Maaike's adventure stallen Drunen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shaggy09
Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Maaike's adventure stallen Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-19 14:06

Ik ben inmiddels alweer een tijdje paardloos en de laatste tijd kriebelt het steeds meer om er weer eens op te stappen, dus ik wil binnenkort een paard huren en de duinen in. Heerlijk <3

Dus ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met Maaike's adventure stallen in Drunen? Zowel positief als negatief. Zijn namelijk van plan om hier een paard te huren.
Ik vind ze persoonlijk niet erg duur, 20 euro per uur. Dus dat is al in ieder geval positief.
Heb je ook zelf keuze uit de paarden of krijg je er een toegewezen?

Tips over andere accommodaties in dezelfde omgeving zijn ook welkom. :j

JM :#


PocoGaucha
Berichten: 3683
Geregistreerd: 13-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 14:17

Ik heb daar met mijn verzorgpaard een paar keer gelest/bak gehuurd. Dus geen ervaring met hoe de paarden rijden, wel een goede ervaring met het bedrijf zelf.

Zijn mensen met een hart voor paarden. Paarden komen ook elke dag buiten, en in de zomer lekker in de wei.

Als je het bos niet kent zou ik je wel aanraden om samen met iemand te gaan die wel de weg weet, of toch om begeleiding te vragen. Je mist anders de mooiste plekjes.

braooop

Shaggy09
Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Maaike's adventure stallen Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-19 14:30

Ik ken de duinen gelukkig. Heb daar zelf vaak met mijn paardjes gereden. Vriendin van me komt er ook nog regelmatig met haar paarden, dus dat moet goed komen :D

JM :#

Lisanne_M
Berichten: 1058
Geregistreerd: 23-06-12
Woonplaats: vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 22:58

ik weet niet of je inmiddels bent wezen rijden maar ik heb hier zelf al eens een hele fijne rit gereden.
Ik heb een paard mogen huren zonder begeleiding, ondanks dat ik net geen 18 was maar wel omdat ik mijn ruiterbewijs toen al had.
Ze kiezen een paard aan de hand van ervaring en jou bouw, maar ook jou wens. Ik ging rijden met een vriendin met haar eigen paard, dat is een frisse merrie dus ik had gevraagd om een stabiel paard. Kreeg een super fijne rustige merrie, waarbij het paard van mijn vriendin ook heel rustig bleef. Mooie ronde door de duinen gemaakt maar uiteraard wel de weg kwijt geraakt, half uurtje te laat was geen probleem. Van te voren trouwens ook een rondje in de bak gereden om nog te kunnen aansingelen en beugels te verstellen. We werden super vriendelijk geholpen en op pad gestuurd.

A horse is you best friend. you can tell them anything and no one else will ever know!♥

Shaggy09
Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Maaike's adventure stallen Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-20 23:41

Fijn zo'n positieve ervaring Lisanne :)
Wij gaan de 26ste, ik ben erg benieuwd. Maar ik verwacht dat het een geweldig leuke middag wordt.

JM :#


Sadira
Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: Maaike's adventure stallen Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 23:46

Wij zijn er eens met trailer en twee eigen paarden heen gereden zodat een vriendin mee kon op gehuurd paard van daar. Was een leuk ding en we hebben een fijne rit gemaakt.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 4 bezoekers