Manege bakker noordwijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Manege bakker noordwijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-19 22:08

Hai,

Ik kan wel wat oude topics vinden maar weinig recent.

Wij gaan dit weekend een weekendje den haag/Scheveningen en willen met 3 ervaren mensen een strandrit maken. Nu kan ik weinig vinden, manege smit? Zit dicht.

Manege bakker ziet de site er goed uit, maar ik wil niet op magere kreupele paarden zitten. Of iemand anders een tip daar in de buurt?

cent

Berichten: 259
Geregistreerd: 21-05-08
Woonplaats: Limburg

Re: Manege bakker noordwijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 22:35

Ik heb hier 2 keer een strandrit gemaakt en was toen tevreden! De paarden stonden er toen netjes bij en de rit was geweldig! Dit is wel alweer zo'n 4 jaar geleden!

19marjo90

Berichten: 962
Geregistreerd: 13-04-11
Woonplaats: thuis

Re: Manege bakker noordwijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 22:43

Heb er vroeger buitenritten gemaakt. Paarden zagen er prima uit. Paar jaar geleden met trailer geparkeerd en zag er ook nog goed uit.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Manege bakker noordwijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 22:49

Ik heb er 4 jaar geleden denk ik een buitenrit gemaakt. Paard waar ik op reed was al opgezadeld. Hij zat toen hij na de rit afgezadeld werd onder de drukplekken...
Ik ga er niet meer rijden. :\

Kidde
Berichten: 3448
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 22:53

Hier ook twee keer een rit bij manege Bakker gemaakt. Ik vind het zelf in verhouding wat weinig strand. Je rijdt eerst een lang zwaar stuk door de duinen/bos en daarna waren we vrij kort even op het stand heen en weer.
In Scheveningen heb je ook nog https://www.stalhouderij-hetfjordenpaar ... andritten/

Dat vond ik wel een erg leuke rit!

xLian

Berichten: 71
Geregistreerd: 06-04-14
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 22:59

Daans horses is ook wel leuk misschien voor jullie. Manege bakker ben ik jaren geleden ook geweest, daar zou ik niet snel meer naar toe gaan..

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-19 23:17

Kidde schreef:
Hier ook twee keer een rit bij manege Bakker gemaakt. Ik vind het zelf in verhouding wat weinig strand. Je rijdt eerst een lang zwaar stuk door de duinen/bos en daarna waren we vrij kort even op het stand heen en weer.
In Scheveningen heb je ook nog https://www.stalhouderij-hetfjordenpaar ... andritten/

Dat vond ik wel een erg leuke rit!


Ja Scheveningen zelf mag je alleen id avond, wij wouden eigenlijk overdag gaan..

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 23:32

Jester_ schreef:
Kidde schreef:
Hier ook twee keer een rit bij manege Bakker gemaakt. Ik vind het zelf in verhouding wat weinig strand. Je rijdt eerst een lang zwaar stuk door de duinen/bos en daarna waren we vrij kort even op het stand heen en weer.
In Scheveningen heb je ook nog https://www.stalhouderij-hetfjordenpaar ... andritten/

Dat vond ik wel een erg leuke rit!


Ja Scheveningen zelf mag je alleen id avond, wij wouden eigenlijk overdag gaan..


Hier heb ik ook meerdere malen gereden en ondanks het prijskaartje wat iets minder is wel heel erg van genoten! Erg brave paarden en een lekker stuk strand er bij. Voordeel van in de avond is de mooie zonsondergang met mooi weer! Dat geeft echt een heel gaaf extra’tje!

Kidde
Berichten: 3448
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 10:30

Jester_ schreef:
Kidde schreef:
Hier ook twee keer een rit bij manege Bakker gemaakt. Ik vind het zelf in verhouding wat weinig strand. Je rijdt eerst een lang zwaar stuk door de duinen/bos en daarna waren we vrij kort even op het stand heen en weer.
In Scheveningen heb je ook nog https://www.stalhouderij-hetfjordenpaar ... andritten/

Dat vond ik wel een erg leuke rit!


Ja Scheveningen zelf mag je alleen id avond, wij wouden eigenlijk overdag gaan..

Oh ja dat is inderdaad zo. Het nadeel van overdag is alleen dat het met mooi weer erg druk kan zijn, waardoor je veel zal moeten stappen op het strand...