Dutch Model Event 2014, wie gaat ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Dutch Model Event 2014, wie gaat ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-14 21:00

Goeieavond!

Op 14 en 15 juni is weer het Dutch Model Event. Een groot evenement voor modellen en iedereen die model wil worden. Zaterdag 14 juni ben ik van de partij, maar helaas wel alleen. Het leek me gezellig om met nog iemand te gaan, dus misschien dat een bokker zin heeft om samen te gaan? *\o/*

15,- per entreeticket, meer info op: http://www.dutchmodelevent.nl/

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!


UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Dutch Model Event 2014, wie gaat ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-14 09:23

Elke leeftijd idd :j
Het is ook voor iedereen geschikt, dus niet alleen maatje 34 en 1.80m, er lopen scouts rond van verschillende merken die dus ook verschillende modellen zoeken :)

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-14 17:35

antje_vip schreef:
Mag je daar uberhaupt komen met maatje 38 en 1.65m? Of wordt je dan uitgelachen?


Copy paste van de site:

'Iedereen mag naar het Dutch Model Event komen. Op het Dutch Model Event is altijd een brede variatie aan modellen en casting bureaus waardoor je niet alleen met maatje 34 en een minimum lengte wat aan het event hebt. Wij streven ernaar dat er castings en opdrachten zijn voor modellen in alle soorten en maten.'


Resistance schreef:
Ik zou wel willen, maar ik heb niemand om mee te gaan. :') En ik ben ook maar 1.67... :/


Gaan we toch samen? Ik heb ook niemand, vandaar dit topic :')

Saskiaatje schreef:
Mag je ook om alleen naar modellen te kijken? <<)


Dat is ook toegestaan <<)

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Dutch Model Event 2014, wie gaat ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-14 17:54

Ja, ik ga met het OV, het is een uurtje of 2 naar Utrecht vanaf Leeuwarden en dan denk ik nog een stukje met de bus :)

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!


UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Dutch Model Event 2014, wie gaat ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-14 20:09

Thanks voor het verplaatsen Hanmar!

Ik ga komt uit Leeuwarden dus ik ga rechtstreeks naar Utrecht. (heerenveen, steenwijk, zwolle, amersfoort kom ik langs :) )

Hoe laat willen jullie er zijn? Het begint om 11.00, het leek mij wel leuk om er dan al te zijn!

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-14 20:10

Resistance schreef:
Ik weet niet... Het liefst zo goedkoop mogelijk. Misschien kunnen we allemaal afspreken dat we elkaar daar zien?


Dat is idd een goed idee, of we spreken af op Utrecht Centraal? :)

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-14 10:05

Ow jammer Resistance, maar wel begrijpelijk! Ik heb namelijk al kaarten voor de zaterdag, aanngezien zondag mijn zus jarig is.. Weet niet of er mensen zijn die op zaterdag mee willen? :)

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Dutch Model Event 2014, wie gaat ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-14 11:48

Is het dan een idee dat degenen die op zaterdag mee willen, om half 11 op Utrecht Centraal verzamelen? Kunnen we vanaf daar met z'n allen richting het evenement! :)

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-14 22:05

Madel schreef:
Mijn zus van 16 die gaat vanuit Rotterdam naar Utrecht Centraal (met een vriendin) & dan met jullie mee. Is dat goed? Zij gaat zaterdag met een vriendin (en evt. met jullie) en zondag samen met mij.


Tuurlijk, gezellig! Vinden ze het goed om rond half 11 op Utrecht Centraal te verzamelen? :)

Vanaf Utrecht Centraal is het 5 minuten lopen naar de jaarbeurs Utrecht, waar het evenement is.
Mijn trein komt aan om 10.41, dus als we dan uiterlijk om 10.45 vertrekken vanaf Utrecht Centraal, zijn we rond 10.50 - 10.55 bij de jaarbeurs. Vinden jullie dat een goed idee? :)

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-14 22:53

Er gaat trouwens nog misschien een vriendin van me mee. Als ze niet meegaat, heb ik een dagkaart over voor de trein. Zijn daarvoor hier geïnteresseerden? :) Ik hoor morgen van haar of ze meegaat of niet, dus wie het eerst komt wie het eerst maalt, als ze niet meegaat en de dagkaart dus over is!

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-14 22:13

Voor de trein idd! Ze komen van de blokker of kruidvat, mijn opa had er 2 gekocht maar niet gebruikt en dit weekend verlopen ze. Dus vandaar dat ik ze mocht gebruiken :) Denk niet dat die vriendin nog mee gaat, dus dan reserveer ik het kaartje voor jou Hasina! Als je adres even pb't, doe ik hem morgenochtend voor je op de post.

(liefst voor 7.00 morgenochtend je adres doorgeven, dan komt ie nl nog op tijd bij je aan aangezien ik alleen morgenochtend vroeg het kaartje kan posten :o )

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Dutch Model Event 2014, wie gaat ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-14 11:51

Als iedereen die op zaterdag gaat mij even z'n 06 nr pb't, maak ik een whatsapp groep aan en kunnen we daarin even foto's etc uitwisselen en hebben we direct elkaars nr voor het geval we elkaar mislopen :)

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Dutch Model Event 2014, wie gaat ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-14 22:52

Was een ontzettend leuke dag!!
Hasina en ik hebben verschillende shows mogen lopen en zijn ook gevraagd om morgen terug te komen. Dus iedereen die op zondag komt; tot morgen! Ik ben degene met hakken van 15 cm en daardoor 1.95m lang ;) Ben benieuwd of ik jullie tegenkom! :)

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 bezoekers