Amerika tips gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kivi
Berichten: 18
Geregistreerd: 07-09-19

Amerika tips gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-19 21:34

Iemand tips wat ik echt moet gaan doen en gaan zien op paardengebied in de omgeving van Philadelphia en New York?

Eline_Charly

Berichten: 43
Geregistreerd: 22-09-19
Woonplaats: Haarlem

Re: Amerika tips gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 13:25

Ik zou sowieso naar Fairmount Parc gaan! Echt prachtig en ruim en redelijk centraal gelegen. Zijn ook vrij veel maneges omheen!

Kivi
Berichten: 18
Geregistreerd: 07-09-19

Re: Amerika tips gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-19 21:36

Dat is het grootste stadspark ter wereld zie ik! Leuk ik ga manages zoeken daar... had ik maar een paard bij me... fiets huren gaat wel zie ik. Ook leuk!

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Amerika tips gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 21:42

Overland Morgan Horse Farm in de staat New York. <3

Kivi
Berichten: 18
Geregistreerd: 07-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-19 21:45

En horesraces, en de geschiedenis daarvan, daar moet toch ook wel eea van te vinden zijn??
Ik ben nog nooit in Amerika geweest en heb het paardenvirus te pakken... Wil graag mooie paardenplekken opzoeken. Zou wel eens bij een race willen kijken. Zou ook graag Mustangs opzoeken in het wild, als die nog te vinden zijn... maar weet niet waar ik die kan vinden en of je er bij in de buurt kunt komen. En waar vind je cowboys te paard? Die zie je vast niet zomaar lopen.... Wat zijn bekende veilingen? Waar maak ik de beste buitenrit?? Hoop nog meer tips te krijgen. Na Phili en NY ga ik naar Las Vegas, San Fransisco en LA en naar natuurgebieden in die regio. Dus ook tips voor de westkant zijn welkom.

Kivi
Berichten: 18
Geregistreerd: 07-09-19

Re: Amerika tips gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-19 21:45

FF googelen wat Overland Morgan Horse Farm is...

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Amerika tips gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 21:58

Tip: Letchworth State Farm (B&B). Beste Bed and Breakfast ever op een working horse farm. En nabij Overland.