Fokadvies gevraagd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Elisa2
Berichten: 36680
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Fokadvies gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 07:47

Wat zit er qua bloed nog meer achter Efado? heb je een linkje naar horsetelex?

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-


Elisa2
Berichten: 36680
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Fokadvies gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 10:58

Ah bedankt, met volbloed er achter zie ik..waarschijnlijk een trakhener voorbeen (stekerig) met een volbloed karakter haha.

Ik denk ook niet dat de genoemde hengsten de verbeteringen gaan geven die je wilt. Muv Uphill maar die geeft ze vaak niet zo groot.

Ik moet denken aan Henkie voor wat betreft meer knie en een verbetering van de galop. Of Negro bloed.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-


Elisa2
Berichten: 36680
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 14:50

rocksyboy schreef:
Wat een verscheidenheid aan hengsten wordt hier geroepen. Ik denk dat de enigen die echt passen qua namen hier genoemd, Alexandro en Spielberg zijn.


En waar baseer je dat op?

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers