Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 09:37

Kidde schreef:
Buxy schreef:
Is er bij iemand bekend hoe het met balans zit? Ze hebben van de zomer dekens voor mij gewassen maar die zijn nu zo lek als een zeef!
Ze reageren niet op de mail en via bijvoorbeeld Facebook kan ik ze ook niet meer vinden?

Hier inderdaad hetzelfde probleem! Ik dacht dat het aan mijn dekens lag, maar blijkbaar dus niet :n

Weet iemand of de dekens nog te redden zijn als ik ze volgend jaar weer last wassen en waterdicht laat maken of kan ik ze beter weggooien?

Die zijn wel te redden hoor.

rina

Re: Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 10:01

Nah is niet altijd gezegd. Als het Horsewares zijn kan je het wel vergeten. Die hebben een speciaal membraan aan de binnenkant en als die kapot is kan je van alles willen maar waterdicht krijg je ze niet meer. Ja als je ze elke maand inspuit met impregneerspray. Maar dan is je deken ook gelijk niet meer ademend.

Met een bloedend hart (ze had nl mijn toekomstige rijpaard moeten worden) maar omstandigheden maken dat ik haar niet kan houden, en dus te koop: Strait Black N Magic. 2019 black tobiano merrieveulen (EE/aa/TT door de ouders). Meer info stuur PB.