Wie wilt er mee naar Winterberg?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 16210
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Wie wilt er mee naar Winterberg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-19 18:04

Hoi!


Dit is weer een heel ander soort boktmeeting :P

Ik ben een echte skiliefhebber en ga graag skiën. Dit heb ik alleen een aantal jaar al niet meer gedaan en niemand van mijn vrienden doet aan wintersport. Nu ligt Winterberg/Willingen voor ons om de hoek als je het vergelijkt met frankrijk of Oostenrijk, en de hoeveelheid km aan pistes is natuurlijk ook niet te tippen aan de echte skigebieden.

Wat is de bedoeling?

Het lijkt mij leuk om met een aantal bokkers of 1 of 2 kan natuurlijk ook lekker een dag te gaan skiën in dat gebied. Ik weet dat je in januari wel een aardige sneeuwzekerheid kan hebben. Datum is dan nog nader te bespreken.

We kunnen er een overnachting bij doen maar het leukst lijkt mij om heel vroeg weg te gaan en heel laat te vertrekken. Al is dat natuurlijk wat lastiger als er bokkers uit groningen komen of helemaal uit het zuiden komen.

Dit is natuurlijk dus allemaal nog te bespreken.

Ik ben wel opzoek naar bokkers die al wel kunnen skiën/snowboarden en zelfstandig van een rode piste af kunnen komen :)

Er is 1 nadeel. Ik heb geen rijbewijs _O- Dus als we gaan moet er wel iemand een rijbewijs hebben.


Wie lijkt het dus leuk om mee te gaan met mij? Brandt maar los met de ideeën! **\O/**


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 bezoekers