Trailer inrichting

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Patriesvis
Berichten: 25
Geregistreerd: 08-11-19

Trailer inrichting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-19 09:34

Hallo allemaal

Vandaag ga ik mijn ‘nieuwe’ trailer ophalen. Een XX Trail Garnet uit 2009 welke helemaal gerenoveerd is met nieuwe wanden en bodem. Daar kunnen we dus nog weer heel wat jaren mee vooruit
Nu vroeg ik me af wat jullie allemaal in jullie trailer hebben zitten... qua inrichting zoals bijvoorbeeld hooinet, voerbak en andere handige dingetjes. Het is overigens een trailer zonder zadelkamer.
Wat vinden jullie handig om in de trailer te hebben en wat is onmisbaar?

Anoniem

Re: Trailer inrichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 09:45

Ik heb een hooizak hangen, eigenlijk wil ik nog houdertjes voor een voeremmer en heb ik een mestboy altijd mee in de auto maar zou ik die tzt nogis vast willen maken in de trailer. Ik zie ook vaak mensen die een bezem mee hebben in een buis aan de trailer.

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 10:08

Lees mee. Zelf heb ik alleen een haak voor een hooinet en verder niet. Zou een mestboy of iets wel handig vinden ipv in de auto maar weet niet echt hoe en veilig. Niet dat ze hem zelf kan losmaken of iets.

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Trailer inrichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 10:15

- Ringen om een hooinet aan te hangen, een ring aan de linker- en rechterkant van de punt, zodat het net aan beide ringen hangt en dus niet heen en weer slingert.
- Verlaagde voor- en achterstangen, zodat de Shet en de Welsh ook veilig en comfortabel kunnen reizen.
- Derde remlicht op de achterkant van de kap
- extra reflectiestrepen op de klep

Ik overweeg nog een camera en een systeem om een mestboy en bezem te kunnen meenemen.

Ibbel

Berichten: 49128
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Trailer inrichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 12:37

Het enige wat voor mij echt een must-have is, is een goede trailerriem. Ik heb nu elastische (niet van die rubberdingen, dat zijn ondingen, en kettingen maken herrie, vind ik ook niets), met aan twee kanten paniekhaken. De rest is bijzaak.

Patriesvis
Berichten: 25
Geregistreerd: 08-11-19

Re: Trailer inrichting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-19 22:04

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb nu inderdaad wel vast een hooitas hangen. Voor de rest niks...
Een bezem of mestboy is eigenlijk ook wel handig ja en heb inderdaad ook een goede elastische trailerriem met panieksluiting. Ga van de week met haar oefenen om de trailer op te gaan