[VOLG] k wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
ClauH
Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 21:42

Ik zou hem erbij zetten, of in ieder geval met een draad ertussen... Zo'n jonkie alleen is toch niks ... Sterkte met de situatie !

~Turbohoof Solutions ~

ClauH
Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 12:55

Ik hoop dat je snel weer hersteld bent !
Ben al een tijdje een stille meelezer in zowel jouw topic als dat van Mark Rashid. Ooit heb ik een passieve leider als paard gehad, en ik moet je eerlijk zeggen dat iemand anders me er op heeft gewezen dat hij de leider was (van de andere paarden), ik had dat zelf niet in de gaten.
Het paard was altijd rustig, altijd vriendelijk, met iedereen vriendjes. Maar hij bepaalde ondertussen wel wie waar in de wei stond en bewaarde ongemerkt de rust in de kudde. Hij heeft nooit een klap uit hoeven delen of zijn oren in zijn nek gehad.

Ik denk dat het moeilijk is een passieve leider te zijn, maar ik doe er zelf ook altijd mijn best voor.

En wat ontzettend grappig van die leadrope, het lijkt wel een hondje ;-)

~Turbohoof Solutions ~


ClauH
Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 15:19

Citaat:
Mijn vriend vindt dat ik overdrijf. ;(


Tja, weet je, misschien heeft hij straks wel gelijk als blijkt dat de osteo niets kan vinden.

Maar beter een keer teveel gebeld dan een keer te weinig! Dan kan je jezelf wel voor je kop slaan....

~Turbohoof Solutions ~

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers