Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koper

Berichten: 30260
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 13:47

:)* Als je d'r nou heel strak in iets wikkelt. Zodat 't lekker knelt. Dan krijgt ze daar ook witte haren en dan heb je een zelfgemaakte appaloosa. Kun je ook zelf het patroon bepalen. Hándig!

Wel lang genoeg ingepakt laten.

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 13:52

Haha mijn vriend wilde juist heel graag een zwarte met witte stippels ipv stippels op witte basis. Kunnen we er toch nog een vos met witte stippels van maken als we wat kiezels in de zwachtel doen }:) Gooit vast hoge ogen op de keuring, zo'n nieuw patroon.

Koper

Berichten: 30260
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 14:36

Goed plan! :j

Ik ga nog even nadenken over het zwart. Daar is vast ook wel een oplossing voor te vinden. Echte my lilttle ponies kunnen in elke gewenste kleur.

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 14:43

Haha maar ik hou van rode pony's dus dat zwarte laat ik graag weg O:) mooie compromis zo

Koper

Berichten: 30260
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 14:48

My little redneck :D :Y)

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 15:11

Haha aw ze wordt idd elke dag mooier :D

Sincere

Berichten: 578
Geregistreerd: 18-02-12

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 17:44

Geweldige foto's weer! Wat een heerlijk stoer ding is ze <3

Die oren naar achter pose gaat haar al goed af zo te zien. Kirs zal wel heel trots zijn _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 18:23

_O- wat een onwijs lekker veulen is het <3 , met sexy witte stipjes en een kop als een draak pff je zou haar stiekem willen pikken :') :))

MachoPablo
Berichten: 5281
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: In huis met dak boven me hoofd

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 18:25

Als je nou zwarte wil waarom verf je haar niet dan met witte stipjes hahahaha

Wat een heerlijk ondeugend ding

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 22:44

Koper :') dan moet ik er ook maar een bierbuikje aan voeren, geweertje om de schouder en dan is ze compleet :P

Ze groeit inderdaad goed, nu ze wat uit de kreukels begint te raken zie ik er ook wel duidelijk Pjotr in terug moet ik zeggen. Je moet even door de kleur en uitstraling heen kijken, want dat gilt wel Kirs natuurlijk. Ik verwacht dat haar bovenlijn wat mooier/functioneler wordt dan die van Kirs en haar natuurlijke houding en losgelatenheid staat me ook erg aan. Precies de punten waarvoor ik Pjotr had gekozen, ze hebben echt goed op mijn wensen gelet met het verdelen van de genen volgens mij *D

Rebecca: succes, ze wordt goed bewaakt :Y) Zo'n portretje verliezen we natuurlijk niet uit het oog <3

MachoPablo: Ik heb liever een rooie hoor, dus ze blijft ongeverfd tenzij mijn vriend snode plannen gaat smeden (en die is ook wel gek op haar, dus ik denk dat ze niet meer zwart hoeft ondertussen).

Ik ga even kijken of ik de fotospam van vandaag nog geupload krijg. Het zijn er precies 15 dus dan heb ik wel weer gelijk de pagina-limiet bereikt. Maar komende week moet ik ook weer als een gewone student aan het werk dus dan zal de fotospam-frequentie waarschijnlijk iets lager worden.
Er komt dus zo (of morgen als ik weer ruzie heb met de upload) onder andere de oorzaak van Kirsten's chronische vermoeidheid en een graas-cursus van Vu.

Sincere

Berichten: 578
Geregistreerd: 18-02-12

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 00:15

Kom maar op met die foto spam :9
Daarna praten we deze pagina gewoon heel snel weer vol, op naar 15 nieuwe foto's op een nieuwe pagina O:)

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 08:36

Sincere schreef:
Kom maar op met die foto spam :9
Daarna praten we deze pagina gewoon heel snel weer vol, op naar 15 nieuwe foto's op een nieuwe pagina O:)

Dat vind ik een goed plan :Y)

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-17 08:53

Dat zijn de betere ideeën Sincere! Ik moet de foto's momenteel 1 voor 1 uploaden, dus vandaar dat ze niet meer gisteravond verschenen.
EDIT: adem-in-adem-uit... een uur verwoed een post proberen te maken met internet dat wegvalt en bokt dat tegenstribbelt is echt geen verspilde tijd :')

Zoals ik dus had verteld is Kirsten zo ontzettend moe, nu is zo'n monstertje in de gaten houden en (op)voeden natuurlijk ook geen simpel klusje. Maar Kirsten heeft het toch wel extra zwaar en dat laat ze graag even weten.
Afbeelding

En de oorzaak van die chronische vermoeidheid? Ons drakenkind, met haar onschuldige toetje maar flitsende hoefjes.. want mama mag niet slapen. Nadat moeders dan staat wrijft ze het er nog even lekker in door zelf een tukje te gaan doen, want je moeder terroriseren vergt natuurlijk een hoop energie.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maar ook Vu heeft zo haar problemen in het leven. Want je zal maar omringt zijn door soortgenoten die de hele dag met de neus aan de grond staan te kauwen op groen spul, terwijl je zelf zulke lange stelten hebt dat je eigenlijk niet helemaal bij de grond kan. Dus er wordt uitgebreid gerekt en gestrekt. En soms doe je dan zo ontzettend je best om tot de conclusie te komen dat er niets te vinden is op de grond..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Als het dan eindelijk gelukt is om een (half dode) grasspriet los te wiebelen dan moet je dat natuurlijk ook aan iedereen laten zien. En nadat dat is gedaan ben je een kwartier zoet met de boel uit proberen te spugen omdat het te groot is om door te slikken
Afbeelding

Kirsten heeft ondertussen ook door dat ze gewoon haar weg kan gaan en dat Vu dan vanzelf wel moet volgen. Vu is wat minder blij met die ontdekking >;)
Afbeelding

Knap dametje, hier vind ik dat je de invloed van pap wel terug ziet. Hebben Pjotr en Kirsten toch maar goed gedaan <3
Afbeelding

De oren kunnen soms nog wel naar voren, ondanks de vliegen waar ze echt een hekel aan heeft.
Afbeelding

En we sluiten af met ome-Pas, die toch wel stiekem een oogje in het zeil houdt. Soms komt hij even aan het draadje staan kijken naar Vu, vandaag stond hij met zijn hoofd boven het draadje te dutten... Toen was het opeens PATS! , hij was weer goed wakker daarna :=
Afbeelding

gerlindie

Berichten: 4639
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 08:55

Aah, ze is zo expressief <3

MaritB

Berichten: 8627
Geregistreerd: 18-04-10

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 09:21

Wat een bekkie heeft ze toch!

Solleke_Noah

Berichten: 11079
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 09:41

Wat een schatje <3 die foto met gestrekte pootjes op de stenen is echt geniaal :')

Koper

Berichten: 30260
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 10:29

Och gos, die graasfoto op de bestrating.... doet me denken aan een nummer van mijn favoriete band, het heet Lick the Pavement :))

Kirs zal weten dat ze een mede-drakenpony gebaard heeft. Vuutje doet 't al goed als zodanig. Geheel zoals in ieder geval ik van Kirsten verwacht had heeft ze nu een lik-op-stukbeleid geïmplementeerd... kijk en leer Vu, dan kun je het later zelf ook :')

Vind Pas gepast geïnteresseerd. Is hij al gewend aan het nieuwe veuliefenomeen? Ome Kruse lijkt me over een tijdje een leuk speelmaatje voor haar, ik hoop dat Pas ook een geschikte rol kan gaan vervullen. Dan is het ook wat rustiger voor Kirsten.

Dank je wel weer voor de foto's :)

Denise_Storm

Berichten: 2370
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 10:53

Wat een heerlijk paardenkind! Word je toch helemaal blij van als je deze foto's ziet :D :D

Sincere

Berichten: 578
Geregistreerd: 18-02-12

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 12:23

Geweldig!!! Wat een uitgesproken karaktertje heeft ze al. <3

Monique1963

Berichten: 8636
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:25

Och wat heerlijk moet dat toch zijn om dit allemaal van dichtbij te mogen meemaken. Ja topfoto absoluut licking the pavement!

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-17 20:25

Ze maakt me ook echt ontzettend blij, vandaag liep ik langs de wei om Pas zijn poedertje te geven. Vu stond me in de smiezen te houden, dus ik zei haar even gedag... Krijg ik een hinnikje terug als antwoord, nou je kon me opdweilen hoor <3 <3
Nu ben ik weer thuis, dat is toch wel even afdalen van mijn roze wolkje hoor. Maar ik kan natuurlijk niet altijd vakantie blijven vieren in de wei met Vu en Kirs.

Ik heb Lick the pavement even gegoogled, zit ook wel redelijk op het energie-niveau van Vu =:) .

Ik vind het gedrag van Pas tot nu toe ook heel positief, hij is nieuwsgierig maar op een macho of nerveuze manier. Kan gewoon heel 'teder' staan kijken. Nu heeft hij er wel een handje van om iets heel goed te bedoelen, maar het te onhandig/enthousiast te willen doen waardoor het alsnog niet helemaal goed uitpakt. Dus ik ben wel overtuigd van goede bedoelingen, maar dat is nog niet helemaal genoeg :=
Als ze samen gaan dan is dat ook op het grotere deel en daar kan ze momenteel nog met gemak onder de draden door, dus ze moet sowieso eerst lekker groeien in haar privé wei met moeders. Maar als Kirs wat rustiger wordt naar andere paarden gaan we wel de 'sluis' weghalen zodat ze al weer wat dichter bij elkaar kunnen en over de draad al een beetje kunnen kijken.

Anoniem

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 20:56

Heb mijzelf op moeten dweilen , knap draken kind <3

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 21:26

:') :') ik vind ze ook hilarisch je drakenkind, ze doet haar naam zo eer aan, arme Kirs heeft er de pootjes vol mee.

heerlijk zo een eigenwijs ding in de weide

ik ben ook wel heel benieuwd wat haar kleurtje nu zal worden

Koper

Berichten: 30260
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 23:27

mooney schreef:
Ik heb Lick the pavement even gegoogled, zit ook wel redelijk op het energie-niveau van Vu =:) .

:D :D :D

O ja, sluisjeloos is wel een goede tussenstap. En Vu wordt vanzelf weerbaarder en groter. Zodat én Kirsten zich minder zorgen hoeft te maken én Vu beter voor zichzelf kan opkomen, straks op de grote wei.

En nu moet je afkicken :(:) Kun je wel elke dag even naar ze toe?

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-17 08:24

Rebecca, nog een dweil nodig of is het al gelukt? :P

Ik heb inderdaad geen last van een 'saai' merrieveulen Fotsy, kleine draak. Ik ben ook benieuwd, stiekem zou ik het niet erg vinden als het bij wat witte haren blijft :') Ik hoop in ieder geval dat het hoofdje wel gekleurd blijft, zodat de bles mooi zichtbaar blijft. Maar we gaan het zien, kan alle kanten op!

Ik ben normaal gesproken dagelijks op stal, dus ik ben niet van plan om met die gewoonte te stoppen hihi. Het wordt wel even pittig, want de plek waar ik mijn afstudeerstage ga doen ligt 100 km van mijn huis dus dat wordt een uitdaging. Maar ik ga mijn dagelijkse dosis Vu niet afstaan omdat ik moe ben of al genoeg km's heb gemaakt. Dus dan ga ik wel een kwartiertje slapen in de wei als bezigheid ofzo :') :Z