Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
scooby09

Berichten: 2208
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 05:59

Prachtig..Veel beter dan al die regen die hier soms kan vallen.

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 18:16

Gisteren weer eens 35 km gereden. Was een tijdje geleden!
Was zelf na afloop behoorlijk moe en Elmo was ook wel blij om thuis te zijn geloof ik, maar het was wel een mooie rit.

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 18:23

Lekker! Wij hebben dit weekend ook weer rond de 34 km gemaakt. En de Limburgse heuvels ontdekt <3

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 20:12

Oh dat is ook mooi rijden ja!

Vandaag had Ponylief vrij op de wei, zelf wel 20 km gefietst.
Moet morgen een nieuw rijbewijs aanvragen (heb m'n E rijbewijs gehaald) en had geen recente pasfoto meer, dus even naar de Camera Express geweest vanmiddag.

scooby09

Berichten: 2208
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 21:26

Gefeliciteerd Marije geeft zoveel heerlijke vrijheid je E rijbewijs

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 07:41

Dank je.
Ik heb momenteel een combinatie die ik met alleen B mag rijden, maar we hebben sindskort ook zo'n Volkswagen buscamper gekocht en om daarmee op pad te mogen heb ik wel echt B-E nodig.

Mijn huidige lease auto is ergens komend jaar op en dan wordt die vervangen door een 100% electrische auto, dus dan kan ik alleen nog maar met de bus op pad als ik met de trailer weg moet.

En ik kan me nu dus al verheugen op een kop soep oid maken in de camper na een winterse buitenrit ergens :))

Petrichor

Berichten: 10529
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 12:52

Gefeliciteerd!!

Nou niet via Endomondo maar wel weer een leuke rit, vandaag een beetje lui geweest veel gestapt en van de omgeving genoten. :D


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

scooby09

Berichten: 2208
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 06:27

Marije_jiplover schreef:
Dank je.
Ik heb momenteel een combinatie die ik met alleen B mag rijden, maar we hebben sindskort ook zo'n Volkswagen buscamper gekocht en om daarmee op pad te mogen heb ik wel echt B-E nodig.

Mijn huidige lease auto is ergens komend jaar op en dan wordt die vervangen door een 100% electrische auto, dus dan kan ik alleen nog maar met de bus op pad als ik met de trailer weg moet.

En ik kan me nu dus al verheugen op een kop soep oid maken in de camper na een winterse buitenrit ergens :))

Oh zo`n Buscamper mooi zeg lijkt mij heerlijk idd op pad te gaan met zo`n combi.
Ik wilde graag wat meer trektrochten gaan maken was zo`n ding ook een uitkomst geweest.
Heb je foto?

Lekker ritje dus Pretrichor

Kasmir

Berichten: 5434
Geregistreerd: 11-09-05
Woonplaats: Noord Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 13:06

Was een heerlijke dag voor een rit vandaag. De hele heenweg werden we gevolgd door een kudde rendieren dus B kon daar direct lekker aan wennen :+.

Afbeelding

Afbeelding

Bloodymary
Berichten: 4535
Geregistreerd: 02-08-08

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 14:51

Oh, dat ziet er gaaf uit zeg!

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 15:17

Afbeelding
Dit is onze buscamper.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 23:43

Robijntjah schreef:
Lekker! Wij hebben dit weekend ook weer rond de 34 km gemaakt. En de Limburgse heuvels ontdekt <3


Waar ga jij dan heen? Nou vind ik 34 km een beetje te gek. Rond de 20 is meer mijn afstand. Maar de Limburgse heuvels zou ik nog graag een keer doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 23:46

Ik rijd dan in de Heldense bossen, vanuit huis. Je bent welkom om eens aan te sluiten :D
We hebben de km's ook verdeeld over 2 dagen haha!

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 01:00

Robijntjah schreef:
Ik rijd dan in de Heldense bossen, vanuit huis. Je bent welkom om eens aan te sluiten :D
We hebben de km's ook verdeeld over 2 dagen haha!


O, dat is echt leuk! Ik stuur je even een pb, zodat ik je niet kwijt raak. Ik kom graag een keer bij je rijden!

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 15:50

Topic is stilgevallen, jammer, maar wel begrijpelijk door t stoppen van Endomondo.
Ik heb afgelopen dinsdag heel plotseling mijn senior moeten laten inslapen.
Stuk van verdriet, vooral omdat het zo plotseling kwam. Inmiddels wat gerelativeerd, hij is 29 jaar in mijn leven geweest, bíjna 33 jaar oud geworden en hij heeft een prachtig mooi leven gehad.
Ik heb zo'n berg mooie herinneringen!

Gisteren met Elmo naar het strand geweest waar Jip en ik 18 jaar hebben rondgereden. Een emotioneel eerbetoon.
Ik heb daar een handvol staarthaar uitgestrooid in zee.

Ondanks de verdrietige aanleiding heb ik wel een prachtige rit gemaakt gisteren van bijna 16 km, in een stralend zonnetje.

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 16:33

Ik zag het, wat verdrietig. Het is goed zo maar het is gewoon zo rot om een dier wat zo lang bij je was te missen.

Het is echt jammer dat Endomondo stopt en dat er daarom ook een eind aan dit topic komt.Ik track het ook niet meer met Endomondo inmiddels.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 19:27

Ik rij momenteel ook niet meer buiten. Gewoon te weinig tijd op dit moment -O- maar dat helpt endomundo ook niet natuurlijk.

scooby09

Berichten: 2208
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 20:10

Marije_jiplover schreef:
Topic is stilgevallen, jammer, maar wel begrijpelijk door t stoppen van Endomondo.
Ik heb afgelopen dinsdag heel plotseling mijn senior moeten laten inslapen.
Stuk van verdriet, vooral omdat het zo plotseling kwam. Inmiddels wat gerelativeerd, hij is 29 jaar in mijn leven geweest, bíjna 33 jaar oud geworden en hij heeft een prachtig mooi leven gehad.
Ik heb zo'n berg mooie herinneringen!

Gisteren met Elmo naar het strand geweest waar Jip en ik 18 jaar hebben rondgereden. Een emotioneel eerbetoon.
Ik heb daar een handvol staarthaar uitgestrooid in zee.

Ondanks de verdrietige aanleiding heb ik wel een prachtige rit gemaakt gisteren van bijna 16 km, in een stralend zonnetje.

Oh wauw schiet weer even vol wat heftig al is de leeftijd ernaar blijft zo moeilijk je maatje te moeten missen...
Wat een mooi er betoon ook... :(:)

Ik rijd niet op dit moment...Druk thuis ook.
probeer mijn verdriet een plaatsje te geven maar is gewoon moeilijk.
Was op stal en het knuffelen van een paard blijft wel heerlijk voelen wat zijn ze toch helend voor je hart.

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 20:11

Heel veel sterkte :(:)

Ik begon langzaamaan ook wel een band op te bouwen met mijn jonge paard waar ik zeer zeer blij mee ga zijn wanneer Mo ooit komt te overlijden. Fijn want anders kwam dat niet goed :=

Emori

Berichten: 13116
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 20:18

Ik had het topic gezien. Een deel van je wat je moet missen!


Afbeelding
Vanochtend even op pad geweest.

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 20:25

Jij ook nog steeds sterkte, scooby :knuffel:

Ik heb Elmo nog, dus ik ben elke dag nog naar stal geweest, maar de dag na zijn overlijden wel pas nadat ik een berichtje van de stalbaas had datie was opgehaald.
Elmo mist z'n vriendje ook.
Ik vond 't wel moeilijk om langs de lege uitloop van Jip naar de stal van Elmo te lopen de avond na zijn overlijden en de volgende dag bij daglicht ook. Elmo en ik vinden wel steun bij elkaar en samen verwerken we het gemis.

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:49

Ik was ook weer afwezig hier. Afgelopen dagen zo druk gehad op werk. Ben tijdens een teamcoach sessie in huilen uitgebarsten. Niet best 8)7.

Met paardje alles goed gelukkig. Nu wat meer aan het dressuren maar toch ook wel minimaal wekelijks een buitenritje. Wel flink uit de top 10 gezakt _O-. Stond op 18 ofzo bij laatste check. We doen nu ook vaak nog in het donker een rondje kerstverlichting spotten {:).

Afbeelding
Afbeelding

Scooby en Marije heel veel sterkte :knuffel:. Afscheid nemen blijft moeilijk hoe oud ze ook zijn en of het er al aan zat te komen of onverwacht...

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:56

Gistermiddag nog een klein rondje met de oude sok van 34


Afbeelding


3 km en op de terugweg aan de kletter hè....

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 09:25

Je bent oud en je wilt wat :D

Heftig hoor Marije, zeker na zo'n lange tijd is het gemis nog groter.

Wij staan stil. Jim is met vervroegd pensioen. Zijn blessure kan alleen nog goed komen als er een klein wonder gebeurt. Dus ik duim heel hard voor het wonder, maar voorlopig lijkt pensioen het best haalbare.
Ik heb wel een opvolger, maar zij is pas 9 maanden en mag nog even groeien :D

scooby09

Berichten: 2208
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 19:55

Ik heb je topic gevolgd idd hoop zo voor je dat Jim nog een fijn pensioen mag hebben. :(:)

Ik heb gisteren voor het eerst op het paard van mijn vriendin gereden was echt leuk weet dat het een super braaf dier is dat scheelt.
Goed voor mij andere paarden rijden.

Lekker wakker die oude sok dus Arabesk. :')