veulens nu ‘s avonds binnen in een groepsstal. We krijgen filmpjes en Joy wordt consequent voorop genomen. :+: Heerlijk dat hij zo braaf is, :+:

https://youtube.com/shorts/tDQWPtjhwUc?feature=share

https://youtube.com/shorts/Hnuyf4Zewyk?feature=share

De middelste vos die consequent bijna in Joy zijn kont kruipt is ‘het vosje’.
Ik denk dat ze hem niet eens uit Joy zijn buurt krijgen als ze proberen. _O-


[ img ]

[ img ]

Joy en zijn crew. _O-

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Rêve weer in het werk, morgen ga ik er nog eens op en vraag ik mijn moeder om te filmen. (Ik wissel rijden en longeren af.)

[ img ]

En er na lekker spelen




Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Ayasha
Blogger
Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-21 23:38

[ img ]
Mijn stoere vent vandaag. :+:
En de stoere mama is vandaag een stukje gefilmd, ik hoop dat haar zoon op haar gaat lijken. :+: Dier was krap door gereden toen ik haar stil zette en ik kan gewoon opstappen en weg rijden. :+: Het filmpje is trouwens de gehele training van vandaag. Want als je denkt dat dit maar een klein stukje uit de training is dan ziet het uit als wel heel veel werk voor een paard dat weer opgebouwd wordt maar dit is dus echt alles wat ze gedaan heeft. :+

[ img ]

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Ayasha
Blogger
Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-21 13:59

:+: Gisteren sprak ik het meisje dat de veulens voert en binnen en buiten zet. Ze wist me te vertellen dat Joy een ontzettend dapper mannetje was. En ook dat hij de baas van de kudde was. := Dat wilde ik dus eigenlijk niet maar goed, je doet er niks aan. :') Hij schijnt wel een heel vriendelijk baasje te zijn. Hij bepaalt de wetten maar ze heeft hem nog nooit gemeen zien doen naar de anderen. Op stal waren ze aan het eten en Joy stond in het midden tussen de twee andere hengsten in. :+ Rocky durft nl alleen maar te eten als Joy buffer speelt. :(:)

Ze zei ook dat hij het binnen ne buiten zetten veel makkelijker maakte omdat hij zo fijn mee loopt en de andere veulens lopen gewoon achter hem aan. :+: Zo heerlijk om zulke dingen te horen over je veulen. :+:

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

boyca
Berichten: 1072
Geregistreerd: 14-12-11

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 14:42

Daar wordt je toch helemaal blij van.
Een lekker wijs ding is het <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GekOpFjorden, Mieke, Miiej en 43 bezoekers