Koopcontract

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paris_
Berichten: 2121
Geregistreerd: 12-03-12

Koopcontract

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-19 08:08

Even vanuit mezelf beschreven.. Ik wil een koopcontract downloaden. Deze zijn nog volledig in te vullen met de gegevens en informatie van het desbetreffende paard.
Buiten de feiten (naam, chipnummer, afstamming) etc, staan er ook vragen in die de verkoper moet invullen. Zoals voor hem bekende 'mankementen' en dergelijke.

Maar hoe doe je dat dan? := Laat ik de verkoper het contract invullen via Word en print ik het daarna uit, zodat we beide kunnen ondertekenen bij eventuele aankoop?
Of neem ik de contracten 'blanco' mee en moeten we de gegevens daar ter plaatse met pen invullen....?

Ik heb het idee dat dit een hele stomme vraag is met een logisch antwoord, maar ik weet het niet. :')


LauraEH
Berichten: 654
Geregistreerd: 13-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 08:24

Oeh, ga je een paardje kopen <<) :):)
Ik heb eigenlijk altijd gehad dat de verkoper een contract maakte. Lijkt mij dus het beste dat je een leeg contract stuurt en die dan laat invullen. En voor de keuring/koop goed doorlezen om eventueel wat aan te passen.

Sportmasseur paard, midden Nederland

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: Koopcontract

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 08:39

Ik heb dat destijds gewoon uitgeprint meegenomen met stippellijntjes en ingevuld na de keuring.


beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: Koopcontract

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 08:42

Normaal gezien krijg je een contract van de verkoper. Bij ons stonden de gegevens verkoper ,gegevens koper ,gegevens paard.Waar en waarneer gekeurd ,en uitslag keuring bekend bij koper in.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 32 bezoekers