Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-17 23:37

Haha Monique, mijn vader vindt het ook een compliment om veulens giraffes te noemen. Dus ik was er al een beetje bekend mee, ze heeft inderdaad geen mascara nodig met die prachtige wimpers.
Koper: ik moet wat in die hyper-dynamische banenmarkt hè :Y) Al ben ik blij dat ze zelf ook weer wat begint te eten, want maandag gaat het echte leven gewoon weer beginnen voor mij.
De rest allemaal bedankt voor de leuke berichtjes <3

Nou de dag begon internetloos en met hele koude, harde wind. Dus weinig bokt voor mij en weinig buiten rennen voor Vu. Ze is overdag 2x even kort buiten geweest maar omdat ze het koud kreeg als ze stil stond was dat dus even lekker racen en daarna weer slapen in de stal.
Dus ik was weer druk met hooiruif spelen en heb heerlijk op stal zitten suffen met Vu en Kirs. Dat is alleen niet heel interessant materiaal voor foto's, dus ik dacht even dat jullie het vandaag moesten doen met een knorrige Vu die eigenlijk gewoon moet gaan slapen en daarom slaap-boos wordt. Ze kan al leuk piepen (en ja, ze wordt boos omdat iemand haar aanraakt en die iemand is ze zelf }:0 )..


Maar toen.. werd het rond 8 uur s avonds toch nog even lekker weer! Dus de stal kon weer lekker open. De eerste vijf minuten kon ik nog wel wat 'standaard' nette foto's schieten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maarja, het kroelen werpt zijn vruchten af waardoor die rare tweevoeters toch wel steeds interessanter worden. En zie dan nog maar eens gehurkt op de grond een drakenkind uit je lens te houden. Die natuurlijk ook het liefst in volle galop aan komt rennen :D
Hoi daar :wave:
Afbeelding

Was toch nog even heerlijk genieten, naar het schouwspel kijken onder een prachtige lucht
Afbeelding

Morgen gaan we haar eens kennis laten maken met de skippybal, dan heeft ze wat anders dan haar moeder om tegen te trappen :=

Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 23:42

Dat is vast ook goed voor Kirs d'r ego. Dat zij nu skippybal-af is.

Leuk die foto featuring Pas :)

Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 23:46

Wauw prachtige foto's!
Wat een lekker ding zeg, dat filmpje in de stal :')

Secrets
Berichten: 34
Geregistreerd: 16-05-17

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 23:52

Die één na laatste foto <3 Veel plezier met d'r!

Femke_Tweety

Berichten: 11982
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 23:55

Whiiiieeehiiie, blíjf van me áf.

Oeps, was ze zelf. Muts.

MaritB

Berichten: 8627
Geregistreerd: 18-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 00:18

Wat een leukerd!

Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 08:47

Wat een lekker ding is ze toch! :D

Monique1963

Berichten: 8637
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 08:52

Ja prachtige wimpers, grappig dat je pa giraffen ook zo mooie wimpers vind hebben. Blijf vooral veel foto's plaatsen, vind het heerlijk om te zien.

Solleke_Noah

Berichten: 11079
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 08:53

Hihi dat filmpje. Nu al een heel karaktertje he? :D

zoeet

Berichten: 39
Geregistreerd: 16-05-17
Woonplaats: Eemnes

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 09:16

Wat een superleuk veulen :) leuke naam ook!

LinSa

Berichten: 2270
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 09:16

Dat gilletje <3 Ik vind het echt een prachtig veulen!

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:07

Ik reageer echt nooit in dit soort topics maar jeetje wat een geweldig beest! Wat een karakter echt fantastisch!!! <3 plaats vooral meer foto's en filmpjes wat een draak helemaal mijn type geweldig!

(Ik heb zelf namelijk ook zo'n oranje grapjas, zie profiel waarschijnlijk vind ik der daarom ook zo leuk!)

Anoniem

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:27

Whaha pieperd :')

Heerlijk dametje nu al :P

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-17 16:21

Wij genieten ook ontzettend van haar, ze heeft een flinke kop erop zitten inderdaad. En een echte merrie inderdaad :') heerlijk vind ik dat, ik hou wel van paarden met een duidelijke eigen mening. En de geluidjes die ze maakt zijn echt hilarisch (vooral als ze zichzelf ontzettend imposant vindt).
BertBaley: Leuke oranje grapjas heb je, wel een maatje groter dan die van mij hihi.

Vandaag dus de skippybal de wei in gegooid zodat ze weer wat nieuws kan ontdekken en ze een slachtoffer heeft wat het niet erg vindt om geterroriseerd te worden. Nou daar heeft ze wel lol mee hoor, lekker in bijten en tegen duwen en uitdagend rondjes rennen. Ik had het voor mijn vriend even gefilmd, want hij had de skippybal gegeven. En dat kan ik natuurlijk ook wel even delen, op het eind van het filmpje zit een virtuele knuffel van Vu voor de fans :') ze is niet echt verlegen zullen we maar zeggen..


Foto's maak ik ook aan de lopende band, die zal ik vanavond weer even uitzoeken.

Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 17:05

TS duw even je scherm heel dicht in Vu d'r gezicht wil je?

Hooooiii Vu! :+: :+: <3 :* :+:

Ik ben ook niet verlegen en knuffel d'r gewoon terug :D

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 09:25

Je knuffel is ontvangen Koper :)

Nog even korte fotospam van gisteren, ik had de selectie al teruggedrongen naar 10 maar er mogen er nog maar 7 op deze pagina dus moest er even een nachtje over slapen :') .

We beginnen weer met een mooie moeder-dochter foto <3 , Vu is al in de leer om ervoor te zorgen dat ze niet twee oren naar voren doet op de foto. Dat gaat al goed, maar voor het ontwikkelen van dezelfde ongeïnteresseerde uitdrukking als mams moet nog wat geoefend worden
Afbeelding

En dan dus het skippybal avontuur, Kirs is bekend met ballen en vindt een potje paardenvoetbal geweldig, dus ik durfde het wel aan om hem gewoon met een flinke worp het weiland in te gooien :+ Worden ze stoer van zullen we maar zeggen. Eerst moest de bal in trein-formatie onderzocht worden..
Afbeelding

Kirsten had al snel door wat het was en voor wie het was bedoeld, dus die ging weer lekker terug naar de grassprieten. Kon Vu zich lekker uitleven met het besluipen en aanvallen van de bal.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De laatste aanval op de foto ging niet helemaal goed, toen kwam ze tot de conclusie dat de bal wegrolt als je erop gaat springen :)) Ego was een beetje gekrenkt, maar ondertussen heeft ze het weer goed gemaakt met de bal. Maar ze houdt het heel verstandig even bij bijten en schoppen ipv springen :') .
Ze groeit ook zo hard, ze begint mooi uit de kreukels te komen. Op de billen kriebelen vindt ze heerlijk en daar voel je de spiertjes gewoon groeien.
Afbeelding

En het voordeel van een iets brutaler veulen is dat ik haar mini stipjes/streepjes weer even vast kon leggen :+:
Afbeelding

Monique1963

Berichten: 8637
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 10:00

geweldig fotoverslag weer! En je humor is top!

Mer1980

Berichten: 18834
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 12:33

Ik ben zooooo benieuwd of ze helemaal door gaat kleuren, het lijkt er wel op hoor. Ik denk dat je een ware toverbal hebt :D

JolisaJ

Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 13:04

Wat een draakje is Vu! Je hebt echt gekregen wat je wilde. Heerlijk zo'n eigenwijs veulen! <3

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 13:30

Wat een leukerd zeg <3

Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 13:34

Ze wordt elke dag leuker <3

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 13:38

-O- Maar als we nu niet al trainen dan is ze niet op tijd klaar voor de Olympische Spelen in 2020 en ze is gewoon heel stout dus zonder zweep durf ik er niet op ~~}>

:')

EDIT: Moet je niet je reactie weghalen dan lijk ik een serieuze veulenpletter beul _O-

Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 13:40

Oh, nu heb ik m'n post net aangepast omdat ik 'm te bot vond :Y)

Maar TS dan zeg ik het nog een keer. Niet meer het zadel er op vanwege de nu al ontstane drukplekjes en ook niet meer zo hard met de zweep erop los rossen. Ze heeft nu al witte haren op de littekens staan :(:)

Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 13:41

mooney schreef:
:')

EDIT: Moet je niet je reactie weghalen dan lijk ik een serieuze veulenpletter beul _O-

Ja ja, dit kan ook weer op je cv *\o/*

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 13:45

Whaha ik vond het wel lachen, maar ik heb ook een duister gevoel voor humor :') . Mijn eerste associatie met die plek op de schoft was ook van afgeragde manegepaarden :=

Ik krijg echt een grandioos CV B-)