Nakomelingen Sulaatik's Peter Pan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Liselotxties
Berichten: 5
Geregistreerd: 03-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 12:18

Ja het gaat heel goed met wedstrijden rijden. Ik rijd nu M2 binnenkort ga ik Z starten!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 12:49

Wauw, ook al zo'n mooi Peter Pannetje. Prachtige vos hoor, Adelaide. Hoe was zn karakter? Op Facebook zit een vrij actieve groep New Forest liefhebbers, dus misschien is dat nog wel een mooie plek.om eens rond te vragen of mensen hem kennen...

Wauw, Liselotxties, Z! Da's een superprestatie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:03

safina schreef:
Wauw, ook al zo'n mooi Peter Pannetje. Prachtige vos hoor, Adelaide. Hoe was zn karakter? Op Facebook zit een vrij actieve groep New Forest liefhebbers, dus misschien is dat nog wel een mooie plek.om eens rond te vragen of mensen hem kennen...

Wauw, Liselotxties, Z! Da's een superprestatie!



Okay, ik zal eens navragen, dank! DaVinci was bij ons echt een super lief diertje; net zadelmak destijds dus nog wel wat wiebelig en vol energie onder het zadel. Maar op een incidentje na (ruiter viel er af tijdens het opstappen), heeft hij nooit een stap verkeerd gezet eigenlijk. Ook in omgang een heel makkelijk diertje, altijd nieuwsgierig en graag iets willen ondernemen. Heb nu nog een halfbroertje (v. Versace) van hem bij mij op stal (uit dezelfde moeder) en die heeft hetzelfde karakter; beetje brutaler misschien, is alleen donkerbruin ipv vos.

Halfbroer van de Peter Pan: een VersacexPatrick
[ img ]

Liselotxties
Berichten: 5
Geregistreerd: 03-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:23

Wat grappig mijn pony heeft ook nooit een stap verkeert gedaan, maar inderdaad met opstappen ook veel problemen mee gehad. Ook dat ik er vaak afviel. Maar nu ben ik niet meer bang en stal ik alleen op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:50

Liselotxties schreef:
Wat grappig mijn pony heeft ook nooit een stap verkeert gedaan, maar inderdaad met opstappen ook veel problemen mee gehad. Ook dat ik er vaak afviel. Maar nu ben ik niet meer bang en stal ik alleen op.


Toevallig! :) Hoe groot is de jouwe geworden? Onze Peter Pan was best klein gebleven helaas, hij kwam op z'n vierde niet boven de 1.41m uit. Z'n halfbroer, de bruine hierboven meet 1.50m. :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:10

Mijn Peter Pan staat voor de wagen. Buurmeisje is er een paar jaar terug eens opgestapt en hij leek zadelmak geboren. Klim er tegenwoordig zelf ook af en toe op, geen probleem.

Het is wel een clown. Hij is stapelgek op zijn voetbal. En op halsters en waterbakken gappen en door het paddock gooien.

Leuke halfbroer. Hij heeft ook wel een beetje dat koppie..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:14

safina schreef:
Mijn Peter Pan staat voor de wagen. Buurmeisje is er een paar jaar terug eens opgestapt en hij leek zadelmak geboren. Klim er tegenwoordig zelf ook af en toe op, geen probleem.

Het is wel een clown. Hij is stapelgek op zijn voetbal. En op halsters en waterbakken gappen en door het paddock gooien.

Leuke halfbroer. Hij heeft ook wel een beetje dat koppie..


Heb je al foto's geplaatst in dit topic? Ik ga zo ff terugscrollen! :) En zo herkenbaar dat spelen met van alles: de Peter Pan deed het en mijn Versace doet het ook heel graag. Altijd bezig en gek op aandacht! <3

Edit: sjips, jouw foto's zijn niet meer zichtbaar -O-


Liselotxties
Berichten: 5
Geregistreerd: 03-01-19

Re: Nakomelingen Sulaatik's Peter Pan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:55

Mijn pony is nu denk ik 1.47 dacht ik.

Safina mijn pony is ook echt een clown ook heel speels. Echt grappig dat je zo een beetje kan kijken of ze hetzelfde karakter hebben

muts_marijke
Berichten: 4384
Geregistreerd: 10-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:37

Wat leuk dat dit topic er is! Wij zijn sinds juli in het bezit van een Sulaatik's Peter Pan x Sulaatiks Corona. Super lieve 6 jarige ruin. We zijn er heel blij mee. <3

Sinds 10-07-2012 mama van Lieke Emma ღ

Zeus ♡ (Manhattan x Boreas x Voltaire)
dr B+18, L1+11, L2+12, M1+13, M2+10 spr B+3 sgw B+24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 08:58

muts_marijke schreef:
Wat leuk dat dit topic er is! Wij zijn sinds juli in het bezit van een Sulaatik's Peter Pan x Sulaatiks Corona. Super lieve 6 jarige ruin. We zijn er heel blij mee. <3


Wat leuk. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet.

Ik was een hele tijd geleden (nog voor corona) deelnemers aan het inschrijven op ons wedstrijdsecretariaat. En dan controleren we altijd even de paspoorten (entingen). En bij foresters kijk ik dan vaak ook even naar de afstamming, uit nieuwsgierigheid.
Zit ik daar opeens met de afstamming van mijn eigen pony voor mn neus. Ik dacht even dat iemand me in de maling zat te nemen ofzo. Maar het bleek een volle broer! Echt zo leuk en zo toevallig! Ander kleurtje, verder een kopie.

Maken jullie Pannetjes trouwens ook zo'n dikke wintervacht? Die van mij is nu al een wuppie.

muts_marijke
Berichten: 4384
Geregistreerd: 10-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 10:33

[ img ]



[ img ]


Ooh dat is leuk zeg! Ik check altijd afstammelingen als ik op concours ga maar dat is dan bij de paarden. De pony's zitten we nog niet echt in. Dus ik dacht ik ga eens op zoek naar Peter Pan maar ik kan maar weinig vinden.

Van ons is nu nog heel glad. Maar hadden heel op tijd de dekens op en hebben veel licht aan in de stal tot een uur of 12/ half 1 snachts. Dat scheelt enorm

Sinds 10-07-2012 mama van Lieke Emma ღ

Zeus ♡ (Manhattan x Boreas x Voltaire)
dr B+18, L1+11, L2+12, M1+13, M2+10 spr B+3 sgw B+24

Anoniem

Re: Nakomelingen Sulaatik's Peter Pan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 11:33

Wat een leukerd! Dat koppies, dat is een echt Pannetje.

Is hij braaf?

Ik PB je even voor een plaatje van de mijne.

muts_marijke
Berichten: 4384
Geregistreerd: 10-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 11:54

Ongelooflijk braaf. Onze dochter rijdt pas 2 jaar en is nu 8. Het is echt geen dooie en laatst schrok hij van een haas in de bosjes. Toen ging hij er wel vandoor maar mijn eigen paard schrok ook van die haas. Toen viel m'n dochter er af maar daar heeft niemand schuld aan. Maar hij gaat wekelijks mee naar het bos en ponyclub en dan issie echt mega lief. In omgang ook super braaf.

Sinds 10-07-2012 mama van Lieke Emma ღ

Zeus ♡ (Manhattan x Boreas x Voltaire)
dr B+18, L1+11, L2+12, M1+13, M2+10 spr B+3 sgw B+24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 12:49

muts_marijke schreef:
Ongelooflijk braaf. Onze dochter rijdt pas 2 jaar en is nu 8. Het is echt geen dooie en laatst schrok hij van een haas in de bosjes. Toen ging hij er wel vandoor maar mijn eigen paard schrok ook van die haas. Toen viel m'n dochter er af maar daar heeft niemand schuld aan. Maar hij gaat wekelijks mee naar het bos en ponyclub en dan issie echt mega lief. In omgang ook super braaf.


Wel herkenbaar. De mijne is in de omgang echt een schatje. Heel braaf en koel. Goudeerlijk. Zeer knuffelbaar. Maar onder zadel ook geen dooie. Hij werkt graag voor je. Is ook altijd vrolijk. En een enkele keer wel heel erg vrolijk en energiek. Vooral als ik hem een weekje stilzet en ik klim er weer op. Ik ben ook wel eens in enkele mega galopsprongen helemaal naar de andere kant van de wei gelanceerd omdat meneer achter de bomen een koe signaleerde. :')

muts_marijke
Berichten: 4384
Geregistreerd: 10-01-10

Re: Nakomelingen Sulaatik's Peter Pan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 12:53

Leuk om zo te horen hoe ze zijn. En dat er gelijkenissen zijn. Een dooie is niet ideaal want dan moeten de kindjes zo veel harder werken. Beetje loop lust is fijn. Maar te veel kan onze dochter nog niet altijd handelen. Ze leert enorm veel van Lord

Sinds 10-07-2012 mama van Lieke Emma ღ

Zeus ♡ (Manhattan x Boreas x Voltaire)
dr B+18, L1+11, L2+12, M1+13, M2+10 spr B+3 sgw B+24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 12:55

muts_marijke schreef:
Leuk om zo te horen hoe ze zijn. En dat er gelijkenissen zijn. Een dooie is niet ideaal want dan moeten de kindjes zo veel harder werken. Beetje loop lust is fijn. Maar te veel kan onze dochter nog niet altijd handelen. Ze leert enorm veel van Lord


Ik ga jullie vast nog wel een keer tegenkomen. Ben erg benieuwd naar Lord!

muts_marijke
Berichten: 4384
Geregistreerd: 10-01-10

Re: Nakomelingen Sulaatik's Peter Pan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 12:56

Ik stuur je even een vriendschap verzoek. Daar plaats ik geregeld filmpjes en foto's van Lord. Leuk om elkaar daar te volgen?

Sinds 10-07-2012 mama van Lieke Emma ღ

Zeus ♡ (Manhattan x Boreas x Voltaire)
dr B+18, L1+11, L2+12, M1+13, M2+10 spr B+3 sgw B+24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 13:53

muts_marijke schreef:
Ik stuur je even een vriendschap verzoek. Daar plaats ik geregeld filmpjes en foto's van Lord. Leuk om elkaar daar te volgen?


Zeker leuk!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 21:20

Zijn er nog mensen actief met een peter pan nakomeling?
Ik heb er ook 1,nu 7 jaar. Zijn bezig met inrijden nu. Niet de gemakkelijkste in karakter, wel ontzettend nuchter en altijd in om iets te gaan doen.

Helaas wel één met zware zomereczeem en allergieën voor alles en nog wat.
Normaal flinke voorpluk, helaas afgelopen zomer kort geschuurd.
[ img ]

Karaat_the_newforest op Instagram

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 22:02

Wat een lieverdje!

De mijne is geheel eczeemvrij gelukkig. Met een enorme bos manen en een hele dikke staart. En nu de vacht van een wuppie.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Talindos en 44 bezoekers