Vitesse-supporters op bokt?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 12:10

Volgens mij zitten er ook aardig wat mensen uit de omgeving Arnhem op bokt, dus ik vraag me af of daar toevallig ook wat Vitesse-supporters bijzitten? Als dat zo is dan is het mss wel leuk om een keer een boktmeeting te houden in het stadion.


capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 15:15

Vertel, ben je echt supporter of vind je voetbal gewoon leuk?

Zelf ben ik sinds 2 jaar behoorlijk fanatiek. Als het even kan zit ik in het stadion op de theo bos tribune. Helaas ken ik afgezien van mijn achterburen geen andere supporters omdat ik zelf niet uit Arnhem kom. Lijkt me wel heel leuk om ook eens naar uitwedstrijden te gaan, maar dan is het leuker als je mensen kent natuurlijk :)


capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 15:39

Leuk om te lezen! Je bent wel een echte als je de slechte tijden ook overwonnen hebt :P

Zelf voetbal ik wel al jaren, maar ik vond het altijd leuker om het zelf te doen dan op tv te kijken. Toen Theo Janssen terug ging naar Vites zei ik voor de grap dat ik vanaf nu voor de geel zwarten was. Maar toen ging ik het nieuws een beetje volgen en naar Vitesse - Ajax en toen was ik helemaal om. Inmiddels zit ik als het even kan in het stadion en ik ben thuis de fanatiekste wat voetbal betreft (vroeger was mijn broertje dat, die is voor Ajax).

Helaas woon ik in de omgeving van Nijmegen, dus hier is alles voor Ajax, Feyenoord of NEC, dus er wil nooit iemand mee. Gelukkig gaan mijn achterburen iedere thuiswedstrijd en zij houden altijd een plekje voor me vrij. Zelf voetbal ik op zondag, dus vaak kan ik niet gaan. Wil wel graag naar PSV uit over drie weken. Dus het zou leuk zijn als ik via dit topic iemand kan vinden die het leuk vind om mee te gaan :)

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 16:01

De wedstrijden die ik waarschijnlijk meepik zijn:
- Psv - Vitesse zaterdag 7 december 20.45
- Vitesse - NEC zondag 26 januari 12.30
- Vitesse - ADO vrijdag 7 februari 20.00
- Vitesse - Roda zaterdag 1 maart 20.45
- Vitesse - PSV zaterdag 15 maart 18.45
- Vitesse - Heereveen zaterdag 29 maart 18.45
- Cambuur - Vitesse zaterdag 12 april 19.45 (schijnt een geweldige sfeer te zijn in dat stadion, maar deze moet ik nog even kijken. Het is wel ver, dus als er dan niemand mee gaat laat ik hem denk ik schieten.)
- FC utrecht - Vitesse zaterdag 3 mei 18.45

Of psv verplichte buscombi is weet ik eigenlijk niet. Hoop het niet, want dan moet ik eerst omhoog richting arnhem en dan weer naar beneden richting Eindhoven :')


capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 16:10

Das op mijn verjaardag :D Mss wel een optie. Vorig jaar zou ik met mijn feyenoordvriendjes gaan, maar alle kaarten naast elkaar waren al weg. De uitkaarten waren ook in notime weg. Lijkt me wel super om de sfeer in de kuip een keer mee te maken.

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 16:26

Goh das echt oud dan, nog uit de tijd dat voetbal alleen voor mannen was :')

Kleine_Reijn: Toch maar een keer naar het stadion dan :P Das veel mooier dan op tv.
Het is nu zelfs zo erg dat ik alle liedjes uit het stadion zing als ik achter de tv zit te kijken in mijn eentje :')

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-13 13:00

Leuk zeg, laat maar weten als je weer gaat, dan kunnen we meeten. Ik zit ook altijd op de theo bos tribune :D

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-13 15:10

Das alleen een andere wedstrijd dan PSV vitesse vrees ik :p

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-13 15:18

quera schreef:
Omdat je zei over 3 weken ;)


Dan zit ik er een weekje langs, was vergeten dat er nog interlands tussen zitten. Ben voor vitesse dus hoeft niet zo nodig naar fey - PSV :P

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-13 14:04

Toevallig mensen die 1 december naar de wedstrijd tegen Cambuur gaan? Ik moet zelf vroeg voetballen dus kan onverwachts wel naar die wedstrijd :D

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-13 14:17

Psv uit is ook voor de autocombi, dus planning is wel om daarheen te gaan. Meer mensen die gaan?

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 10:49

Helaas niet, moet zo eerst zelf voetballen. Had graag gegaan. De sfeer schijnt geweldig te zijn in de adelaarshorst.

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-13 16:47

En gaan er zondag mensen? Ik ben er weer bij iig!

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-13 19:06

Twijfel nog steeds of ik volgende week ga naar psv uit. Toevallig mensen die ook willen gaan? Wil erg graag gaan maar tot nu toe nog niemand gevonden die ook wil gaan en alleen vind ik ook weer zoiets :')

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-13 22:49

Nee er kon wilde niemand mee. Achteraf maar goed want die eerste helft had ik niet overleefd. Psv speelde zo goed en vites kwam er niet uit. Gelukkig draaide het de goede kant op. Prima tweede helft

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 15:01

Toch maar een halve seizoenskaart aangevraagt, de leuke wedstrijden komen nog en ik wil natuurlijk wel zeker zijn van een plekje :Y)

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-13 08:18

Leuk zeg!

Ik heb een halve seizoenskaart besteld, schijnt hard te gaan met die kaarten. Dus hopelijk een vol stadion straks.

Zijn er mensen die naar pec of feyenoord gaan?

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-13 09:43

Ja klopt :j Momenteel heb ik genoeg tijd, dus ik volg het nieuws op de voet :')
Dat zijn uitwedstrijden. Mocht je nog een keer een plekje over hebben dan houd ik me aanbevolen. Ik krijg nooit iemand zo gek om naar de uitwedstrijden te gaan ;( Of ze hebben geen pasfotoregistratie :')

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-13 10:08

Bas Dorst zijn ze ook mee bezig idd, maar die zegt dat hij nog niet klaar is in Duitsland. Maar goed, ze spelen in Abu Dabi tegens Wolfsburg, dus wellicht bedenkt hij zich.

Ik wacht maar gewoon af, vorig jaar zat ook iedereen te speculeren en kwam er uiteindelijk niemand :')

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-13 11:08

Toch vind ik dat Havenaar onderschat wordt. Oke als spitszijnde tellen de doelpunten, maar met hem erbij klopt het elftal gewoon. Hij jaagt goed door en zet andere vrij voor de goal. Op voetbalzone hebben ze de beste aanvalskoppels uit de eredivisie op een rij gezet. Havenaar en Piazon zijn samen goed voor 16 goals en 15 assist, waarvan Havenaar 5 goals heeft en 8 assists. Daarbij heeft hij ook pech, doelpunt tegen nec dat onterecht niet door gaat, doelpunt tegen ajax dat net door Atsu van de lijn gehaald wordt etc. Hij mist te veel, maar hij is wel belangrijk voor het team. Dus ik moet maar zien of het nu met een andere spits meteen beter wordt. Al is een spits erbij wel nodig. Want 1 spits is gewoon veel te weinig, dat zie je nu wel.

En een verdediger erbij is ook geen overbodige luxe. Met struikie op linksback wordt je ook niet blij en Mori is ook geen geweldenaar. Hutchinson kan denk ik nog geen 90 minuten vol maken?

Dat transfergeld weet ik niet of dat al vrij komt. Daarnaast zal dat wel in het tekort gaan. Zolang er meer uitgaat dan er binnen komt mogen ze door de financial fair play niks uitgeven aan nieuwe spelers. Dat zou wel kunnen als de nieuwe sponsor binnen gehaald wordt. Dus ik denk dat het huur wordt of ze moeten een transfervrije speler kunnen ophalen. Qua huur is er wel wat mogelijk, aangezien het salaris van Reis en de Braziliaanse tweeling wegvalt.

Kampioen worden kan dit seizoen. Maar toch denk ik dat Ajax het wordt. Die hebben ervaring met de druk en toch een bredere selectie. Maar als ze het worden dan trek ik de hele week alleen maar geel en zwart aan :Y)

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-14 13:44

Ons clubje is goed bezig met kopen/verhuren zeg. Ben erg benieuwd naar het nieuwe seizoen. Mijn halve seizoenskaart heb ik net binnen gekregen. Kan niet wachten om hem uit te proberen :D

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-14 14:54

En zijn jullie erbij zondag tijdens de derby? Ik iig wel, heb er zin in :D Ook maar meteen een kaartje voor Feyenoord uit besteld.

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-14 15:53

Welk vak zit je? Ik zit meestal tussen 113 en 213 in zo'n beetje.

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-14 18:26

_Blacky_ schreef:
ik ben er ook zondag :D met mn vriend. Wij zitten ook ergens op zuid.


Nou wie weet kan ik naar jullie zwaaien :P


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers