Kahrim (KWPN x Akhal teke)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
petraaken
Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 06:54

Zo, die kan bewegen. :wow: Vind het enige jammere dat hij wat met de kont hoog blijft maar dat beeld kan ik hebben doordat hij nu misschien ook gewoon met zijn kont hoger staat op dit moment.

Ben ook erg benieuwd hoe hij het op de nationale gaat doen. :j


Lovelyn
Berichten: 66
Geregistreerd: 15-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-17 22:32

petraaken schreef:
Zo, die kan bewegen. :wow: Vind het enige jammere dat hij wat met de kont hoog blijft maar dat beeld kan ik hebben doordat hij nu misschien ook gewoon met zijn kont hoger staat op dit moment.

Ben ook erg benieuwd hoe hij het op de nationale gaat doen. :j

Ja hij begint al aardig uit elkaar getrokken te worden en is de ene dag mega overbouwd en de andere dag weer mooi :j

Vandaag weer mooie foto's gekregen van een vriendin van mij Malou Ploeg. <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Telkens weer zo verliefd op mijn mooie man <3
Grappig is wel dat deze foto's de zondag voor de keuring zijn gemaakt. Dus al enkele weken oud zijn. Hij is sinds afgelpen week zoveel langer geworden in zijn hoofd en hals :wow: Maar zijn hoofd is nu ook bijna helemaal verhaard als ik het niet vergeet maak ik dit weekend nog even wat mooie foto's om met jullie te delen. :=

fleurtjeuh
Berichten: 10267
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Kahrim (KWPN x Akhal teke)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 22:38

Hij is gaaf!
Ik lees al een tijdje het topic mee en ik vind het een zeer geslaagd veulen. Ben erg benieuwd hoe deze kruising uit gaat pakken!

Hij heeft een mooi fijn hoofdje met een lekkere nek en hij glimt goed!

Love is Love

My current situation is not my final destination.

Roos_M
Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Re: Kahrim (KWPN x Akhal teke)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 23:12

Ooooohhhh geweldig !!!!

Mooi merrie ook zeg.

Gefeliciteerd! Lekker genieten van je knappers.

<3 Fuut - v. Ivo (v. Samber) Mijn bonte clowntje! :+:
<3 Féline - v. Hero van de Langewiek Mijn zilveren boefje! :+:

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 16:54

Wat een prachtig veulen. Beeldschoon!

Pandora2
Berichten: 19839
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 18:16

Wat een beeldje is het toch ! <3

rocymax
Berichten: 6482
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 18:51

Geweldig veulen is het toch!! Van harte gefeliciteerd met jullie eerste plaats , en wat een mooie loop heeft hij <3
Wat zal je blij en trots zijn op je twee kanjers!!

BaileyMix
Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 19:01

<3 Jeetje die is leuk. Je bent een bofkont!

zippora
Berichten: 721
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Prov. Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 10:42

Hoe is het 12 augustus gegaan?

Lovelyn
Berichten: 66
Geregistreerd: 15-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-17 19:01

zippora schreef:
Hoe is het 12 augustus gegaan?


Sorry ik probeerde de tijd te vinden om ook alvast de foto's erbij te doen maar dat lukte niet helaas.. volgende week hopelijk dan maar O:)

Het ging iets minder dan ik had gehoopt, Kahrim was een beetje ziek en het was aan het regenen. Ook was de tijd veel meer ingelopen dan verwacht en waren we echt maar net optijd waardoor we het gevoel hadden dat we nogal af zijn geraffeld. Ze wouden nog bijna alle veulens in de ring laten terwijl wij dan Kahrim moesten showen.. nadat er 1 veulen was losgeschoten hadden ze toch maar bedacht de andere toch nog even de ring uit te laten.. Maar ook nadat hij los was geweest hadden ze niet eens het fatsoen even te wachten tot ik Kahrim weer had gevangen en lieten ze alle merries met veulens al de baan in.. >;) :x

Door de regen was Kahrim (wel heel slim) erg voorzichtig en showde hij niet zo goed als vorige keer. Het moment dat hij net wat meer ging showen ging hij bijna onderuit en stopte hij weer met showen.

Al met al had Kahrim een mooie 4e plaats gekregen. :)F Wat ik wel jammer vond is dat ze alles alleen maar vergeleken met vorige keer en niet konden uitleggen waarom de veulens zo geplaatst waren als dat ze waren. Al ben ik natuurlijk erg blij voor de andere mensen met hun veulens, ik gun het hun echt :j

Als ik terug kijk naar het filmpje liep Kahrim echt top! Zoveel balans zoveel gedragenheid alleen door de gladheid iets minder expressief dan vorige keer.. Ik ben trots op hem en alles wat hij in zijn kleine jonge leventje al heeft gedaan.

Hij is zo mooi aan het worden <3 Hij is zijn veulen vacht nu kwijt op hoofd hals en borst en op de helft van zijn benen. Prachtig!!

Nu mag hij lekker 3 jaar opgroeien met al zijn vriendjes en over 3 jaar weer verder en hopelijk naar de NRPS hengestenkeuring. Over zo'n 6 weken gaat hij alweer van mama af. Dus over 4 weken o.i.d. Nog even snel de fotograaf laten komen!!!!

petraaken
Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 06:53

Jammer dat het regende en dat afraffelen is niet van hun gewoonte. Toen ik het laatste nrps nieuws zag en de foto op de voorpagina zag dacht ik hé die ken ik ergens van. Was het Kahrim die op de voorpagina stond. :D

NatasjavE
Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Kahrim (KWPN x Akhal teke)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 06:56

4e is toch heel goed?

Wat heeft ie trouwens een hals zeg :wow: .....

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

c_alsemgeest
Berichten: 20569
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Kahrim (KWPN x Akhal teke)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 07:00

gefeliciteerd! Begrijpelijk dat er meer in had gezeten als hij zich net wat meer had laten zien... maar een 4e plek is ook heel mooi :j
En Kahrim is echt prachtig, het zou bijna niet kunnen maar hij wordt steeds mooier :+:
Je ging hem aanhouden toch TS? Ben zo benieuwd hoe hij uit groeit.

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

Lovelyn
Berichten: 66
Geregistreerd: 15-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-17 13:15

petraaken schreef:
Jammer dat het regende en dat afraffelen is niet van hun gewoonte. Toen ik het laatste nrps nieuws zag en de foto op de voorpagina zag dacht ik hé die ken ik ergens van. Was het Kahrim die op de voorpagina stond. :D


Ja klopt zo gaaaffff!!! Zo trots als een pauw *\o/*

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ik ben ook heel tevreden hoor met de 4de plaats! Ik vindt het alleen zo jammer dat er zo'n zwakke redenering achter zat.. Maar ik ben zeker heel trots op hem! Sowieso alleen al over hoe braaf hij was op de trailer en aan het halster lopen wat is hij toch een topper <3


c_alsemgeest schreef:
gefeliciteerd! Begrijpelijk dat er meer in had gezeten als hij zich net wat meer had laten zien... maar een 4e plek is ook heel mooi :j
En Kahrim is echt prachtig, het zou bijna niet kunnen maar hij wordt steeds mooier :+:
Je ging hem aanhouden toch TS? Ben zo benieuwd hoe hij uit groeit.

Jaaa Kahrim blijft. Alleen als ik hem over een aantal jaren nergens ggk kan krijgen ga ik misschien overwegen hem te verkopen. Maar ik kan het me niet voorstellen dat hij niet goed genoeg is. Hij heeft echt veel kwaliteiten.

Ik zit nu ook te twijfelen wat ik ga doen voor volgend jaar met dekken. Of weer voor kambarbay op de hoop op een merrie (weer een hengst wordt dan direct verkocht) of een lusitano hengst (die kruising blijft met bepaalde hengsten gewoon super met ushi.. Zo moeilijk keuzes maken haha

Suzanne F.
Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 13:52

Prachtige foto! Ik zou het nog een keer proberen met Kambarbay als deze zo goed gelukt is.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

petraaken
Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: Kahrim (KWPN x Akhal teke)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 14:03

Ik ga mee met Suzanne F. Gewoon nog eens Kambarbay en dan duimen dat je een merrie krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 14:03

Ja zou ik ook doen. :j Heb je niet nog een merrie waar hij bij past? Kun je misschien wat meer bloedspreiding doen :)

Mloui
Berichten: 1639
Geregistreerd: 29-06-04

Re: Kahrim (KWPN x Akhal teke)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 14:17

Ik zou ook terugdekken! Werkelijk een prachtige combinatie! Enneh... mag ik alvast het hengstveulen reserveren?

Chester (Special D x Houston) Z2+11, B+3

c_alsemgeest
Berichten: 20569
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 15:08

Mloui schreef:
Ik zou ook terugdekken! Werkelijk een prachtige combinatie! Enneh... mag ik alvast het hengstveulen reserveren?

Mag ik op de reservelijst :')

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

zippora
Berichten: 721
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Prov. Zeeland

Re: Kahrim (KWPN x Akhal teke)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 10:36

Jammer van de regen, maar zo te horen was het buiten dat en de organisatorische probleempjes toch een geslaagde dag. Benieuwd naar de foto's!

Lovelyn
Berichten: 66
Geregistreerd: 15-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-17 15:59

Hier dan eindelijk een paar mooie plaatjes van mijn toppers op de keuring.


[ img ]
Hoe gaaf is dit, je ziet zijn zakking in de achterhand en zijn opwaartse beweging!
[ img ]

[ img ]
Mijn vriend heeft mijn merrie voorgebracht. Ik heb zelf als aanjager ernaast gelopen. <3
[ img ]

Hopelijk snel weer wat recente foto's voor jullie!

Manadeluca
Berichten: 1121
Geregistreerd: 15-07-05

Re: Kahrim (KWPN x Akhal teke)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 18:30

HIj is al goed gegroeid.

JPS
Berichten: 2231
Geregistreerd: 10-12-09

Re: Kahrim (KWPN x Akhal teke)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 21:36

Wat een geweldig veulen!
Ik zou ook nog een keer voor deze combi gaan want die is wel heel goed gelukt :) Sympathieke merrie ook!

Every man must decide whether he will walk in the light of creative altruism or in the darkness of destructive selfishness.

jobamara
Berichten: 3528
Geregistreerd: 23-11-10

Re: Kahrim (KWPN x Akhal teke)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 03:51

Wat een bink is het, nu lekker groeien. Heel benieuwd hoe hij verder uitgroeid.

fleurtjeuh
Berichten: 10267
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 00:37

ga je Kahrim eigenlijk opgeven voor de bokt verkiezing? O:)

Love is Love

My current situation is not my final destination.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers