Bokkers uit Nieuwegein?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
CCCCC
Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 17:41

Memories schreef:
Is het niet heel druk wonen op cityplaza CCCCC? Al zal dat misschien extra meevallen als je op een hoge verdieping van de flat woont :D


Dat valt op zich mee! We wonen aan de kant van de Noordstedeweg (karwei) en dat is op het verkeer na echt helemaal prima. Mijn vriend en ik zijn allebei gewend om in de stad te wonen (hij Amsterdam en ik Nijmegen) dus dat scheelt misschien ook. Ze zijn alleen sinds een week of wat bezig met de nieuwbouw hoek Herenstraat/Noordstedeweg en dat zorgt er wel voor dat we nu elke ochtend ons bed worden uit getrild, dus dat is wat minder. Verder echt een heel fijne en centrale plek!

Verder van de buren geen overlast, dat zijn voornamelijk mensen op leeftijd, dus geen gekke feestjes of zo hier.


Thirza
Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 20:33

Beauty26 schreef:
Wij zitten ook in drift buurt, ervaren geen overlast.. Maar zitten dan ook in doodlopend stuk. Qua geluidsoverlast etc zitten we hier prima! Vriendelijke buren ook



Hier ook een doodlopend stuk. Wij hebben het wss gewoon wat minder getroffen in ons stukje. Er zijn al een aantal politie invallen geweest een aantal huizen verder op, veel geluidsoverlast en je mag blij zijn als je je auto kwijt kunt.

Beauty26
Berichten: 2033
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-20 20:55

Thirza schreef:
Beauty26 schreef:
Wij zitten ook in drift buurt, ervaren geen overlast.. Maar zitten dan ook in doodlopend stuk. Qua geluidsoverlast etc zitten we hier prima! Vriendelijke buren ook



Hier ook een doodlopend stuk. Wij hebben het wss gewoon wat minder getroffen in ons stukje. Er zijn al een aantal politie invallen geweest een aantal huizen verder op, veel geluidsoverlast en je mag blij zijn als je je auto kwijt kunt.


Wbt je auto kwijt kunnen ja dat klopt helemaal!! Dat is echt *piep*

Ik denk idd dat jullie t niet getroffen hebben wbt geluidsoverlast...


CCCCC schreef:
Memories schreef:
Is het niet heel druk wonen op cityplaza CCCCC? Al zal dat misschien extra meevallen als je op een hoge verdieping van de flat woont :D


Dat valt op zich mee! We wonen aan de kant van de Noordstedeweg (karwei) en dat is op het verkeer na echt helemaal prima. Mijn vriend en ik zijn allebei gewend om in de stad te wonen (hij Amsterdam en ik Nijmegen) dus dat scheelt misschien ook. Ze zijn alleen sinds een week of wat bezig met de nieuwbouw hoek Herenstraat/Noordstedeweg en dat zorgt er wel voor dat we nu elke ochtend ons bed worden uit getrild, dus dat is wat minder. Verder echt een heel fijne en centrale plek!

Verder van de buren geen overlast, dat zijn voornamelijk mensen op leeftijd, dus geen gekke feestjes of zo hier.


Dat vroeg ik mij idd ook af, lijkt mij heel druk namelijk... Wel scheelt t denk ik dat jullie beide uit stad komen...

Tinkermuts
Berichten: 9383
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Bokkers uit Nieuwegein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 06:27

Good morning, ik ook weer even hier.
Ik ben dus tien jaar geleden vertrokken uit Nieuwegein maar rij voor m'n werk hele dag rond in Nieuwegein, ken bijna elke wijk wel.
Ik vind city plaza dus wel druk, vooral als de scholen uit zijn, man wat een drama om normaal rond te komen dan.
En dan in de zomer die kl...brug erbij haha.
Mijn paard staat in hagestein op een klein pension vlakbij de stuw ruiters en manege bosgoed

CCCCC
Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 09:10

Qua verkeer is het zeker druk. Ik rijd zelf echter nauwelijks auto en doe alles lopend of op de fiets. Denk dat dat ook een verschil is of je er inderdaad voor werk doorheen rijdt of dat je er alleen maar naast woont!

Memories
Berichten: 2621
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 09:23

Kan me voorstellen dat het qua wonen aan die kant wel wat rustiger is :j alleen het verkeer en die brug daar is wat vervelender.

Hier in de wijk ook parkeerellende... moet m’n auto zo vaak gewoon op de stoep zetten :o

helmab
Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 10:26

o jeetje wat een druke zeg hahah(super leuk zo actief) moest ffe bijlezen

Beauty26
Berichten: 2033
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Re: Bokkers uit Nieuwegein?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-20 11:01

Zal strax reageren op iedereen, maar heb een vraag aan jullie weten jullie een goeie hoefsmid (bekappen) die in tull en t Waal komt??

Thx!!


StalDiefdijk
Berichten: 1159
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 11:31

Ik heb Bert Keizer als hoefsmid, geen idee of hij nog nieuwe klanten aanneemt.

Caritas
Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 11:31

Beauty26 schreef:
Zal strax reageren op iedereen, maar heb een vraag aan jullie weten jullie een goeie hoefsmid (bekappen) die in tull en t Waal komt??

Thx!!

Misschien Philip Poot. Werkt in regio Nieuwegein.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Tinkermuts
Berichten: 9383
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Bokkers uit Nieuwegein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 11:36

Philip komt ook bij stalgenoten maar durf niet te zeggen of hij plek heeft, misschien Jordi

helmab
Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 14:58

bij mij komt Storm een jonge gast erg fijne jongen

Suzanne F.
Berichten: 49153
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 16:38

helmab schreef:
bij mij komt Storm een jonge gast erg fijne jongen


Oh ja, die heeft bij Thijs Cohen in de leer gezeten. Leuke jongen.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

helmab
Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 07:45

Suzanne F. schreef:
helmab schreef:
bij mij komt Storm een jonge gast erg fijne jongen


Oh ja, die heeft bij Thijs Cohen in de leer gezeten. Leuke jongen.



ja klopt.

Flower was altijd erg nerveus omdat ze als jaarling door een smid geslagen is met een stok bij Storm gaat het super!

Eerst zat ik bij Arie ook echt een top man!(die heeft Flower niet geslagen hoor)

Seni
Berichten: 2729
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Re: Bokkers uit Nieuwegein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 16:39

Pff ik heb ook niet zulke lekkere ervaring met sommige hoefsmeden. Mijn pony werd met praam (en superstrak) beslagen. Terwijl ze aan de hand werd vastgehouden.
Uiteindelijk kreeg ik het voor elkaar dat ze haar gewoon gingen vastzetten aan de stang aan de muur, sindsdien zo mak als een lammetje... (ik was toen denk ik 13/14 jaar)

Is geen hoefsmid hier uit de regio in ieder geval.

sʟáɪɴᴛᴇ ɪs ᴛáɪɴᴛᴇ
<3 • ꜱɪarah • <3 >> I N S T A G R A M
Brits korthaar Bailee volgen? Klik maar hier voor veel pluis!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers