Buitenrit omgeving wieringerwef

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
haffiefreak
Berichten: 1646
Geregistreerd: 02-05-05

Buitenrit omgeving wieringerwef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-21 12:52

Wij gaan eind Juli op vakantie in Wieringerwerf en wil dan graag het liefste een strandrit maken (buitenrit (3uur) Is eventueel ook goed. Julianadorp, Hoorn is goed.
Maximaal een half uurtje van Wieringerwerf.
Het liefste met rustigere en brave paarden/pony's in verband met zelf een beetje onzeker in het begin met vreemde paarden. En geen race partijen.

Ik hoop dat ik met het lijstje wensen wat kan vinden.

Raisa is moeder van een mooi hengste veulentje Geboren op za 23-juni-07 tussen 19.00 en 21.00


Mariskaa3
Berichten: 226
Geregistreerd: 16-06-15

Re: Buitenrit omgeving wieringerwef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 13:16

Ik denk dat je bij manege noot in callantsoog uit komt. Maar ik weet niet zeker of zij buitenritten organiseren. Ben vrij bekend in omgeving wieringerwerf maar het is mij verder in de buurt niet echt bekend dat er buitenritten worden georganiseerd.

Want als ik het goed begrijp heb je niet een eigen paard mee?

Sorrel Macer

He's not just a horse. He's my therapist. Pride. Happiness. My best friend.
[EJL-ITP] Welsh Cob Sorrel mijn trots en mijn grote vriend!

haffiefreak
Berichten: 1646
Geregistreerd: 02-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-21 13:28

Mariskaa3 schreef:
Ik denk dat je bij manege noot in callantsoog uit komt. Maar ik weet niet zeker of zij buitenritten organiseren. Ben vrij bekend in omgeving wieringerwerf maar het is mij verder in de buurt niet echt bekend dat er buitenritten worden georganiseerd.

Want als ik het goed begrijp heb je niet een eigen paard mee?



Ik heb inderdaad geen eigen paard mee.

Raisa is moeder van een mooi hengste veulentje Geboren op za 23-juni-07 tussen 19.00 en 21.00

Dennis
Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Buitenrit omgeving wieringerwef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 13:33

Het is hier niet echt een super buitenrij omgeving.
Misschien manege Poelenburg, ietsje verder dan een half uur maar daar hoor ik wel goede dingen over.

Of misschien bij Afke Bakels van Natural Meadow in Anna Paulowna, die doet ritten met ijslanders.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


haffiefreak
Berichten: 1646
Geregistreerd: 02-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-21 14:25

Dennis schreef:
Het is hier niet echt een super buitenrij omgeving.
Misschien manege Poelenburg, ietsje verder dan een half uur maar daar hoor ik wel goede dingen over.

Of misschien bij Afke Bakels van Natural Meadow in Anna Paulowna, die doet ritten met ijslanders.


Dank je wel. Hier ga ik ook naar kijken.

Raisa is moeder van een mooi hengste veulentje Geboren op za 23-juni-07 tussen 19.00 en 21.00

Dorine92
Berichten: 5328
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 13:27

Ik heb je een privebericht gestuurd. Ik doe privé ritten met IJslanders 1 op 1 over het strand van Petten / Sint Maarten en door het Schoorlse bos en door de polder voor alle leeftijden en niveaus. Bitloos

Wohlan inter 2 startgerechtigd
Beliche zz-licht+2
Ugalla Sz zz-zwaar startgerechtigd

haffiefreak
Berichten: 1646
Geregistreerd: 02-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-21 13:37

Dorine92 schreef:
Ik heb je een privebericht gestuurd. Ik doe privé ritten met IJslanders 1 op 1 over het strand van Petten / Sint Maarten en door het Schoorlse bos en door de polder voor alle leeftijden en niveaus. Bitloos


Ik wil even afwachten of er nog meer in de buurt is.
Hoe lang van te voren zou ik moeten reserveren?

Raisa is moeder van een mooi hengste veulentje Geboren op za 23-juni-07 tussen 19.00 en 21.00

Letsdunit
Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: Buitenrit omgeving wieringerwef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 13:57

In Cornwerd zit een manege, dat is dan wel de afsluitddijk over maar is vanaf Wieringerwerf prima te doen.

Dorine92
Berichten: 5328
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 19:31

haffiefreak schreef:
Dorine92 schreef:
Ik heb je een privebericht gestuurd. Ik doe privé ritten met IJslanders 1 op 1 over het strand van Petten / Sint Maarten en door het Schoorlse bos en door de polder voor alle leeftijden en niveaus. Bitloos


Ik wil even afwachten of er nog meer in de buurt is.
Hoe lang van te voren zou ik moeten reserveren?

Dat weet ik nooit van tevoren.. juli is wel zomervakantie. Vaak zit ik dan wel echt bomvol met kinders. Weekend is altijd populairder dan doordeweeks, maar echt in die 6 weken schoolvakantie zit doordeweeks soms ook vol. Vooral als er een specifieke dag is waarop je wilt zou ik hem wel vastleggen. Als je flexibel bent kan ik je altijd wel ergens tussen proppen. Maargoed je geeft aan dat je een weekje weg gaat. Zul je net zien dat die week uiteindelijk vol zit :+ Dus last minute raad ik niet per se aan als je garantie wilt hebben, maar momenteel heb ik nog plek zat

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Wohlan inter 2 startgerechtigd
Beliche zz-licht+2
Ugalla Sz zz-zwaar startgerechtigd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 40 bezoekers