Veulens 2017

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Liaan
Berichten: 509
Geregistreerd: 19-07-05
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 13:56

Fijn dat de castratie’s goed zijn gegaan! Blij dat ik een merrie heb.

Leuk Steffiy! Alles goed gegaan op transport? Die van mij komt volgende week uit de opfok. Ben erg bennieuwd.

Iemand ervaring met merrie en veulen die elkaar 2 jaar niet gezien hebben. Herkennen ze elkaar nog?

www.lianedegroot.nl —> paardensportmassages incl. medical taping, dressuurles en ruiterfitheidstrainingen.


Liaan
Berichten: 509
Geregistreerd: 19-07-05
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 15:10

Meya, hier nog 1 die zeker nog wel 5 cm mag groeien.
Silly, wow die van jou wordt echt een kasteel!
Noisy en Nynkster die van jullie zien er goed uit!

Die van mij is vandaag aangekomen op stal. Werd meteen begroet door haar mama. Nu krijgt ze rustig de tijd om te wennen.
[ img ]
[ img ]

www.lianedegroot.nl —> paardensportmassages incl. medical taping, dressuurles en ruiterfitheidstrainingen.

Liaan
Berichten: 509
Geregistreerd: 19-07-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Veulens 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 21:16

Ik heb ook een touwhalster en leadrope. Heb je net iets meer te vertellen en door de leadrope iets meer speling.

www.lianedegroot.nl —> paardensportmassages incl. medical taping, dressuurles en ruiterfitheidstrainingen.

Liaan
Berichten: 509
Geregistreerd: 19-07-05
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:24

Leuk al die updates! Doe ik er ook weer 1. Ze loopt nu 2 x per week aan de longe. Kent hoofdstel, bijzet, zadel en beugeltjes. Verder lekker op het land. Ze wordt eerst klaar gemaakt voor de merriekeuring in juli en daarna wordt ze zadelmak gemaakt.
[ img ]
[ img ]

www.lianedegroot.nl —> paardensportmassages incl. medical taping, dressuurles en ruiterfitheidstrainingen.

Liaan
Berichten: 509
Geregistreerd: 19-07-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Veulens 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 19:24

Thanks voor de complimentjes!

Ja merriekeuring gaat door, maar wel in aangepaste vorm. Stamboekkeuring en ck op 1 dag oftewel ck vervalt. Geen publiek. Geen NMK.

www.lianedegroot.nl —> paardensportmassages incl. medical taping, dressuurles en ruiterfitheidstrainingen.

Liaan
Berichten: 509
Geregistreerd: 19-07-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Veulens 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 12:35

Leuk alles zo te zien! En allemaal dus al richting het werk worden klaar gestoomd.

Steffy, rijden ze nou zonder hoofdstel?

Die van mij heb ik afgelopen vrijdag naar de trainingstal gebracht. Super makkelijk te laden en braaf op de trailer. Alleen op het einde werd ze iets onrustig, maar dat mag ook wel als je bijna 1,5 uur moet rijden.

www.lianedegroot.nl —> paardensportmassages incl. medical taping, dressuurles en ruiterfitheidstrainingen.

Liaan
Berichten: 509
Geregistreerd: 19-07-05
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 12:30

Juval, fijn dat Eliot het goed doet!
Melissa, hopelijk vindt hij snel zijn draai in de nieuwe groep.
Noisy, nog lekker even genieten voor hij aan de bak moet.
Silly, onwijs ...... Heel veel beterschap. Als alles medisch is uitgesloten kan het best een stukje karakter zijn hoor. Of misschien past een andere manier van zadelmak maken beter bij hem.

Die van mij is met hoge punten 80 voor beweging voorl. keur geworden op de merriekeuring en wordt nu zadelmak gemaakt.
[ img ]

www.lianedegroot.nl —> paardensportmassages incl. medical taping, dressuurles en ruiterfitheidstrainingen.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 52 bezoekers