Jullie mening over...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Amber_Yuuna
Berichten: 1
Geregistreerd: 16-12-20

Jullie mening over...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-21 12:55

Hallo allemaal,

Voor mijn opleiding diergezondheid en management aan de Aeres hogeschool in Dronten ben ik met mijn medestudenten een marketingplan aan het schrijven. Dit is in opdracht van dierencentrum De Ark in Harderwijk. Wij hebben een enquête opgesteld waarin wij naar mensen hun mening vragen over de website en social media van De Ark zelf, maar ook over de voorkeuren voor het gebruik van social media en de website van bedrijven die dit soort diensten aanbieden. Alvast heel erg bedankt, jullie zouden ons heel erg helpen door deze enquête in te vullen :) Dit is de link:[url] https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link
[/url]
Groetjes Amber

Ps. als jullie nog iets kwijt willen dan kan dat hier in dit topic. We zijn studenten en we leren graag verder natuurlijk :D en als de plaatjes niet duidelijk zijn, dan staat per vraag de link weergegeven, zodat het misschien allemaal wat duidelijker is.


Blaze1994
Berichten: 618
Geregistreerd: 01-10-20

Re: Jullie mening over...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 14:01

Gedaan en succes!

Firefly289
Berichten: 179
Geregistreerd: 22-09-13

Re: Jullie mening over...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 14:27

Ingevuld en succes met het marketingplan!
Goed dat jullie een link bij de vragen hebben gezet zodat je zelf de pagina's kan bekijken. Op mijn telefoon waren de afbeeldingen niet super scherp, dus dat is dan handig :)


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70504
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Jullie mening over...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 15:26

Dit topic hoort op school, studie en werk maar omdat de topicstarter daar te weinig berichten voor heeft moet ik dit topic op slot zetten.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antgillya, carika, Dunkeedoo en 86 bezoekers