Paardrijden in Egypte

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
s_lisaa
Berichten: 8
Geregistreerd: 10-12-21

Paardrijden in Egypte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-22 00:11

Hi allemaal!

Vorig jaar heb ik in Hurghada een prachtige rit gemaakt in de woestijn. De organisatie waar ik had geboekt was erg fijn, waren goed voor de paarden en alle andere dieren.

Nu ga ik dit jaar terug naar Hurghada en zou graag echt een volle dag of een meerdaagse rit willen maken in de woestijn.

Ik heb meerdere bedrijven bekeken maar ik vind het lastig te bepalen wie wel en niet te vertrouwen is.. De welzijn voor paarden staat in Egypte helaas niet altijd voor op.

Zijn hier mensen die al ritten hebben gemaakt die aan te bevelen zijn? :)


Dorine92
Berichten: 5327
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 13:38

s_lisaa schreef:
Hi allemaal!

Vorig jaar heb ik in Hurghada een prachtige rit gemaakt in de woestijn. De organisatie waar ik had geboekt was erg fijn, waren goed voor de paarden en alle andere dieren.

Nu ga ik dit jaar terug naar Hurghada en zou graag echt een volle dag of een meerdaagse rit willen maken in de woestijn.

Ik heb meerdere bedrijven bekeken maar ik vind het lastig te bepalen wie wel en niet te vertrouwen is.. De welzijn voor paarden staat in Egypte helaas niet altijd voor op.

Zijn hier mensen die al ritten hebben gemaakt die aan te bevelen zijn? :)

Beetje laat misschien maar ik wil binnenkort naar Egypte gaan en ik ben benieuwd waar jij je rit hebt gedaan. En of je inmiddels al meer ervaringen hebt, want je bent in 2022 terug gegaan begrijp ik

Wohlan inter 2 startgerechtigd
Beliche zz-licht+2
Ugalla Sz zz-zwaar startgerechtigd

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers