gezelligheid omgeving Zwolle

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Blackbirb
Berichten: 485
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Omgeving zwolle

gezelligheid omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-21 12:43

Hoi hoi,

Sinds kort bevindt ik mij in de omgeving van Zwolle :o. Ik merk dat ik door het verhuizen tijdens corona, weinig
mensen heb ontmoet in deze omgeving buiten mijn opleiding. Het leek me daarom leuk om te kijken of er bokkers zijn in deze omgeving die openstaan voor een meeting?

Ik dacht aan een spelletjesavond of een groepswandeling, maar ik fotografeer ook veel dus dat is misschien ook iets leuks om wat mee te gaan doen!

Anyway, ik ben benieuwd of hier animo voor is!


noukie12
Berichten: 355
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 13:18

Hoi Blackbirb, ik woon ook in Zwolle. Mijn paardje staat ook in Zwolle. Lijkt mij gezellig:)

TurboDi
Berichten: 1096
Geregistreerd: 31-08-12

Re: gezelligheid omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 13:57

Hoi hoi! Ik woon vlakbij Zwolle! Lijkt me wel gezellig!

Enjoy the little things in live, because one day you will look back and than you realize they were the big things

JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 25881
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: gezelligheid omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 18:15

Yup! Ook ik woon in het mooie Zwolle! Welkom in de regio! Voor een gezellige avond ben ik altijd wel te porren!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Blackbirb
Berichten: 485
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Omgeving zwolle

Re: gezelligheid omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-21 11:11

Wat leuk om te horen van jullie! Zal ik binnenkort een datumprikker in het topic gooien?

Chantalla
Berichten: 1421
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Re: gezelligheid omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 11:23

Ik woon ietsjes verder weg, in Havelte, maar lijkt mij ook leuk! Ik had zelf een topic gemaakt voor bokkers rondom Meppel maar daar blijft het helaas stil…

JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 25881
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: gezelligheid omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 14:27

Datumprikker is altijd goed. Kleine kanttekening van mijn kant is wel dat ik helaas problemen heb met mijn blaas, als ik moet plassen,moet ik ook echt. Kan lastig zijn tijdens een wandeling bijvoorbeeld. En even een uitstapje buiten Zwolle is om die reden ook lastig voor mij.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

ryukapple
Berichten: 1762
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Re: gezelligheid omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 14:45

Ik volg ook even mee ga waarschijnlijk binnenkort verhuizen vanuit de randstad naar raalte dus lijkt me wel goed wat mensen te leren kennen tegen die tijd

~It's the darkest before dawn. But don't close your eyes. Because those who turn their eyes away from the darkness won't be able to see the light shining on them tomorrow~

TurboDi
Berichten: 1096
Geregistreerd: 31-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 17:38

Blackbirb schreef:
Wat leuk om te horen van jullie! Zal ik binnenkort een datumprikker in het topic gooien?

Jaa goed idee gezellig ! Groepswhatsapp of iets is wat mij betreft ook altijd welkom!

Enjoy the little things in live, because one day you will look back and than you realize they were the big things

TurboDi
Berichten: 1096
Geregistreerd: 31-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 17:40

JPitty schreef:
Datumprikker is altijd goed. Kleine kanttekening van mijn kant is wel dat ik helaas problemen heb met mijn blaas, als ik moet plassen,moet ik ook echt. Kan lastig zijn tijdens een wandeling bijvoorbeeld. En even een uitstapje buiten Zwolle is om die reden ook lastig voor mij.

Daar moet wat voor te bedenken zijn toch! In Zwolle zijn ook genoeg dingen te bedenken met een wc ;)

Enjoy the little things in live, because one day you will look back and than you realize they were the big things

JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 25881
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: gezelligheid omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 17:42

Dat klopt! Maar ik dacht: geef het wel even tijdig aan.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

IndyVanity
Berichten: 434
Geregistreerd: 02-10-06

Re: gezelligheid omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 17:54

Hoi lijkt mij ook leuk!
Ik woon ook nog niet zo lang in omgeving Zwolle

Indy ♥ Vanity ♥ Mistique ♥ Hailey

Blackbirb
Berichten: 485
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Omgeving zwolle

Re: gezelligheid omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-21 13:43

Ah ik vind het heel leuk om te horen van jullie! Is het een idee dat jullie je nummer even pb'en? Dan maak ik een groepsapp aan :P

@JPitty Goed om te weten, houden we er rekening mee!

JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 25881
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: gezelligheid omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 22:34

App is goed, nummer komt eraan. Wel is het zo dat ik niet altijd meteen reageer. In tegenstelling tot vele mensen tegenwoordig, zit ik nog niet aan dat ding vastgeplakt zeg maar.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Blackbirb
Berichten: 485
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Omgeving zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-21 23:31

JPitty schreef:
App is goed, nummer komt eraan. Wel is het zo dat ik niet altijd meteen reageer. In tegenstelling tot vele mensen tegenwoordig, zit ik nog niet aan dat ding vastgeplakt zeg maar.



Klinkt als een hele gezonde houding!

JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 25881
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: gezelligheid omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 14:37

Zekers wel! In het verkeer, tijdens mijn werk, als ik even in de gemeenschappelijke ruimte hier ben, ik kan rustig die telefoon uren laten liggen zonder er naar te kijken.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


Amber_anne
Berichten: 6860
Geregistreerd: 09-04-18

Re: gezelligheid omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 15:29

Ik woon ook in de omgeving van Zwolle. Lijkt mij leuk om een keer af te spreken

Zal mijn nummer sturen

Chantalla
Berichten: 1421
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 22:06

Even een schopje omhoog hier nu er weer meer mag en kan.
Is er nog een groepsapp en/of ideeën om eens iets af te spreken? :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers