Omgeving dobbeplas/delftsehout

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KayleeJane
Berichten: 228
Geregistreerd: 07-12-12
Woonplaats: Den Haag

Omgeving dobbeplas/delftsehout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-19 22:25

Hallohallo! Ik had een vraagje!
Iemand bekend met de omgeving nootdorp?? Ik weet dat de dobbeplas en delftsehout aan elkaar grensen, maar is het ook mogelijk om vanaf de dobbeplas naar delftsehout te rijden en zo het rondje te doen?
Alvast bedankt!


Duran123
Berichten: 1052
Geregistreerd: 02-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 22:38

Dat is zeker mogelijk. Een paar jaar geleden reed ik dit weleens. Wel via een fietspad (door de polder, dis niet langs een weg). Wellicht kon het ook anders of is het inmiddels anders. Maar het kan zeker!

KayleeJane
Berichten: 228
Geregistreerd: 07-12-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-19 22:48

Duran123 schreef:
Dat is zeker mogelijk. Een paar jaar geleden reed ik dit weleens. Wel via een fietspad (door de polder, dis niet langs een weg). Wellicht kon het ook anders of is het inmiddels anders. Maar het kan zeker!

Kan namelijk nergens een kaart vinden hahaha
Maar zag volgens mij via google maps als je voorbij het strandje bent dat je een bruggetje over kon ofzo?

Duran123
Berichten: 1052
Geregistreerd: 02-05-19

Re: Omgeving dobbeplas/delftsehout

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 22:53

Hmmm....kan het me niet zo goed herinneren eerlijk gezegd. Hoop voor je dat er iemand reageert die er in de buurt woont of recent is geweest.

KayleeJane
Berichten: 228
Geregistreerd: 07-12-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Omgeving dobbeplas/delftsehout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-19 22:59

Haha jaa hoop ik ook nog xD en anders lekker zoeken hahah

Unknown72
Berichten: 21
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 23:04

Dit is zeker mogelijk. Er is inderdaad een (fiets) bruggetje waar je overheen kan en vanaf daar rijd je zo Delftse Hout in. Houd er echter wel rekening mee dat dit officieel niet is toegestaan met paarden, het wordt echter veelal gedoogd.

LoveUggs
Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Omgeving dobbeplas/delftsehout

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 23:15

Er zijn daar zoveel ruiterpaden dat je vanuit de dobbe zo het delfsehout in rijd, Ikea bos, en zelfs verder. Maar ik hoorde dat sommige paden (er ligt ergens een nieuw pad) heel zwaar waren, en er ligt ook ergens een pad bij wat koeien in de buurt waar ook prikkeldraad langs ligt dus wel even oppassen. Ik weet niet precies waar hoor, ik ben er al jaren niet meer geweest, en ben nu net op een stal aan het delfse hout waar heel veel buiten gereden word, dus heb het eea gehoord. :+

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

Gaia
Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Re: Omgeving dobbeplas/delftsehout

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 12:03

Je kunt zeker van de Dobbe naar de Delftse Hout rijden. Inderdaad het bruggetje over en dan gewoon het pad volgen. Als het ruiterpad splitst hou je rechts aan.
Je kunt ook via het Virulypad van de Dobbe richting de Delftse Hout rijden (dat is het andere bruggetje over, aan de andere kant van de Dobbe), maar dat pad is pas nieuw en inderdaad vreselijk zwaar. Het (prikkel)draad is inmiddels verzet, als het goed is. Maar ik ben daar zelf niet meer geweest, omdat het echt té zwaar is.
Ik weet niet waar je precies staat, maar we kunnen eventueel wel eens samen rijden? Wij staan er vlak bij.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers