Buitenrit op criollo's bij Stoeterij Trojano 18 aug!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Danseresje
Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 15:20

Het is dat ik nog met teveel angst zit na mijn ongeluk in januari en buitenrijden een veels te grote stap is nog..... Anders had ik zeker interesse gehad!

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84


Danseresje
Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 15:26

Lagonda schreef:
Danseresje schreef:
Het is dat ik nog met teveel angst zit na mijn ongeluk in januari en buitenrijden een veels te grote stap is nog..... Anders had ik zeker interesse gehad!


Jammer! Wellicht een volgende keer :) Ik ben ook echt geen held met buitenrijden, laat staan op vreemde paarden. Maar op deze voelde ik mij echt veilig!


Laat ik eerst mijn gewone lessen zonder noemenswaardige paniek of angst zien door te komen.... Van de week voor het eerst weer gegaloppeerd en zat daarna te shaken.....

Als het ooit weer tot buitenrijden komt, dan ga ik het adres wel onthouden denk ik. En blijf hier volgen voor de ervaringen....

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 bezoekers