Cantarel, Apeldoorn paardenhotel.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blue_Eyes

Berichten: 20354
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Cantarel, Apeldoorn paardenhotel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 22:37

Ik was er erg over te spreken, meest luxe ponykamp dat ik ooit gehad heb :D Wij gingen met 5 personen en 3 paarden (onze mannen mochten ook mee). De paarden stonden samen op de wei (wij kozen voor 's nachts ook buiten, zo staan ze thuis ook) en hadden het ruimste weitje, helemaal achteraan. Dat was niet zo klein.
Het eten, ja ach, het blijft wel Van der Valk hè! :) Hoewel het à la carte prima was, en goed geregeld: je mocht gewoon voor een bepaald bedrag uitkiezen van de kaart ipv het buffet en dan hoefde je niet bij te betalen. Maar de kamer vond ik prima (sjiek zelfs, wij hadden een infrarooddouche, heerlijk!), de paardenaccommodatie was keurig met een eigen zadelkamertje en er werd goed voor onze beestjes gezorgd. De route-armbandjes zijn ook +:)+ 10/10 would recommend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 00:08

Ja is echt een fijn hotel. Prima eten, niet luxe maar wel goed genoeg. Voor ieder wat wils en meer als genoeg. Service is ook goed. De kamers zijn ook goed. Niet superdeluxe, wat kleine schoonheidsfoutjes maar wel comfortabel, schoon genoeg en weinig ruis. Het zijn stille kamers waardoor je echt tot rust kan komen. De omgeving, de welness en de tuinen zijn heerlijk. Ook is er echt ruimte in het restaurant wat betreft de Corona. Zoiezo vind ik het wel super hoor, om op afstand te kunnen eten. En bij van der Valk hoef je nergens lang te wachten ondanks de Corona. Er wordt hard gewerkt alles zo goed mogelijk te laten verlopen.

Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 06:38

En als je luxe wil eten kan je natuurlijk naar huisje James.

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 20:20

Patricia_86 schreef:
Ik wad er 2 weken geleden en bijna niemand.hield zich aan de regels bij het buffet. Er gingen handschoenen en ontsmetting middel en bijna niemand gebruikte dit. Personeel zei er niks van.
We hebben erna nog een mailtje naar ze gestuurd dat we verbaasd waren hoe het ging maar geen antwoord erover gehad.

Ik vind dat niet zo raar. Als je werkelijk verbaasd over zoiets bent, dan zeg je er op het moment zelf iets over. Dan kan er meteen iets aan gedaan worden.

Ik heb het er meerdere keren echt goed naar mijn zin gehad en heerlijk gegeten.

Rover77
Berichten: 44
Geregistreerd: 10-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 20:38

Wij, mijn vriendin en ik, gaan elk jaar 3 of 4 dagen. We vinden het er heerlijk. De verzorging voor de paarden is super. Een stal dik vol stro die elke dag gemest wordt. Je kunt je paard er de hele dag op de wei zetten als je wilt en dan 's avonds lekker naar binnen doen.

Sinds de Corona tijd moet je zelf je weitje mesten en schoon achterlaten. Dit helaas doordat er personeel minder is, dit is namelijk nooit zo geweest. Erg jammer voor de Cantharel, maar doet niets af aan de super fijne plek.

De kamers zijn prima verzorgt en het eten is heerlijk. Het personeel zowel in het restaurant en al helemaal op stal zijn super vriendelijk.

Wij hebben alleen maar lof namens ons merk je al :-)

Licor

Berichten: 2948
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Re: Cantarel, Apeldoorn paardenhotel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 21:03

Is daar ook voldoende plek om je koets op een veilige plek weg te kunnen zetten?

Wiesje

Berichten: 2914
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Re: Cantarel, Apeldoorn paardenhotel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 21:24

Je kunt je koets daar zeker veilig wegzetten, maar wij hebben hem toen met een dikke ketting aan de trailer vastgelegd (die overigens ook gewoon op slot stond). In overleg kan daar echt heel erg veel.

Ik vond het een fantastische plek. Zelf de wei uitmesten is toch geen probleem?
Eten vond ik ook helemaal prima. Niks overbodigs, maar helemaal prima.

Rover77
Berichten: 44
Geregistreerd: 10-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 20:38

Licor schreef:
Is daar ook voldoende plek om je koets op een veilige plek weg te kunnen zetten?



Je kunt volgens mij ook een koets van de Cantharel huren. Dan kun je die van jezelf thuislaten. Vraag voor de zekerheid even naar de opties.

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Cantarel, Apeldoorn paardenhotel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 08:15

Cantharel, heerlijk!

Vorige maand nog een weekend geweest en volgende week gaan we iets langer, ga heerlijke buitenritten maken alleen met mijn lieve tinkerpoown, kan er nu al naar uit zien.

Wij vinden de buffetten meer dan prima en toen wij er vorige maand waren werd er wel gevraagd een mondkapje op te doen, nee hoor super geregeld.

Nog 1,5 keihard werken en dan heeeeeeeerlijk naar de Cantharel, wij zijn fan.

Wel een kamer op de begane grond en Enkzicht natuurlijk

flowerin
Berichten: 116
Geregistreerd: 27-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-20 18:21

Nou wij zijn geweest!

Wat een heerlijke ervaring! Het was allemaal wat anders dan normaal ivm alle maatregelen,maar het was super geregeld. Fijne stallen en een heerlijk gebied om te rijden. Polsbandjes waren super handig! Kamer was netjes en lekker ruim. We gaan zeker nog eens terug en hopen dan dat alles weer open is!