Paardrijden aan zee

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IIII
Berichten: 136
Geregistreerd: 30-01-15

Paardrijden aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-20 20:56

Hallo allemaal,

Ik ben op het idee gekomen om mijn moeder als cadeau te doen om een keer met het gezin te gaan paardrijden op het strand. Ik weet alleen niet waar ik dit het beste kan doen.
Even aat info, als we willen gaan zijn we met 5 personen (pap mam broer broertje en ik). Mijn moeder en vader hebben allebei wel eens op een paard gezeten maar kunnen niet echt rijden. Mijn broer en broertje hebben vroeger paardgereden maar hebben dit al een aantal jaar niet meer gedaan. Ik kan zelf wel rijden. We hebben zelf 2 paarden die mee zouden kunnen zijn er mogelijkheden om zelf die 2 mee te nemen en nog 3 paarden van een manege te huren? Het is geen probleem als iedereen op een paard van de manege moet.

Weet iemand wat de opties zijn en waar we het beste naar toe kunnen gaan?

Alvast bedankt

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Re: Paardrijden aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 21:28

Op Terschelling bij Puur Terschelling daar hebben ze Friese paarden die heel erg braaf en mak zijn.

Marie111
Berichten: 4668
Geregistreerd: 15-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 22:40


Taucha

Berichten: 1168
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Katwijk

Re: Paardrijden aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 22:51

Waar kom je vandaan? Ik kan me voorstellen dat je vanuit Limburg niet naar Terschelling gaat rijden en andersom vanuit Drenthe niet naar zeeland.

In het midden ligt manege Bakker in Noordwijk. Voor zover ik daar een keer gereden heb waren ze niet heel moeilijk. Veel plek om te parkeren en rustige paarden. Ik denk dat als je daar heen belt ze je vast wel willen ontvangen met eigen paarden icm manegepaarden.