Bokkers uit Nieuwegein?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Domino_2006
Berichten: 671
Geregistreerd: 20-05-15

Re: Bokkers uit Nieuwegein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 17:13

Ik woon zelf in De Bilt, maar mijn pony en paard staan in het grensgebied Houten/Nieuwegein/Utrecht.

Ik ben 40, heb een man en een zoon van 13. Een paard en een pony, een hond en een kat en guppen en black Molly’s.

Waar is onze Angel?
www.wioa.nl
voor hulp bij het zoeken naar vermiste honden en het online delen van alle vermiste dieren


helmab
Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 07:33

Beauty26 schreef:
Goedemiddag, het is ff geleden dat ik hier wat gepost heb...

Maar de energie liet t niet( altijd) toe om te reageren, ondertussen zijn wij aardig opgeschoten met klussen in huis.. Zoontje weer op school en gaat t "gewone" leven weer verder, in zoverre als je daar in deze rare tijd van kunt spreken.

Hoe gaat t met iedereen? Lees dat er sommige bokkers uur Nieuwegein zijn verhuisd en sommige in de omgeving wonen?? Jullie nog tips voor n leuke stalling in de omgeving?



Er zijn veel stallen hier omgeving, maar wat voor iets zoek je dat is denk het belangrijkste om naar te kijken. veel stallen hebben ook wel plek denk ik hoor om mij heen dat er veel word gezwets.

Seni
Berichten: 2729
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Re: Bokkers uit Nieuwegein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 08:22

Mag ik mij ook hier melden?
Ik woon in Leerdam maar ga binnenkort werken in Nieuwegein.

1 hond en 1 kat in huis :D paarden altijd gehad, ben ermee opgegroeid. Kleinschalige fokkerij. Maar na een gedoetje thuis zijn ze verkocht en ben ik uit huis gegaan.

sʟáɪɴᴛᴇ ɪs ᴛáɪɴᴛᴇ
<3 • ꜱɪarah • <3 >> I N S T A G R A M
Brits korthaar Bailee volgen? Klik maar hier voor veel pluis!

helmab
Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 09:55

Seni schreef:
Mag ik mij ook hier melden?
Ik woon in Leerdam maar ga binnenkort werken in Nieuwegein.

1 hond en 1 kat in huis :D paarden altijd gehad, ben ermee opgegroeid. Kleinschalige fokkerij. Maar na een gedoetje thuis zijn ze verkocht en ben ik uit huis gegaan.



Tuurlijk! Wat leuk!

Ik heb jaren in Asperen en in Heukelum gewoond dat is vlak bij en ken veel uit die omgeving :D

Welkom @Seni *\o/*

Beauty26
Berichten: 2030
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-20 10:50

helmab schreef:
Beauty26 schreef:
Goedemiddag, het is ff geleden dat ik hier wat gepost heb...

Maar de energie liet t niet( altijd) toe om te reageren, ondertussen zijn wij aardig opgeschoten met klussen in huis.. Zoontje weer op school en gaat t "gewone" leven weer verder, in zoverre als je daar in deze rare tijd van kunt spreken.

Hoe gaat t met iedereen? Lees dat er sommige bokkers uur Nieuwegein zijn verhuisd en sommige in de omgeving wonen?? Jullie nog tips voor n leuke stalling in de omgeving?



Er zijn veel stallen hier omgeving, maar wat voor iets zoek je dat is denk het belangrijkste om naar te kijken. veel stallen hebben ook wel plek denk ik hoor om mij heen dat er veel word gezwets.


Ben niet heel veel eisen hoor, dat ze zomer en winter (meer dan) genoeg buiten komen en een bak. En verder genoeg hooi...

Dat was t eigenlijk wel :D

Beauty26
Berichten: 2030
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-20 10:51

Seni schreef:
Mag ik mij ook hier melden?
Ik woon in Leerdam maar ga binnenkort werken in Nieuwegein.

1 hond en 1 kat in huis :D paarden altijd gehad, ben ermee opgegroeid. Kleinschalige fokkerij. Maar na een gedoetje thuis zijn ze verkocht en ben ik uit huis gegaan.


Leuk wat voor hond & kat heb je??

Seni
Berichten: 2729
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Re: Bokkers uit Nieuwegein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 11:56

Leuk! Gezellig!

Een (vind ik haha) fantastisch leuke, lieve en mijn beste vriendinnetje ooit van een border collie. En een hele leuke (maar mist sowieso een paar chromosomen of een paar teveel) rode kater. Is paar jaar geleden binnen gebracht op de praktijk met zou in shock zijn en staart ligt er half af; maar dat viel reuze mee. Maar ik was oprecht verliefd. Dus na zijn zwerftijd uit te hebben gezeten om te wachten op zijn baasje die nooit kwam ging hij met mij mee naar huis. Inmiddels mankeert hij een hele hoop maar dat neem ik voor lief. Hij is fantastisch! Blijft lekker binnen of in de tuin, hij zal niet uitwijken voor een auto haha

sʟáɪɴᴛᴇ ɪs ᴛáɪɴᴛᴇ
<3 • ꜱɪarah • <3 >> I N S T A G R A M
Brits korthaar Bailee volgen? Klik maar hier voor veel pluis!

Beauty26
Berichten: 2030
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-20 12:40

Seni schreef:
Leuk! Gezellig!

Een (vind ik haha) fantastisch leuke, lieve en mijn beste vriendinnetje ooit van een border collie. En een hele leuke (maar mist sowieso een paar chromosomen of een paar teveel) rode kater. Is paar jaar geleden binnen gebracht op de praktijk met zou in shock zijn en staart ligt er half af; maar dat viel reuze mee. Maar ik was oprecht verliefd. Dus na zijn zwerftijd uit te hebben gezeten om te wachten op zijn baasje die nooit kwam ging hij met mij mee naar huis. Inmiddels mankeert hij een hele hoop maar dat neem ik voor lief. Hij is fantastisch! Blijft lekker binnen of in de tuin, hij zal niet uitwijken voor een auto haha


:') :') :') prachtig hoe je t verteld! Werk je op n dierenartspraktijk?

CCCCC
Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Re: Bokkers uit Nieuwegein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 12:43

Ohh rode katers zijn zo leuk! Ik heb ook een rode kater (wel geholpen) van 1,5 in huis!

Seni
Berichten: 2729
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Re: Bokkers uit Nieuwegein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 12:50

Ja werk inderdaad op een dierenartsenpraktijk!
Hij is ook gecastreerd, thank god, ik hoef geen hormonen stinkbommetje met ruwe vacht in huis :P hij was zelfs al gecastreerd toen hij gevonden werd. Dus hij heeft echt een ander baasje gehad.
Hij ligt nu bij om op de kamer te slapen (zoals hij de hele dag wel kan en zoniet, dan terroriseert hij mij of mijn vriend wel :P )
[ img ]

sʟáɪɴᴛᴇ ɪs ᴛáɪɴᴛᴇ
<3 • ꜱɪarah • <3 >> I N S T A G R A M
Brits korthaar Bailee volgen? Klik maar hier voor veel pluis!

CCCCC
Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 13:54

Ah wat een schatje! Hoe oud is hij denk je? Ga je in Nieuwegein bij een dierenarts werken? Of in het dierenziekenhuis?

Dit is mijn bolletje, Karel
[ img ]
Hij heeft een bijbaantje als bouw opzichter!


[ img ]
Maar daar wordt hij wel moe van!

Seni
Berichten: 2729
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Re: Bokkers uit Nieuwegein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 15:18

Ach wat een scheetje! Ik denk dat het ook bij de kleur hoort; slapen vinden ze erg belangrijk!

Hij werd geschat op 8/10 toen hij gevonden werd. Dus hij zou nu zo’n 12 a 14 jaar oud zijn.

In het dierenziekenhuis in Nieuwegein inderdaad!

sʟáɪɴᴛᴇ ɪs ᴛáɪɴᴛᴇ
<3 • ꜱɪarah • <3 >> I N S T A G R A M
Brits korthaar Bailee volgen? Klik maar hier voor veel pluis!

helmab
Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 19:45

Beauty26 in Beesd heb je een stal waar ze in groep verband staan heel jaar door buiten wel met schuilstallen

Culemborg heb je ook een mooie stal staan daar ook veel buiten is aan de dijk, weet even niet hoe het heet. Kan wel nakijken voor je staat kennis van mij.

Beauty26
Berichten: 2030
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-20 22:04

helmab schreef:
Beauty26 in Beesd heb je een stal waar ze in groep verband staan heel jaar door buiten wel met schuilstallen

Culemborg heb je ook een mooie stal staan daar ook veel buiten is aan de dijk, weet even niet hoe het heet. Kan wel nakijken voor je staat kennis van mij.


Beesd had ik gezien op mp geloof ik had ik op gereageerd maar die hadden liever geen nieuwe meer nu ivm dat ze over 5 weken op de winter paddock gaan ( ik denk dat je die bedoelt)

Als je voor de stal in Culemborg na wilt vragen graag :o

Thx!

Beauty26
Berichten: 2030
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-20 22:06

CCCCC schreef:
Ohh rode katers zijn zo leuk! Ik heb ook een rode kater (wel geholpen) van 1,5 in huis!


Lekker jong nog!!
Seni schreef:
Ja werk inderdaad op een dierenartsenpraktijk!
Hij is ook gecastreerd, thank god, ik hoef geen hormonen stinkbommetje met ruwe vacht in huis :P hij was zelfs al gecastreerd toen hij gevonden werd. Dus hij heeft echt een ander baasje gehad.
Hij ligt nu bij om op de kamer te slapen (zoals hij de hele dag wel kan en zoniet, dan terroriseert hij mij of mijn vriend wel :P )
[ [url=m/mGuLZX.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hahaha rode katten lijken allemaal wat ondeugend (wij hebben ze ook gehad, nu een cypers)

Beauty26
Berichten: 2030
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-20 22:13

CCCCC schreef:
Ohh rode katers zijn zo leuk! Ik heb ook een rode kater (wel geholpen) van 1,5 in huis!


Lekker jong nog!!
Seni schreef:
Ja werk inderdaad op een dierenartsenpraktijk!
Hij is ook gecastreerd, thank god, ik hoef geen hormonen stinkbommetje met ruwe vacht in huis :P hij was zelfs al gecastreerd toen hij gevonden werd. Dus hij heeft echt een ander baasje gehad.
Hij ligt nu bij om op de kamer te slapen (zoals hij de hele dag wel kan en zoniet, dan terroriseert hij mij of mijn vriend wel :P )
[ [url=m/mGuLZX.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hahaha rode katten lijken allemaal wat ondeugend (wij hebben ze ook gehad, nu een cypers)

[ img ]

November108
Berichten: 1309
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 00:08

helmab schreef:
Beauty26 in Beesd heb je een stal waar ze in groep verband staan heel jaar door buiten wel met schuilstallen

Culemborg heb je ook een mooie stal staan daar ook veel buiten is aan de dijk, weet even niet hoe het heet. Kan wel nakijken voor je staat kennis van mij.


Ik ben in Beesd wezen kijken maar de winterpaddock is echt klein voor de hoeveelheid paarden.
In Culemborg bedoel je El Caballo Pasa, die is aan de dijk.

Suzanne F.
Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 06:04

November108 schreef:
helmab schreef:
Beauty26 in Beesd heb je een stal waar ze in groep verband staan heel jaar door buiten wel met schuilstallen

Culemborg heb je ook een mooie stal staan daar ook veel buiten is aan de dijk, weet even niet hoe het heet. Kan wel nakijken voor je staat kennis van mij.


Ik ben in Beesd wezen kijken maar de winterpaddock is echt klein voor de hoeveelheid paarden.
In Culemborg bedoel je El Caballo Pasa, die is aan de dijk.


Ja dat is bij Marius. Leuke stal was het altijd!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

helmab
Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 08:01

November108 schreef:
helmab schreef:
Beauty26 in Beesd heb je een stal waar ze in groep verband staan heel jaar door buiten wel met schuilstallen

Culemborg heb je ook een mooie stal staan daar ook veel buiten is aan de dijk, weet even niet hoe het heet. Kan wel nakijken voor je staat kennis van mij.


Ik ben in Beesd wezen kijken maar de winterpaddock is echt klein voor de hoeveelheid paarden.
In Culemborg bedoel je El Caballo Pasa, die is aan de dijk.



Klopt ja dat is hem.

Culemborg heeft een vriendin van mij gestaan en zei had echt super naar haar zin, klein tja wat is klein?

helmab
Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 08:03

Ik heb mij paarden altijd thuis gehad maar heb wel op verschillende stallen gereden voor langer tijd en al zou ik paard op pension moeten dan zou ik denk daar heen gaan in Culemborg. :j

Kanzi
Berichten: 2655
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 08:11


November108
Berichten: 1309
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 08:38

helmab schreef:
November108 schreef:

Ik ben in Beesd wezen kijken maar de winterpaddock is echt klein voor de hoeveelheid paarden.
In Culemborg bedoel je El Caballo Pasa, die is aan de dijk.



Klopt ja dat is hem.

Culemborg heeft een vriendin van mij gestaan en zei had echt super naar haar zin, klein tja wat is klein?


formaatje bak waar 16 paarden in staan vind ik klein :+ het land is wel enorm voor de zomermaanden. Heb dan liever dat ze in kleinere groepen staan zodat ze beter bij elkaar passen. Maar dat is persoonlijk.

helmab
Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 10:18

Kanzi schreef:
Had je de paardenheerlijkheid in Beesd al gevonden?
Komen ze ook het hele jaar door veel buiten, en mooie uitrijdmogelijkheden op het landgoed.
http://www.paardenheerlijkheid.nl/uwpaard.html



O ja(mijn buuren hebben een pension stal en daar is iemand weg gegaan en staat nu daar, ze heeft het heel erg naar haar zin) ook een aanrader!

helmab
Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 10:20

November108
dat kan toen(al weer paar jaar terug) stonden er minder op en hadden ze ook nog 2 andere groepen 1 in overkapte bak(liepen er 3 toen) en nog nieuw stukje.

Maar goed is weer tijd geleden :j

Beauty26
Berichten: 2030
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-20 10:28

helmab schreef:
Kanzi schreef:
Had je de paardenheerlijkheid in Beesd al gevonden?
Komen ze ook het hele jaar door veel buiten, en mooie uitrijdmogelijkheden op het landgoed.
http://www.paardenheerlijkheid.nl/uwpaard.html



O ja(mijn buuren hebben een pension stal en daar is iemand weg gegaan en staat nu daar, ze heeft het heel erg naar haar zin) ook een aanrader!



Hebben ze toevallig een website?? :7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers