KWPN denkhengst voor dubbele Jazz merrie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisa2508
Berichten: 4
Geregistreerd: 29-05-20

KWPN denkhengst voor dubbele Jazz merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-20 20:00

Hey allemaal!

Ik ben op zoek naar een dekhengst voor mijn merrie. Ze is zwart, 1m72 en heeft Bretton Woods X Jazz afstamming. Ze heeft ontzettend goede gangen en veel kwaliteit.

Jammer genoeg is ze zelf heel heet en krijgt ze dit niet helemaal verwerkt, waardoor ze niet altijd even bewerkbaar is. Ik zoek dus een KWPN hengst, ongeveer even groot, die zelf heel kalm, meewerkend en stabiel in het hoofd is. (bij voorkeur zwart of bruin)

Ook haar nek is vrij kort en haal rug is heel plat gebouwd. Dit zou ik dus ook graag in evenwicht brengen door de juiste hengst te kiezen.

Mijn oog was zelf al op Lowlands gevallen, maar aangezien er nog maar weinig bekend is over zijn nakomelingen wil ik graag jullie opties eens horen. Je zou me heel erg helpen!


Lisa2508
Berichten: 4
Geregistreerd: 29-05-20

Re: KWPN denkhengst voor dubbele Jazz merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-20 20:15


Suzanne F.
Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 20:16

Glamourdale?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

VValar
Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Re: KWPN denkhengst voor dubbele Jazz merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 20:30

Echt heel weinig zinnigs over te vertellen zonder op zn minst een goede standfoto.
Als je echt wat meer zeker wil zijn van wat je kan doorfokken zou ik geen jonge maar een bewezen hengst kiezen.
Hoe beweegt ze; wat wil je daarin verbeteren?

Lisa2508
Berichten: 4
Geregistreerd: 29-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-20 21:25

VValar schreef:
Echt heel weinig zinnigs over te vertellen zonder op zn minst een goede standfoto.
Als je echt wat meer zeker wil zijn van wat je kan doorfokken zou ik geen jonge maar een bewezen hengst kiezen.
Hoe beweegt ze; wat wil je daarin verbeteren?


In haar bewegingen wil ik niet echt iets verbeteren buiten misschien haar opwaartse beweging in galop. De bouw is belangrijker. Morgen maak ik een standfoto, ze staat momenteel al op stal.


Lisa2508
Berichten: 4
Geregistreerd: 29-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-20 21:27

Suzanne F. schreef:
Glamourdale?


vond ik ook heel interessant. Is jammer genoeg wat prijzig :(:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers