Achteruitrijverlichting trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Achteruitrijverlichting trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 17:50

Idd voor de oprit ;)

Josien_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 13:09

Ik ben heel benieuwd naar je oplossing hier TS!

Zelf heb ik een vergelijkbaar probleem en was op zoek naar een lamp op accu die ik op de trailer kan klikken oid. Wij moeten namelijk op een vrij donkere plek op stal inparkeren.

Bij het trailerbedrijf stellen ze ook voor om nieuwe lampen te monteren zoals jij aangeeft, maar de verstralers die hier genoemd worden klinken mij beter in de oren...
Helaas kan ik dit niet zelf monteren.

asjemenou

Berichten: 9002
Geregistreerd: 02-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-20 13:47

Ik heb deze lampen besteld:
https://www.bol.com/nl/p/krachtige-led- ... 105533239/
Deze hebben we op de plek van de oude gezet.
Ze geven echt veeeeel meer licht, maar ze schenen te veel naar de zijkant dus ik zag nog steeds niet waar ik heen moest, maar de stukken die ik al voorbij was waren prachtig verlicht. :D
Dus mijn vader heeft er eerst eentje verzet, eergisteren moest ik in het donker rijden, en ik ben er heel blij mee, ik zag eindelijk waar ik heen reed.
Dus nu is de andere ook verzet, nog even testen of het 100% goed zit, maar ik weet zeker dat ik nu niet meer scheldend en vloekend de inrit op hoef te rijden.

Het trailerbedrijf die de eerste lampen erop heeft gezet heeft dus en de verkeerde lampen erop gezet, en ze op de verkeerde plek gezet.
Maar het voordeel is wel dat de verlichting daardoor al was aangesloten dus we hoefden alleen nog maar de lampen te vervangen en nieuwe gaten te maken om ze in vast te maken.